Jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doei![]()
of zeggen ze dat bij jou als je binnen komt?
jij stoere sportbeebquote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Bon giorno![]()
Lekker anderhalf uur gehupst, gerold en en sprongen, nu lekker frips onder de douche vandaan ff bijlezen
Bongiourno signore! Come stai?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Bon giorno![]()
Lekker anderhalf uur gehupst, gerold en en sprongen, nu lekker frips onder de douche vandaan ff bijlezen
Jawelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Laysa het volgende:
is het niet met een A oognip...als in vrouwelijk?
Ooit ook een cursus Italiaans gedaan....in een duister verledenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel
Kolere, die fout maak ik al de hele avond
Je weet blijkbaar toch meer dan ik en ik heb het pas net geleerdquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooit ook een cursus Italiaans gedaan....in een duister verleden![]()
weet er bijna niks meer van
voor de leuk samen met een vriendin. Haar man is albanees en zij sprak dat ook en ik kon het redelijk verstaan...en toen in een opwelling deden we een cursus italiaansquote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar toch meer dan ik en ik heb het pas net geleerd
Waarom heb je een cursus Italiaans gedaan?
Klinkt euhm....logischquote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor de leuk samen met een vriendin. Haar man is albanees en zij sprak dat ook en ik kon het redelijk verstaan...en toen in een opwelling deden we een cursus italiaans
Dat was het ook totaal niet...maar we hebben wel een hoop lol gehadquote:
Whahahahaaaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was het ook totaal niet...maar we hebben wel een hoop lol gehad![]()
We werkten nl ook samen....en dan gingen we heel kinderachtig op ons beste italiaans op werk kletsen tot grote ergernis van onze collega's...en dat waren allemaal kerels
Vloeiend Albanees, ofnie?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
Het heeft overigens best veel overeenkomsten italiaans en albanees....dus we dachten dat we het dan sneller zouden leren
![]()
![]()
Ik vind het wel humorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
We kregen op een gegeven moment een heus verbod van de baas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |