1889. Opa draait al langer mee! Je bent zo oud als je je voelt.quote:
Ow, dan is het goed! Pfwiew!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
1889. Opa draait al langer mee! Je bent zo oud als je je voelt.
Blijft een bazenprogramma!quote:
Tskkkquote:
Detailquote:Maar hij is wel een jonkie in tegenstelling tot ik ben
Whutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:13 schreef Qwea het volgende:
Wij hebben stomme dokters assistentesIk bel op :
"Hoi met Q, heb jij toevallig voor mij een afspraak vandaag?"
-Nee! morgen!
Niet eerst vragen of het ernstig is ook![]()
Dan moet je ze daarvan overtuigen voor een plekje op een eerder tijdstipquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef Puala het volgende:
Maar wat dan als het dringend is wat je hebt?
Ok. Ik weet niet of wat ik heb ernstig isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je ze daarvan overtuigen voor een plekje op een eerder tijdstipAls het echt ernstig is dan kun je wel de dag zelf.
Hij stottert? Dan jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef senesta het volgende:
Ik belde laatst op een maandagmorgen en toen kon ik de donderdag van de week daarop komen..
Wij hebben dezelfde huisartsen toch Q?
Ik morgen, 08:40. Ik zei nog zo van "Euhw, mag het niet vandaag?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Whut![]()
Ik bel vanmorgen op en kon zelfs om 5 voor 2 een afspraak krijgen bij de assistente en om 10 over 2 bij de huisarts
Ja. Als ik had gebeld en had gezegd dat ik voor mijn crohn of oksel had gemoeten had ik ws wel vandaag gekund hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan moet je ze daarvan overtuigen voor een plekje op een eerder tijdstipAls het echt ernstig is dan kun je wel de dag zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |