Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ja, ik ook wel, maar je leidinggevenden misschien niet. Maar ja, zelf weten hoor, ik zou er in elk geval totaal geen aanstoot aan nemen als je bij mij kwam solliciteren, maar ik weet dat dat niet voor iedereen geldt...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht... Maar geloof niet dat ik me daardoor zou laten tegenhoudenPols vind ik juist een erg mooie plek.
Ga jij eens heel gauw leren danquote:Op maandag 18 maart 2013 15:33 schreef Oognip het volgende:
Ik moet leren voor een toets, maar geloof dat ik kampioen SOG-ger aan het worden ben
Wowquote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef Puala het volgende:
Ik zag laatst een tatoeage en die zette me wel aan het denken. Was een meisje en die had een teken op haar voet laten zetten als gedenkteken voor haar vader/moeder, want dan was diegene elke stap die ze zette bij haar.
En dat idee vind ik eigenlijk wel heel tof
Ik ben nu allerlei dingen op internet aan het zoeken en maak daar foto's van om het morgen in de trein nog even door te lezen (as ifquote:
Dat zijn nog eens mooie tatoo'squote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef Puala het volgende:
Ik zag laatst een tatoeage en die zette me wel aan het denken. Was een meisje en die had een teken op haar voet laten zetten als gedenkteken voor haar vader/moeder, want dan was diegene elke stap die ze zette bij haar.
En dat idee vind ik eigenlijk wel heel tof
Ik vond het écht zo gaaf en toen dacht ik, dat wil ik later ookquote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Helaas kan ik alleen niet tegen gedoe aan m'n voeten en kietelen, dus ik denk dat het niks voor mij is, maar echt een mooi idee![]()
Ga je nou de logica van de Nederlandse taal onderzoeken? Tot over een jaar of tienquote:Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef Oognip het volgende:
Waarom schrijf je tattoo met 2 t's en tatoeage maar met 1?
Gewoon een ander verdovend middel. Wie weet vind je het dan ineens lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je nou de logica van de Nederlandse taal onderzoeken? Tot over een jaar of tien![]()
Goh, ik ga echt eens nadenken over die voet-tattoo, ik vind het echt superleuk. Misschien kunnen ze me met een rubberen hamer bewusteloos slaan voor ze beginnen, of zoiets....
Haha, dat is geen doen he? Dan hou ik er maar mee opquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je nou de logica van de Nederlandse taal onderzoeken? Tot over een jaar of tien![]()
Goh, ik ga echt eens nadenken over die voet-tattoo, ik vind het echt superleuk. Misschien kunnen ze me met een rubberen hamer bewusteloos slaan voor ze beginnen, of zoiets....
Vroeger hadden ze die grote gele oorbellen tegenwoordig een fijne tatoeage achter het oor. Dat is toch een behoorlijke vooruitgang.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zag ik laatst ook bij een kassameisje van de AH....ik kon er mn ogen niet vanaf houden
Het jammere is dan dat je het zelf nooit ziet.... Maar ik vind het juist wel makkelijk te verbergen achter m'n oor. Gewoon haren los en wegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:45 schreef Laysa het volgende:
maaruh tattoo's bij en om het gezicht en/of nek vind ik dan persoonlijk weer niks...dat is een stuk moeilijker te verbergen.
Het zetten zelf niet. Die naald zal niet kriebelen, maar er zitten ook handen/vingers omheen en die zouden best wel eens kunnen kriebelen denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha, dat is geen doen he? Dan hou ik er maar mee op
Denk je echt dat zo'n tattoo zetten kriebelt? Ik denk dat dat heel erg mee valt...
Ik heb iets tegen alle voetgedoe, ook gewoon vasthouden. Jajaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha, dat is geen doen he? Dan hou ik er maar mee op
Denk je echt dat zo'n tattoo zetten kriebelt? Ik denk dat dat heel erg mee valt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |