Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ja, ik ook wel, maar je leidinggevenden misschien niet. Maar ja, zelf weten hoor, ik zou er in elk geval totaal geen aanstoot aan nemen als je bij mij kwam solliciteren, maar ik weet dat dat niet voor iedereen geldt...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht... Maar geloof niet dat ik me daardoor zou laten tegenhoudenPols vind ik juist een erg mooie plek.
Ga jij eens heel gauw leren danquote:Op maandag 18 maart 2013 15:33 schreef Oognip het volgende:
Ik moet leren voor een toets, maar geloof dat ik kampioen SOG-ger aan het worden ben
Wowquote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef Puala het volgende:
Ik zag laatst een tatoeage en die zette me wel aan het denken. Was een meisje en die had een teken op haar voet laten zetten als gedenkteken voor haar vader/moeder, want dan was diegene elke stap die ze zette bij haar.
En dat idee vind ik eigenlijk wel heel tof
Ik ben nu allerlei dingen op internet aan het zoeken en maak daar foto's van om het morgen in de trein nog even door te lezen (as ifquote:
Dat zijn nog eens mooie tatoo'squote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef Puala het volgende:
Ik zag laatst een tatoeage en die zette me wel aan het denken. Was een meisje en die had een teken op haar voet laten zetten als gedenkteken voor haar vader/moeder, want dan was diegene elke stap die ze zette bij haar.
En dat idee vind ik eigenlijk wel heel tof
Ik vond het écht zo gaaf en toen dacht ik, dat wil ik later ookquote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Helaas kan ik alleen niet tegen gedoe aan m'n voeten en kietelen, dus ik denk dat het niks voor mij is, maar echt een mooi idee![]()
Ga je nou de logica van de Nederlandse taal onderzoeken? Tot over een jaar of tienquote:Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef Oognip het volgende:
Waarom schrijf je tattoo met 2 t's en tatoeage maar met 1?
Gewoon een ander verdovend middel. Wie weet vind je het dan ineens lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je nou de logica van de Nederlandse taal onderzoeken? Tot over een jaar of tien![]()
Goh, ik ga echt eens nadenken over die voet-tattoo, ik vind het echt superleuk. Misschien kunnen ze me met een rubberen hamer bewusteloos slaan voor ze beginnen, of zoiets....
Haha, dat is geen doen he? Dan hou ik er maar mee opquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je nou de logica van de Nederlandse taal onderzoeken? Tot over een jaar of tien![]()
Goh, ik ga echt eens nadenken over die voet-tattoo, ik vind het echt superleuk. Misschien kunnen ze me met een rubberen hamer bewusteloos slaan voor ze beginnen, of zoiets....
Vroeger hadden ze die grote gele oorbellen tegenwoordig een fijne tatoeage achter het oor. Dat is toch een behoorlijke vooruitgang.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zag ik laatst ook bij een kassameisje van de AH....ik kon er mn ogen niet vanaf houden
Het jammere is dan dat je het zelf nooit ziet.... Maar ik vind het juist wel makkelijk te verbergen achter m'n oor. Gewoon haren los en wegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:45 schreef Laysa het volgende:
maaruh tattoo's bij en om het gezicht en/of nek vind ik dan persoonlijk weer niks...dat is een stuk moeilijker te verbergen.
Het zetten zelf niet. Die naald zal niet kriebelen, maar er zitten ook handen/vingers omheen en die zouden best wel eens kunnen kriebelen denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha, dat is geen doen he? Dan hou ik er maar mee op
Denk je echt dat zo'n tattoo zetten kriebelt? Ik denk dat dat heel erg mee valt...
Ik heb iets tegen alle voetgedoe, ook gewoon vasthouden. Jajaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha, dat is geen doen he? Dan hou ik er maar mee op
Denk je echt dat zo'n tattoo zetten kriebelt? Ik denk dat dat heel erg mee valt...
Pwahahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen alle voetgedoe, ook gewoon vasthouden. Jaja![]()
Maar D vindt het echt een belachelijk idee, geloof ik. Al was zijn idee nog stommer, want dat komt neer op een plek die altijd in m'n onderbroek zit en dat vind ik nou niet echt een plek om m'n vader te bewaren![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar D vindt het echt een belachelijk idee, geloof ik. Al was zijn idee nog stommer, want dat komt neer op een plek die altijd in m'n onderbroek zit en dat vind ik nou niet echt een plek om m'n vader te bewaren![]()
Ik denk persoonlijk dat je je daar wel overheen zet als er een tattoo wordt gezetquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb jij ?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef Greys het volgende:
Een tattoo zetten kriebelt niet, het doet alleen een beetje pijn
En dan alleen de lijnen zeg maar, als je iets met kleur hebt doet de kleur geen pijn vond ik, dat inkleuren.
Een dolfijn die door een halve maan springtquote:
Klinkt alsof je er niet heel blij mee bent?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dolfijn die door een halve maan springt
Al 21 jaar. Op mijn enkel. Kleur is trouwens na 21 jaar nog hetzelfde als toen, dat vind ik echt ongelofelijk
ik heb ook een dolfijntjequote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dolfijn die door een halve maan springt
Al 21 jaar. Op mijn enkel. Kleur is trouwens na 21 jaar nog hetzelfde als toen, dat vind ik echt ongelofelijk
Och het hoort al zo lang bij me en hij is niet huuuuuge.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er niet heel blij mee bent?![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook een dolfijntje![]()
maar dan op mn schouderblad
Dat is dus exact waar ik bang voor benquote:Op maandag 18 maart 2013 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Och het hoort al zo lang bij me en hij is niet huuuuuge.
Maar nu vind ik een dolfijn en een maan een tikkie suf jaHet ontwerp zeg maar. Toen niet, nu wel.
Ja tis wel iets om over na te denken, of je dat écht na 20-30-40 jaar nog steeds net zo leuk vindtquote:Op maandag 18 maart 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dus exact waar ik bang voor ben
Ik vind dat moeilijk. Als ik kijk naar een paar jaar terug bijv. je interesses veranderen gewoon. Ik weet niet of ik dat in de toekomst ook ga doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis wel iets om over na te denken, of je dat écht na 20-30-40 jaar nog steeds net zo leuk vindt
Mij stoort het totaal niet hoor, ik verberg hem ook niet, hij is niet 'lelijk' gedaan ook.
Maar zo nu terugkijkend had ik liever iets zonder kleur gehad bv.
Wat heb je nog meer voor tattoo en waar?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Laysa het volgende:
Ik denk als ik het nu weer zou kunnen doen, dan zou ik het.....niet doen....Ik ben me er nu amper van bewust dus eigenlijk zegt het me niks meer.
ik heb er overigens geen spijt van.
Ja dát is het idd, het zegt me niets meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Laysa het volgende:
Ik denk als ik het nu weer zou kunnen doen, dan zou ik het.....niet doen....Ik ben me er nu amper van bewust dus eigenlijk zegt het me niks meer.
ik heb er overigens geen spijt van.
Da's me nou weer nooit opgevallen!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dát is het idd, het zegt me niets meer.
Maar geen spijt.
Ik heb ook een navelpiercing gehad en dat gaatje zie je nog steeds...
Dat vind ik dan weer wél storend
Ik moest heul hard lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh en je hebt het toch vaak genoeg gezienquote:
Zegt 'ie ook nog 'ja, maar ik dacht dat je geen foto wilde?'quote:
Maar je twijfelt aan tattoos en piercings... is het niet iets als een opwelling om iets 'stoers' te doen/nemen ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Oognip het volgende:
Of ik neem gewoon een tongpiercingDat wil ik immers toch al jaren.
Oh ik ook hoor, ik vind voeten echt viesquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het chinese teken voor het sterrenbeeld tijger....want dat ben ik....en die zit...ff kijken hoor momentquote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer voor tattoo en waar?
Ik twijfel al jaren dus een opwelling zou ik het niet noemenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je twijfelt aan tattoos en piercings... is het niet iets als een opwelling om iets 'stoers' te doen/nemen ofzo?Want daar moet je het echt niet om doen hoor... Daar krijg je echt spijt van.
Gewoon doen als je het alsnog wilt, tis niet schooljufferig bedoeld, ik heb het dus toen ook in opwellingen gedaan (zowel tattoo als piercing) en de lol was er snel af zeg maar
Dat is leukquote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Oognip het volgende:
Of ik neem gewoon een tongpiercingDat wil ik immers toch al jaren.
Links op je onderrug een stukje boven je rechterbil... Ik kan het niet voor me zienquote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het chinese teken voor het sterrenbeeld tijger....want dat ben ik....en die zit...ff kijken hoor moment![]()
Links op mijn onderrug...een stukje boven mijn rechterbil.
Ze zijn geen van beiden overigens echt in zicht, maar dat komt omdat ik het een prive ding voor mezelf vind![]()
Mijn moeder en haar zusje hebben ook 10 jaar geleden ofzo samen een tattoo laten zetten op hun enkel. Het teken van de paradivisie aar mijn opa bij gevochten heeft. maar zij hebben/ hadden daar echt echt iets mee. Gingen ook elk jaar mee naar Normandie met al die oudjes.
ik raak in de war door jouw quotequote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zegt 'ie ook nog 'ja, maar ik dacht dat je geen foto wilde?'
Nee, dat wil ik vooralsnog ook niet (tenzij ik ooit zo rijk word dat ik naar Kat von D kan), maar gewoon, ieuwerdeieuw
linkerbilquote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Links op je onderrug een stukje boven je rechterbil... Ik kan het niet voor me zien
Ik weet wat er zit, maar niet waar.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:09 schreef Laysa het volgende:
Zelfs Dk moest nadenken waar mn tattoo's zitten
Waarom niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind een kattenpootje op de onderbuik naast m'n lies wel mooi, maar ik zou het nooit doen
Whehehequote:Op maandag 18 maart 2013 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wilde eerst een tatoeage van DIKKE LUL op mijn penis. Maar ja het werd of een grote D en verder niets of alles erop in lettergrootte 6.
Sorry, ik weet ook niet precies waardoor je nu in de war raakt, dus ik weet ook niet wat ik anders moet doenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik raak in de war door jouw quote
Je quote iets van jezelf, maar het lijkt of Ingetje dat gezegd heeftquote:Op maandag 18 maart 2013 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook niet precies waardoor je nu in de war raakt, dus ik weet ook niet wat ik anders moet doen
Huh? Dan is er vast weer iets geks met m'n quotedinges, want ik wilde ingetje quotenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je quote iets van jezelf, maar het lijkt of Ingetje dat gezegd heeft
Dat klopt!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
DK![]()
![]()
Moest jij vandaag niet naar de internist?
Ook al!quote:
Oud wiefquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Laysa het volgende:
Er wonen sinds dit weekend 4 meisjes antikraak in het mega grote kantoor naast ons.
Dit hoorde ik van de buurvrouw die dit weer van haar bovenbuurman had gehoord. Want die was vrijdagavond aan 1 van de vaders daar gaan vragen wat er precies de bedoeling was![]()
En ja hoor allemaal klote herrie dit weekend. Nu heb ik met de buuv afgesproken dat als de overlast echt te wordt dat wordt, dat we dan samen de politie bellen.....en dit zou ze dan weer met de andere bejaarden bespreken![]()
Kutjeugd met hun herrie....ik ben niet voor niets hier gaan wonen
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Laysa het volgende:
Er wonen sinds dit weekend 4 meisjes antikraak in het mega grote kantoor naast ons.
Dit hoorde ik van de buurvrouw die dit weer van haar bovenbuurman had gehoord. Want die was vrijdagavond aan 1 van de vaders daar gaan vragen wat er precies de bedoeling was![]()
En ja hoor allemaal klote herrie dit weekend. Nu heb ik met de buuv afgesproken dat als de overlast echt te wordt dat wordt, dat we dan samen de politie bellen.....en dit zou ze dan weer met de andere bejaarden bespreken![]()
Kutjeugd met hun herrie....ik ben niet voor niets hier gaan wonen
Mjaquote:Op maandag 18 maart 2013 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oud wief![]()
Ik haat burenherrie zelf ook
Mjamquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mjam![]()
Ik eet witlofsalade met rode ui en cherrytomaatjes, een broodje zalm en magere yoghurt met pruim en kiwi erdoor![]()
Meneer I. krijgt de spruitjesovenschotel met gehakt, ui en paprika
Dat eerste klinkt ook goedquote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, jullie eten allebei lekker ing, maar als ik moest kiezen deed ik mee met je meneer
Hier wordt het broccoli en ham met roomsaus en pandanrijst. Morgen gaan we weer raar doen (ovenschotel snijbiet)
Ik las het van je cholesterol....das ff schrikkenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tell Sell?![]()
Deze ga ik vrijdag maken voor een vreetbijeenkomst met ex-collega's![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/124869/Hartige-broccoliperen-taart
Dit x dus wel een beetje opletten met wat ik eet
sesamstraatquote:Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tell Sell?![]()
Deze ga ik vrijdag maken voor een vreetbijeenkomst met ex-collega's![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/124869/Hartige-broccoliperen-taart
Dit x dus wel een beetje opletten met wat ik eet
Behalve dat de rijst pasta wordt, heb ik zojuist beslotenquote:
Nouquote:Op maandag 18 maart 2013 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
*doet een dansje*
-edit- lamaVeel te serieus voor een maandagavond
Juist wel. Gewoon postenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat het niet geschikt was voor een maandagavond
Volgens mij is de maandagavond de beste avond voor serieuze zakenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat het niet geschikt was voor een maandagavond
Oh fijnquote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Jeuj! Nadat vorige week de auto kapot was en ik mijn beurs kwijt was deed de auto vanmorgen, op wat gekraak na toen ik de sleutel omdraaide, helemaal niks meer!![]()
Dit is echt mijn week.
Nou zegquote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Jeuj! Nadat vorige week de auto kapot was en ik mijn beurs kwijt was deed de auto vanmorgen, op wat gekraak na toen ik de sleutel omdraaide, helemaal niks meer!![]()
Dit is echt mijn week.
Mensen die beurs zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Dit is echt mijn week.
Nope, volgens mij is de startmotor overleden.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is dan een geluk bij een ongeluk. Start hij ook niet met startkabels?
dat dacht ik ook al. dat is niet leuk. mijn autootje was toen meteen afgeschreven. maar die was ook een heel stuk ouderquote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is de startmotor overleden.
Mijn auto was ook oud, maar zo'n ding op de sloop kostte echt niets. Dat is dan wel het voordeel van een oude auto hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al. dat is niet leuk. mijn autootje was toen meteen afgeschreven. maar die was ook een heel stuk ouder
dat wel maar ik moest en de startmotor en de koppeling en of versnellingsbak en een andere was al besteld. Volgens mijn vader kreeg ik de gemaakte kosten er niet meer uit. Lees hij had geen zin meer om eraan te sleutelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn auto was ook oud, maar zo'n ding op de sloop kostte echt niets. Dat is dan wel het voordeel van een oude auto hebben.
Bij mij was het de startmotor alleen. Net gekeken, kost op marktplaats 65 euro. Daar koop je geen nieuwe auto voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat wel maar ik moest en de startmotor en de koppeling en of versnellingsbak en een andere was al besteld. Volgens mijn vader kreeg ik de gemaakte kosten er niet meer uit. Lees hij had geen zin meer om eraan te sleutelen.
dat zijn leuke prijsjes. Ik heb mij ooit eens rot gezocht naar een dynamo. Leuk als ze 4 types op de markt gebracht hebben. En op de een of andere manier gaat ze altijd bij mij stuk ik heb er al 3 op mijn naam staan.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mij was het de startmotor alleen. Net gekeken, kost op marktplaats 65 euro. Daar koop je geen nieuwe auto voor.
Ooit op internet gezocht naar een carburateur. 1 beschikbaar in hele Nederland, type was niet bekend dus ook niet of het zou passen. Mijn zus was daar ergens toch in de buurt. Die heeft dat ding gekocht (70 euro) en toen gewoon naar een garage gegaan. Past dit in dat. En ja hoor. Rijden met die barrel alsof het weer 1984 was.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat zijn leuke prijsjes. Ik heb mij ooit eens rot gezocht naar een dynamo. Leuk als ze 4 types op de markt gebracht hebben. En op de een of andere manier gaat ze altijd bij mij stuk ik heb er al 3 op mijn naam staan.
Jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doei![]()
of zeggen ze dat bij jou als je binnen komt?
jij stoere sportbeebquote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Bon giorno![]()
Lekker anderhalf uur gehupst, gerold en en sprongen, nu lekker frips onder de douche vandaan ff bijlezen
Bongiourno signore! Come stai?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Bon giorno![]()
Lekker anderhalf uur gehupst, gerold en en sprongen, nu lekker frips onder de douche vandaan ff bijlezen
Jawelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Laysa het volgende:
is het niet met een A oognip...als in vrouwelijk?
Ooit ook een cursus Italiaans gedaan....in een duister verledenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel
Kolere, die fout maak ik al de hele avond
Je weet blijkbaar toch meer dan ik en ik heb het pas net geleerdquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooit ook een cursus Italiaans gedaan....in een duister verleden![]()
weet er bijna niks meer van
voor de leuk samen met een vriendin. Haar man is albanees en zij sprak dat ook en ik kon het redelijk verstaan...en toen in een opwelling deden we een cursus italiaansquote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar toch meer dan ik en ik heb het pas net geleerd
Waarom heb je een cursus Italiaans gedaan?
Klinkt euhm....logischquote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor de leuk samen met een vriendin. Haar man is albanees en zij sprak dat ook en ik kon het redelijk verstaan...en toen in een opwelling deden we een cursus italiaans
Dat was het ook totaal niet...maar we hebben wel een hoop lol gehadquote:
Whahahahaaaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was het ook totaal niet...maar we hebben wel een hoop lol gehad![]()
We werkten nl ook samen....en dan gingen we heel kinderachtig op ons beste italiaans op werk kletsen tot grote ergernis van onze collega's...en dat waren allemaal kerels
Vloeiend Albanees, ofnie?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
Het heeft overigens best veel overeenkomsten italiaans en albanees....dus we dachten dat we het dan sneller zouden leren
![]()
![]()
Ik vind het wel humorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
We kregen op een gegeven moment een heus verbod van de baas![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
We kregen op een gegeven moment een heus verbod van de baas![]()
dat zijn hele vervelende pijntjes....kan je er nu even geen diclofenac voor in nemen of mag jij die niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Qwea het volgende:
meh, ik heb al voor de 2de keer deze week last van mijn pols. Kan hem amper bewegen en als ik hem beweeg doet het gruwelijk pijn. En er zit aan de zijkant een plekje, als ik daar druk dan kan ik het triggeren
Kan niet eens auto rijden
Morgen maar ff HA ofzo. Eerst fysio er maar eens naar laten kijken om 09u.
Mag ik niet. Heb ook geen diclo trouwensquote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn hele vervelende pijntjes....kan je er nu even geen diclofenac voor in nemen of mag jij die niet?
Of, of, of, of, JAWEL, teveel gevingerd!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt teveel radslagen en handstandjes gedaan denk ik
Ik hoop dat je lekker kan slapen...trusten Qtjequote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik niet. Heb ook geen diclo trouwens
Wel ibu, neem ik alleen als het echt echt echt nodig is. Maar goed, als ik hem niet beweeg heb ik geen lastEn ik ga nu slapen, dus ik beweeg hem niet heb ik besloten
Thnx babe, jij ook alvast weltrusten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lekker kan slapen...trusten Qtje
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Q![]()
Ik wacht nog ff, ben nog beetje hyper geloof ik
Hoe oud was jij toen?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit weet ik ook nog![]()
Upside down and dizzy does it make me
1889. Opa draait al langer mee! Je bent zo oud als je je voelt.quote:
Ow, dan is het goed! Pfwiew!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
1889. Opa draait al langer mee! Je bent zo oud als je je voelt.
Blijft een bazenprogramma!quote:
Tskkkquote:
Detailquote:Maar hij is wel een jonkie in tegenstelling tot ik ben
Whutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:13 schreef Qwea het volgende:
Wij hebben stomme dokters assistentesIk bel op :
"Hoi met Q, heb jij toevallig voor mij een afspraak vandaag?"
-Nee! morgen!
Niet eerst vragen of het ernstig is ook![]()
Dan moet je ze daarvan overtuigen voor een plekje op een eerder tijdstipquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef Puala het volgende:
Maar wat dan als het dringend is wat je hebt?
Ok. Ik weet niet of wat ik heb ernstig isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je ze daarvan overtuigen voor een plekje op een eerder tijdstipAls het echt ernstig is dan kun je wel de dag zelf.
Hij stottert? Dan jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef senesta het volgende:
Ik belde laatst op een maandagmorgen en toen kon ik de donderdag van de week daarop komen..
Wij hebben dezelfde huisartsen toch Q?
Ik morgen, 08:40. Ik zei nog zo van "Euhw, mag het niet vandaag?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Whut![]()
Ik bel vanmorgen op en kon zelfs om 5 voor 2 een afspraak krijgen bij de assistente en om 10 over 2 bij de huisarts
Ja. Als ik had gebeld en had gezegd dat ik voor mijn crohn of oksel had gemoeten had ik ws wel vandaag gekund hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je ze daarvan overtuigen voor een plekje op een eerder tijdstipAls het echt ernstig is dan kun je wel de dag zelf.
Ik heb nog geen stotterende arts gehadquote:
Is al eerder gebeurdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:40 schreef Puala het volgende:
En straks blijkt een drukverband niet goed en heeft ze gewoon het verkeerde gezegd
Ik denk dat ik daarvoor vandaag had mogen komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ik weet niet of wat ik heb ernstig is![]()
Ik heb in het kuiltje van mijn kin een plekje zitten. Het voelde eerst als een bultje wat een puistje moest worden, maar dat werd het niet. Eerst nog een bultje daarnaast en eht doet zeer. En nu heb ik ook op mijn lip een bultje gekregen. Het is rood, maar naast zeer doet het niets. Alleen word mijn onderlip wel elke dag wat dikker
Welneeee. Hier in het centrum bij de AHquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stotterende arts gehadMaar Molenstraat toch?
Zolang ik er niet aan kom merk ik er weinig van, maar 10 over 2 hoor ik vast wat het isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarvoor vandaag had mogen komen
Klinkt vervelend.
ga jij daar heen ?quote:
Jup!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef senesta het volgende:
Gewrichtsproblemen kunnen ook van de crohn afkomen toch?
Ja, wel goed geloof ik. Ze heeft wat oneningheid met haar arts die haar op de prednison wil houden voor een jaar gewoon omdat dat zijn startbehandeling is. Zij wil het graag afbouwen omdat het nu zoveel beter gaat. Dus ze wil op zoek naar een andere arts.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup!
Doe eens vertellen hoe het met je zus gaat?
Bouwt ze toch gewoon af? Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, wel goed geloof ik. Ze heeft wat oneningheid met haar arts die haar op de prednison wil houden voor een jaar gewoon omdat dat zijn startbehandeling is. Zij wil het graag afbouwen omdat het nu zoveel beter gaat. Dus ze wil op zoek naar een andere arts.
he bah, vervelend, beterschapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bouwt ze toch gewoon af? Doe ik ook altijd![]()
Ik weet nog wel een goeie in den helder!
Nou mijn pols is ws peesontstekingjeej.
Zit in de tape. Kan geen fuck, gaat vingeren
mutsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bouwt ze toch gewoon af? Doe ik ook altijd![]()
Ik weet nog wel een goeie in den helder!
Nou mijn pols is ws peesontstekingjeej.
Zit in de tape. Kan geen fuck, gaat vingeren
thnx allemaal. En dat was ik van plan hoor. Zo alleen ff nog naar ene vriendin wat brengen, maar ff op de fiets want autorijden lijkt me niet slim. En dan serie kijkenquote:
Oh, daar spuug ik ook niet in, maar die Stroopwafel....damnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:56 schreef Puala het volgende:
De flurry kitkat is anders ook lekker hoor
Nou, ik ging meer aan de kwijl bij die reclame van Bilderberg dan bij die van de Mc (al moet ik eerlijk zeggen dat ze er bij Bilderberg een ei op kwakken en dat van mij niet hoeft, maar goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou op over Mac D.![]()
Daar mag ik de komende maanden ook ff niet heen![]()
Niet te hopen dat de Flurry Stroopwafel snel terugkomt, anders moeten ze me vastbinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, daar spuug ik ook niet in, maar die Stroopwafel....damn![]()
picsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds een jaar naar de kapper geweest. Moest best wat af![]()
nee geen foto's...heb geen foto hoofd![]()
Ze was wel blij om me te zien
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef Laysa het volgende:
en Nipje bedankt![]()
Ik zal zo DK even aanranden namens jou
quote:
donderdagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer moet je worden opgenomen Laysa?
ja goed he. nog wel even mijn bloeddruk laten meten 110/75 best netjes volgens mij. Nog even gevraagd wat mijn bloeddruk bij Ean was toen ik opgenomen werd en toen was mijn onderdruk 115 best hoog zeiden ze.quote:
Ik vind het zo spannendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Mooi he en mn baard heeft ze ook getrimd
[..]
donderdag
quote:
Onderdruk 115?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja goed he. nog wel even mijn bloeddruk laten meten 110/75 best netjes volgens mij. Nog even gevraagd wat mijn bloeddruk bij Ean was toen ik opgenomen werd en toen was mijn onderdruk 115 best hoog zeiden ze.
Nee had ik ook niet verwacht als ik blijf spugen willen ze nog wel een keer overleggen of ik iets anders mag. Ik was niet uitgedroogd maar was wist ik zelf ook wel. Moet nog wel een keer deze week nuchter bloedprikken mijn suiker was 6.2. Dan hoop ik dat ze dit keer beter prikken dan de vorige keer ik heb nog blauwe plekken van 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Konden ze nog wat voor je betekenen daar?
ja echt ze waren toen ook bang voor hersenbloedingen en epileptische aanvallen. Ik had trouwens nergens last van naar mijn idee.quote:
Ik ook en normaal ben ik pas nerveus ongeveer een uur voor aanvangquote:
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is al bijna laysa ben je weer opgeknapt?
En dat laatste is dus het gevaar; zoveel druk op de vaten isniegoeniequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja echt ze waren toen ook bang voor hersenbloedingen en epileptische aanvallen. Ik had trouwens nergens last van naar mijn idee.
Dat vond ik ook maar nee ik moest naar het z-huis. Nouja het zal wel even kijken wanneer ik ga ik ga liever niet alleen. Ik kan er nogal naar van worden en alleen met Ean zie ik helemaal niet zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nuchtere glucose kun je ook wel bij je ha of ass. laten bepalen met een vingerprikje
Want???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar nee ik moest naar het z-huis. Nouja het zal wel even kijken wanneer ik ga ik ga liever niet alleen. Ik kan er nogal naar van worden en alleen met Ean zie ik helemaal niet zitten.
Ik heb geen idee. Ze zeiden dat ze het per se in het z-huis wilde omdat het ook daar aangevraagd is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want???
Omdat ze bang zijn dat de uitslag dan niet bij hun terecht komt?
Met mijn ziekte zitten er wel degelijk risico's aan vandaar dat ze er zo voorzichtig mee omgaan. Van gewoon vocht toedienen gaan de meeste patiënten ook niet zomaar dood. Mensen met ph lopen dat risico dan weer wel. Die mogen zelfs dat maar minimaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Van een ijzerinfuus zul je waarschijnlijk geen bijwerkingen krijgen LaysaJammer dat jullie niet gezellig samen aan het infuus kunnen hangen
Ja, portie gemalen roestige fiets, is goed voor jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Laysa het volgende:
Ach komt goed.....Ik zal wel lekker piepen en kraken op die roestige fietsen
Iets van ijs erop?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Puala het volgende:
Vraagje, vanmiddag heb ik een injectie gehad (zoals elke 3 maand) maar ik heb er echt ontzettende last van. Hij is gezet in mijn bil (zo noemen zij dat, ik zeg gewoon love handle) maar het voelt als een giga blauwe plek en bij het lopen springen zo de tranen in mijn ogen. Wat kan je doen om dat op te lossen? Of in elk geval minder te laten worden?
Ooh die vond ik altijd wel relax. Kreeg er alleen vaak blauwe plekken vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
En net zo ff de fraxiparine dr in gejast....kutspuitjes![]()
Zo zeik uurtje van mij is weer voorbij hoor
Waar spuit je ze? Ik deed ze in mijn buik, dat ging nog wel. En niet te snel spuiten. Maar je krijgt er wel mooie blauw/groen/gele plekken van, zoals Q ook al zegtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
En net zo ff de fraxiparine dr in gejast....kutspuitjes![]()
Zo zeik uurtje van mij is weer voorbij hoor
Masseren? Of wachten tot het minder wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Puala het volgende:
Vraagje, vanmiddag heb ik een injectie gehad (zoals elke 3 maand) maar ik heb er echt ontzettende last van. Hij is gezet in mijn bil (zo noemen zij dat, ik zeg gewoon love handle) maar het voelt als een giga blauwe plek en bij het lopen springen zo de tranen in mijn ogen. Wat kan je doen om dat op te lossen? Of in elk geval minder te laten worden?
Gewoon keihard in je been steken. Zo deed ik dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar spuit je ze? Ik deed ze in mijn buik, dat ging nog wel. En niet te snel spuiten. Maar je krijgt er wel mooie blauw/groen/gele plekken van, zoals Q ook al zegt
O god heel herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
Op het moment dan ja keihard zit te janken bij een serie weet je dat het een goeie serie is.... En je emotioneel incontinent bent
En maar hard hopen dat mo boven blijftquote:
quote:
Ken jij de serie 'Girls'?quote:
Laat even weten of dat leuk is. Wij kunnen volgens mij dat on demand kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken jij de serie 'Girls'?
Ik hoor er zoveel toffe dingen over dat ik het eerste seizoen heb eh... aangeschaft
Ben benieuwd.
Oh en... ONZ / User van de Dag: Greys![]()
![]()
Ja ik ga er morgen aan beginnen, ik laat het weten!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat even weten of dat leuk is. Wij kunnen volgens mij dat on demand kijken.
Ik durfde eerst niet mee te doenquote:Even je linkje aanklikken.
Het is super leuk gewordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ga er morgen aan beginnen, ik laat het weten!
[..]
Ik durfde eerst niet mee te doen![]()
Dank jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is super leuk gewordenDie TS heeft er ook wel wat tofs bijgeluld
Ik durfde eerst niet omdat ik bang was dat heel ONZ over me heen zou vallen met 'Greys WIE???'quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan hadden mijn 86 klonen en ik je eer gered hoor![]()
Nog 2 nachtjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Laysa, geniet nog ff van je laatste nachtje thuis
Oh jaquote:
Zombiefilmfan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou die beelden zo graag een keer ongeblurd zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |