Ook al!quote:
Oud wiefquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Laysa het volgende:
Er wonen sinds dit weekend 4 meisjes antikraak in het mega grote kantoor naast ons.
Dit hoorde ik van de buurvrouw die dit weer van haar bovenbuurman had gehoord. Want die was vrijdagavond aan 1 van de vaders daar gaan vragen wat er precies de bedoeling was![]()
En ja hoor allemaal klote herrie dit weekend. Nu heb ik met de buuv afgesproken dat als de overlast echt te wordt dat wordt, dat we dan samen de politie bellen.....en dit zou ze dan weer met de andere bejaarden bespreken![]()
Kutjeugd met hun herrie....ik ben niet voor niets hier gaan wonen
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Laysa het volgende:
Er wonen sinds dit weekend 4 meisjes antikraak in het mega grote kantoor naast ons.
Dit hoorde ik van de buurvrouw die dit weer van haar bovenbuurman had gehoord. Want die was vrijdagavond aan 1 van de vaders daar gaan vragen wat er precies de bedoeling was![]()
En ja hoor allemaal klote herrie dit weekend. Nu heb ik met de buuv afgesproken dat als de overlast echt te wordt dat wordt, dat we dan samen de politie bellen.....en dit zou ze dan weer met de andere bejaarden bespreken![]()
Kutjeugd met hun herrie....ik ben niet voor niets hier gaan wonen
Mjaquote:Op maandag 18 maart 2013 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oud wief![]()
Ik haat burenherrie zelf ook
Mjamquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mjam![]()
Ik eet witlofsalade met rode ui en cherrytomaatjes, een broodje zalm en magere yoghurt met pruim en kiwi erdoor![]()
Meneer I. krijgt de spruitjesovenschotel met gehakt, ui en paprika
Dat eerste klinkt ook goedquote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, jullie eten allebei lekker ing, maar als ik moest kiezen deed ik mee met je meneer
Hier wordt het broccoli en ham met roomsaus en pandanrijst. Morgen gaan we weer raar doen (ovenschotel snijbiet)
Ik las het van je cholesterol....das ff schrikkenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tell Sell?![]()
Deze ga ik vrijdag maken voor een vreetbijeenkomst met ex-collega's![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/124869/Hartige-broccoliperen-taart
Dit x dus wel een beetje opletten met wat ik eet
sesamstraatquote:Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tell Sell?![]()
Deze ga ik vrijdag maken voor een vreetbijeenkomst met ex-collega's![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/124869/Hartige-broccoliperen-taart
Dit x dus wel een beetje opletten met wat ik eet
Behalve dat de rijst pasta wordt, heb ik zojuist beslotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |