picsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds een jaar naar de kapper geweest. Moest best wat af![]()
nee geen foto's...heb geen foto hoofd![]()
Ze was wel blij om me te zien
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef Laysa het volgende:
en Nipje bedankt![]()
Ik zal zo DK even aanranden namens jou
quote:
donderdagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer moet je worden opgenomen Laysa?
ja goed he. nog wel even mijn bloeddruk laten meten 110/75 best netjes volgens mij. Nog even gevraagd wat mijn bloeddruk bij Ean was toen ik opgenomen werd en toen was mijn onderdruk 115 best hoog zeiden ze.quote:
Ik vind het zo spannendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Mooi he en mn baard heeft ze ook getrimd
[..]
donderdag
quote:
Onderdruk 115?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja goed he. nog wel even mijn bloeddruk laten meten 110/75 best netjes volgens mij. Nog even gevraagd wat mijn bloeddruk bij Ean was toen ik opgenomen werd en toen was mijn onderdruk 115 best hoog zeiden ze.
Nee had ik ook niet verwacht als ik blijf spugen willen ze nog wel een keer overleggen of ik iets anders mag. Ik was niet uitgedroogd maar was wist ik zelf ook wel. Moet nog wel een keer deze week nuchter bloedprikken mijn suiker was 6.2. Dan hoop ik dat ze dit keer beter prikken dan de vorige keer ik heb nog blauwe plekken van 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Konden ze nog wat voor je betekenen daar?
ja echt ze waren toen ook bang voor hersenbloedingen en epileptische aanvallen. Ik had trouwens nergens last van naar mijn idee.quote:
Ik ook en normaal ben ik pas nerveus ongeveer een uur voor aanvangquote:
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is al bijna laysa ben je weer opgeknapt?
En dat laatste is dus het gevaar; zoveel druk op de vaten isniegoeniequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja echt ze waren toen ook bang voor hersenbloedingen en epileptische aanvallen. Ik had trouwens nergens last van naar mijn idee.
Dat vond ik ook maar nee ik moest naar het z-huis. Nouja het zal wel even kijken wanneer ik ga ik ga liever niet alleen. Ik kan er nogal naar van worden en alleen met Ean zie ik helemaal niet zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nuchtere glucose kun je ook wel bij je ha of ass. laten bepalen met een vingerprikje
Want???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar nee ik moest naar het z-huis. Nouja het zal wel even kijken wanneer ik ga ik ga liever niet alleen. Ik kan er nogal naar van worden en alleen met Ean zie ik helemaal niet zitten.
Ik heb geen idee. Ze zeiden dat ze het per se in het z-huis wilde omdat het ook daar aangevraagd is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want???
Omdat ze bang zijn dat de uitslag dan niet bij hun terecht komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |