Met mijn ziekte zitten er wel degelijk risico's aan vandaar dat ze er zo voorzichtig mee omgaan. Van gewoon vocht toedienen gaan de meeste patiënten ook niet zomaar dood. Mensen met ph lopen dat risico dan weer wel. Die mogen zelfs dat maar minimaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Van een ijzerinfuus zul je waarschijnlijk geen bijwerkingen krijgen LaysaJammer dat jullie niet gezellig samen aan het infuus kunnen hangen
Ja, portie gemalen roestige fiets, is goed voor jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Laysa het volgende:
Ach komt goed.....Ik zal wel lekker piepen en kraken op die roestige fietsen
Iets van ijs erop?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Puala het volgende:
Vraagje, vanmiddag heb ik een injectie gehad (zoals elke 3 maand) maar ik heb er echt ontzettende last van. Hij is gezet in mijn bil (zo noemen zij dat, ik zeg gewoon love handle) maar het voelt als een giga blauwe plek en bij het lopen springen zo de tranen in mijn ogen. Wat kan je doen om dat op te lossen? Of in elk geval minder te laten worden?
Ooh die vond ik altijd wel relax. Kreeg er alleen vaak blauwe plekken vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
En net zo ff de fraxiparine dr in gejast....kutspuitjes![]()
Zo zeik uurtje van mij is weer voorbij hoor
Waar spuit je ze? Ik deed ze in mijn buik, dat ging nog wel. En niet te snel spuiten. Maar je krijgt er wel mooie blauw/groen/gele plekken van, zoals Q ook al zegtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
En net zo ff de fraxiparine dr in gejast....kutspuitjes![]()
Zo zeik uurtje van mij is weer voorbij hoor
Masseren? Of wachten tot het minder wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Puala het volgende:
Vraagje, vanmiddag heb ik een injectie gehad (zoals elke 3 maand) maar ik heb er echt ontzettende last van. Hij is gezet in mijn bil (zo noemen zij dat, ik zeg gewoon love handle) maar het voelt als een giga blauwe plek en bij het lopen springen zo de tranen in mijn ogen. Wat kan je doen om dat op te lossen? Of in elk geval minder te laten worden?
Gewoon keihard in je been steken. Zo deed ik dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar spuit je ze? Ik deed ze in mijn buik, dat ging nog wel. En niet te snel spuiten. Maar je krijgt er wel mooie blauw/groen/gele plekken van, zoals Q ook al zegt
O god heel herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
Op het moment dan ja keihard zit te janken bij een serie weet je dat het een goeie serie is.... En je emotioneel incontinent bent
En maar hard hopen dat mo boven blijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |