Pwahahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen alle voetgedoe, ook gewoon vasthouden. Jaja![]()
Maar D vindt het echt een belachelijk idee, geloof ik. Al was zijn idee nog stommer, want dat komt neer op een plek die altijd in m'n onderbroek zit en dat vind ik nou niet echt een plek om m'n vader te bewaren![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar D vindt het echt een belachelijk idee, geloof ik. Al was zijn idee nog stommer, want dat komt neer op een plek die altijd in m'n onderbroek zit en dat vind ik nou niet echt een plek om m'n vader te bewaren![]()
Ik denk persoonlijk dat je je daar wel overheen zet als er een tattoo wordt gezetquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb jij ?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef Greys het volgende:
Een tattoo zetten kriebelt niet, het doet alleen een beetje pijn
En dan alleen de lijnen zeg maar, als je iets met kleur hebt doet de kleur geen pijn vond ik, dat inkleuren.
Een dolfijn die door een halve maan springtquote:
Klinkt alsof je er niet heel blij mee bent?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dolfijn die door een halve maan springt
Al 21 jaar. Op mijn enkel. Kleur is trouwens na 21 jaar nog hetzelfde als toen, dat vind ik echt ongelofelijk
ik heb ook een dolfijntjequote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dolfijn die door een halve maan springt
Al 21 jaar. Op mijn enkel. Kleur is trouwens na 21 jaar nog hetzelfde als toen, dat vind ik echt ongelofelijk
Och het hoort al zo lang bij me en hij is niet huuuuuge.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er niet heel blij mee bent?![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook een dolfijntje![]()
maar dan op mn schouderblad
Dat is dus exact waar ik bang voor benquote:Op maandag 18 maart 2013 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Och het hoort al zo lang bij me en hij is niet huuuuuge.
Maar nu vind ik een dolfijn en een maan een tikkie suf jaHet ontwerp zeg maar. Toen niet, nu wel.
Ja tis wel iets om over na te denken, of je dat écht na 20-30-40 jaar nog steeds net zo leuk vindtquote:Op maandag 18 maart 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dus exact waar ik bang voor ben
Ik vind dat moeilijk. Als ik kijk naar een paar jaar terug bijv. je interesses veranderen gewoon. Ik weet niet of ik dat in de toekomst ook ga doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis wel iets om over na te denken, of je dat écht na 20-30-40 jaar nog steeds net zo leuk vindt
Mij stoort het totaal niet hoor, ik verberg hem ook niet, hij is niet 'lelijk' gedaan ook.
Maar zo nu terugkijkend had ik liever iets zonder kleur gehad bv.
Wat heb je nog meer voor tattoo en waar?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Laysa het volgende:
Ik denk als ik het nu weer zou kunnen doen, dan zou ik het.....niet doen....Ik ben me er nu amper van bewust dus eigenlijk zegt het me niks meer.
ik heb er overigens geen spijt van.
Ja dát is het idd, het zegt me niets meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Laysa het volgende:
Ik denk als ik het nu weer zou kunnen doen, dan zou ik het.....niet doen....Ik ben me er nu amper van bewust dus eigenlijk zegt het me niks meer.
ik heb er overigens geen spijt van.
Da's me nou weer nooit opgevallen!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dát is het idd, het zegt me niets meer.
Maar geen spijt.
Ik heb ook een navelpiercing gehad en dat gaatje zie je nog steeds...
Dat vind ik dan weer wél storend
Ik moest heul hard lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh en je hebt het toch vaak genoeg gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |