Jup, en of je aanleg hebt het op te slaan (erfelijk bepaald)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef MissBliss het volgende:
Nee dat vroeg ik me ook af! Ligt dat aan het soort vet wat je eet?
Ah oke. Nou ja, om zomaar ineens een bloedonderzoek te laten doen is ook weer zowatquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, en of je aanleg hebt het op te slaan (erfelijk bepaald)![]()
Tis heel makkelijk te testen; 1 buisje bloed afstaan
Als je dat zou laten onderzoeken, dan wordt het cholesterol ook wel bepaald denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah oke. Nou ja, om zomaar ineens een bloedonderzoek te laten doen is ook weer zowat
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon goed is
Hoewel ik me op zich wel eens zou willen laten testen op het gebied van hartproblemen. Aan mn vaders kant van de familie zit dat er nogal in en mn vader is natuurlijk overleden aan een hartinfarct.. Maar zijn cholesterol scheen dan weer heel goed te zijnNou ja, toch eens over nadenken.
Klinkt bekend ditquote:Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah oke. Nou ja, om zomaar ineens een bloedonderzoek te laten doen is ook weer zowat
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon goed is
Hoewel ik me op zich wel eens zou willen laten testen op het gebied van hartproblemen. Aan mn vaders kant van de familie zit dat er nogal in en mn vader is natuurlijk overleden aan een hartinfarct.. Maar zijn cholesterol scheen dan weer heel goed te zijnNou ja, toch eens over nadenken.
Ja, moet ik echt laten doen denk ik. Nou ja, nog even moed verzamelenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je dat zou laten onderzoeken, dan wordt het cholesterol ook wel bepaald denk ik.
En anders, mocht je een keer ergens anders bloed voor moeten laten prikken, vraag je of de arts het cholesterol ook ff aankruist. De naald zit er dan toch al in![]()
Maar idd, met het oog op je vader is het mss best verstandig om het eens te laten onderzoeken
10 kg kan maar dan niet de variant die ik doe maar de 800 : 3 shakes en 1 -400 kcal maaltijd.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ik vraag me af of het voor 10 KG de moeite is en hoe lang het dan ongeveer zou duren enzo. Weet jij dat?
Die 800 en 500, staat dat voor het aantal calorieën?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef Adnap het volgende:
[..]
10 kg kan maar dan niet de variant die ik doe maar de 800 : 3 shakes en 1 -400 kcal maaltijd.
Kan ook met de 500 dan ben je week of 4-6 bezig met shaken en 6 met opbouwen.
Ja en waarom dequote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die 800 en 500, staat dat voor het aantal calorieën?
Die "quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja en waarom de? Ik heb t wel een beetje gehad met de negativiteit ....
Ja ik weet het JA IK WEET HET
Ik ga het wel overwegen. Als ik vragen heb hoor je het.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef Adnap het volgende:
[..]
10 kg kan maar dan niet de variant die ik doe maar de 800 : 3 shakes en 1 -400 kcal maaltijd.
Kan ook met de 500 dan ben je week of 4-6 bezig met shaken en 6 met opbouwen.
Doe ik ook zeker niet en t ligt eraan hoe je die 500 kc binnenkrijgt : in mijn geval vol vitamines en mineralen, en geen zak chips.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die "" staat er omdat het mij heel onverstandig lijkt om zo weinig te eten. Maar laat je door mijn negativiteit niet tegenhouden, hoor.
Je mag altijd vragen, dit dieet heeft werkelijk mijn leven verandert, en eindelijk lukte het mij om op gewicht te blijven, tot die *PIEP* medicijnen. En na CB at ik gewoon 2100 kcal per dagquote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga het wel overwegen. Als ik vragen heb hoor je het.
Ik kan prima stabiel blijven dat blijkt. Alleen het afvallen lukt niet, want mijn leven lijkt op een soap en sporten lukt even niet qua energie en nu kan het niet qua gezondheidquote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef Adnap het volgende:
[..]
Je mag altijd vragen, dit dieet heeft werkelijk mijn leven verandert, en eindelijk lukte het mij om op gewicht te blijven, tot die *PIEP* medicijnen. En na CB at ik gewoon 2100 kcal per dag
Het is een crashdieet, daarom dequote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nou zeg... Niet iedereen hoeft enthousiast te zijn over zo'n dieet toch? Die negativiteit lijkt me niet geheel onterecht en moet ook gewoon plek voor zijn hier.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is een crashdieet, daarom delijkt mij. En van crashdieeten gaat men vaak jojo-en en komt men nog meer aan dan ze afgevallen zijn. Maar als het voor jou werkt moet je het vooral doen natuurlijk. Ik zou het alleen niemand aanraden persoonlijk
Ja, dit!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg... Niet iedereen hoeft enthousiast te zijn over zo'n dieet toch? Die negativiteit lijkt me niet geheel onterecht en moet ook gewoon plek voor zijn hier.
Gezond hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik let goed op wat ik eet. Zo meteen een pizza met ananas. Telt toch als 1 stuk(s) fruit!
Hou je de wolken bij je alsjeblieft?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil ik net blij posten dat de zon hier ook lekker schijnt, is 'ie weg
Ah! Net als de gescheiden afvalinzameling: eerst de lege flessen in de prullenbak en dán pas de oude krantenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik let goed op wat ik eet. Zo meteen een pizza met ananas. Telt toch als 1 stuk(s) fruit!
Gewoon over het balkon.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah! Net als de gescheiden afvalinzameling: eerst de lege flessen in de prullenbak en dán pas de oude kranten
Tiel mag, Arnhem niet. Is dat goed?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was ze eigenlijk jouw kant op aan het blazen... niet goed?
nee dat doe ik echt heel braaf...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah! Net als de gescheiden afvalinzameling: eerst de lege flessen in de prullenbak en dán pas de oude kranten
Ligt er aan waar je ze zet, maar ik heb 2 kleintjes en echt helemaal niks gevoeld behalve een beetje branderig gevoel. maar dat stelde echt niks voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef Oognip het volgende:
Ik wil al zo lang een tattoo; afdruk van een kattenpootje, lijkt me echt zo tofMaar aan de andere kant durf ik het niet aan. Zal ik het ooit aandurven?
/lief dagboek
Ik ben ook niet zo bang voor de pijn (nou ja, een beetje dan), maar meer of ik er geen spijt van ga krijgen en ik wil niet dat mensen denken dat ik een saai kattenvrouwtje of zo benquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je ze zet, maar ik heb 2 kleintjes en echt helemaal niks gevoeld behalve een beetje branderig gevoel. maar dat stelde echt niks voor.
Bedankt voor het vertrouwen in mijn richtingsgevoelquote:
Uiteraard heb ik datquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen in mijn richtingsgevoel![]()
![]()
Helaas is dat zo inderdaadquote:Ik zou geen tattoo op mijn pols doen nip, zeker niet met het werk dat jij doet. Ik heb er zelf niets op tegen, maar helaas wil dat maatschappelijk nog weleens anders liggen
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
Ik zou geen tattoo op mijn pols doen nip, zeker niet met het werk dat jij doet. Ik heb er zelf niets op tegen, maar helaas wil dat maatschappelijk nog weleens anders liggen
Onzichtbare piercings? Hoe moeten zij er achter komen dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat
[..]
Helaas is dat zo inderdaadBij helpdeskwerk word er zelfs moeilijk gedaan over onzichtbare piercings. Echt HALLO mijn lichaam ja?
Tongpiercing noem ik iig niet zichtbaar. Maar het was een no goquote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Onzichtbare piercings? Hoe moeten zij er achter komen dan?
Misschien om het slissen/andere manier van praten? Al heb ik geen idee of dat echt zo erg is.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Tongpiercing noem ik iig niet zichtbaar. Maar het was een no go
Ik heb me echt nog nooit druk gemaakt om wat voor piercings dan ook bij personeel, maar om onzichtbare piercings zou ik al helemaal niet malenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Tongpiercing noem ik iig niet zichtbaar. Maar het was een no go
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht... Maar geloof niet dat ik me daardoor zou laten tegenhoudenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
Ik zou geen tattoo op mijn pols doen nip, zeker niet met het werk dat jij doet. Ik heb er zelf niets op tegen, maar helaas wil dat maatschappelijk nog weleens anders liggen
Dat deed ik niet eens. Mijn vader had/heeft een gigantische hekel aan piercings, maar die vond het niet irriterend in elk geval. Maar goed, hij is er nu uitquote:Op maandag 18 maart 2013 15:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien om het slissen/andere manier van praten? Al heb ik geen idee of dat echt zo erg is.
Misschien dat je evt. op kan letten dat je hem op een plaats doet waar je hem met bijv. een horloge/polsbandje kan verbergen?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht... Maar geloof niet dat ik me daardoor zou laten tegenhoudenPols vind ik juist een erg mooie plek.
In mijn vak mogen geen sieraden om hequote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien dat je evt. op kan letten dat je hem op een plaats doet waar je hem met bijv. een horloge/polsbandje kan verbergen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |