Is al eerder gebeurdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:40 schreef Puala het volgende:
En straks blijkt een drukverband niet goed en heeft ze gewoon het verkeerde gezegd
Ik denk dat ik daarvoor vandaag had mogen komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ik weet niet of wat ik heb ernstig is![]()
Ik heb in het kuiltje van mijn kin een plekje zitten. Het voelde eerst als een bultje wat een puistje moest worden, maar dat werd het niet. Eerst nog een bultje daarnaast en eht doet zeer. En nu heb ik ook op mijn lip een bultje gekregen. Het is rood, maar naast zeer doet het niets. Alleen word mijn onderlip wel elke dag wat dikker
Welneeee. Hier in het centrum bij de AHquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stotterende arts gehadMaar Molenstraat toch?
Zolang ik er niet aan kom merk ik er weinig van, maar 10 over 2 hoor ik vast wat het isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarvoor vandaag had mogen komen
Klinkt vervelend.
ga jij daar heen ?quote:
Jup!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef senesta het volgende:
Gewrichtsproblemen kunnen ook van de crohn afkomen toch?
Ja, wel goed geloof ik. Ze heeft wat oneningheid met haar arts die haar op de prednison wil houden voor een jaar gewoon omdat dat zijn startbehandeling is. Zij wil het graag afbouwen omdat het nu zoveel beter gaat. Dus ze wil op zoek naar een andere arts.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup!
Doe eens vertellen hoe het met je zus gaat?
Bouwt ze toch gewoon af? Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, wel goed geloof ik. Ze heeft wat oneningheid met haar arts die haar op de prednison wil houden voor een jaar gewoon omdat dat zijn startbehandeling is. Zij wil het graag afbouwen omdat het nu zoveel beter gaat. Dus ze wil op zoek naar een andere arts.
he bah, vervelend, beterschapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bouwt ze toch gewoon af? Doe ik ook altijd![]()
Ik weet nog wel een goeie in den helder!
Nou mijn pols is ws peesontstekingjeej.
Zit in de tape. Kan geen fuck, gaat vingeren
mutsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bouwt ze toch gewoon af? Doe ik ook altijd![]()
Ik weet nog wel een goeie in den helder!
Nou mijn pols is ws peesontstekingjeej.
Zit in de tape. Kan geen fuck, gaat vingeren
thnx allemaal. En dat was ik van plan hoor. Zo alleen ff nog naar ene vriendin wat brengen, maar ff op de fiets want autorijden lijkt me niet slim. En dan serie kijkenquote:
Oh, daar spuug ik ook niet in, maar die Stroopwafel....damnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:56 schreef Puala het volgende:
De flurry kitkat is anders ook lekker hoor
Nou, ik ging meer aan de kwijl bij die reclame van Bilderberg dan bij die van de Mc (al moet ik eerlijk zeggen dat ze er bij Bilderberg een ei op kwakken en dat van mij niet hoeft, maar goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou op over Mac D.![]()
Daar mag ik de komende maanden ook ff niet heen![]()
Niet te hopen dat de Flurry Stroopwafel snel terugkomt, anders moeten ze me vastbinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, daar spuug ik ook niet in, maar die Stroopwafel....damn![]()
picsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds een jaar naar de kapper geweest. Moest best wat af![]()
nee geen foto's...heb geen foto hoofd![]()
Ze was wel blij om me te zien
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef Laysa het volgende:
en Nipje bedankt![]()
Ik zal zo DK even aanranden namens jou
quote:
donderdagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer moet je worden opgenomen Laysa?
ja goed he. nog wel even mijn bloeddruk laten meten 110/75 best netjes volgens mij. Nog even gevraagd wat mijn bloeddruk bij Ean was toen ik opgenomen werd en toen was mijn onderdruk 115 best hoog zeiden ze.quote:
Ik vind het zo spannendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Mooi he en mn baard heeft ze ook getrimd
[..]
donderdag
quote:
Onderdruk 115?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja goed he. nog wel even mijn bloeddruk laten meten 110/75 best netjes volgens mij. Nog even gevraagd wat mijn bloeddruk bij Ean was toen ik opgenomen werd en toen was mijn onderdruk 115 best hoog zeiden ze.
Nee had ik ook niet verwacht als ik blijf spugen willen ze nog wel een keer overleggen of ik iets anders mag. Ik was niet uitgedroogd maar was wist ik zelf ook wel. Moet nog wel een keer deze week nuchter bloedprikken mijn suiker was 6.2. Dan hoop ik dat ze dit keer beter prikken dan de vorige keer ik heb nog blauwe plekken van 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke
Konden ze nog wat voor je betekenen daar?
ja echt ze waren toen ook bang voor hersenbloedingen en epileptische aanvallen. Ik had trouwens nergens last van naar mijn idee.quote:
Ik ook en normaal ben ik pas nerveus ongeveer een uur voor aanvangquote:
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is al bijna laysa ben je weer opgeknapt?
En dat laatste is dus het gevaar; zoveel druk op de vaten isniegoeniequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja echt ze waren toen ook bang voor hersenbloedingen en epileptische aanvallen. Ik had trouwens nergens last van naar mijn idee.
Dat vond ik ook maar nee ik moest naar het z-huis. Nouja het zal wel even kijken wanneer ik ga ik ga liever niet alleen. Ik kan er nogal naar van worden en alleen met Ean zie ik helemaal niet zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nuchtere glucose kun je ook wel bij je ha of ass. laten bepalen met een vingerprikje
Want???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar nee ik moest naar het z-huis. Nouja het zal wel even kijken wanneer ik ga ik ga liever niet alleen. Ik kan er nogal naar van worden en alleen met Ean zie ik helemaal niet zitten.
Ik heb geen idee. Ze zeiden dat ze het per se in het z-huis wilde omdat het ook daar aangevraagd is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want???
Omdat ze bang zijn dat de uitslag dan niet bij hun terecht komt?
Met mijn ziekte zitten er wel degelijk risico's aan vandaar dat ze er zo voorzichtig mee omgaan. Van gewoon vocht toedienen gaan de meeste patiënten ook niet zomaar dood. Mensen met ph lopen dat risico dan weer wel. Die mogen zelfs dat maar minimaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Van een ijzerinfuus zul je waarschijnlijk geen bijwerkingen krijgen LaysaJammer dat jullie niet gezellig samen aan het infuus kunnen hangen
Ja, portie gemalen roestige fiets, is goed voor jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Laysa het volgende:
Ach komt goed.....Ik zal wel lekker piepen en kraken op die roestige fietsen
Iets van ijs erop?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Puala het volgende:
Vraagje, vanmiddag heb ik een injectie gehad (zoals elke 3 maand) maar ik heb er echt ontzettende last van. Hij is gezet in mijn bil (zo noemen zij dat, ik zeg gewoon love handle) maar het voelt als een giga blauwe plek en bij het lopen springen zo de tranen in mijn ogen. Wat kan je doen om dat op te lossen? Of in elk geval minder te laten worden?
Ooh die vond ik altijd wel relax. Kreeg er alleen vaak blauwe plekken vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
En net zo ff de fraxiparine dr in gejast....kutspuitjes![]()
Zo zeik uurtje van mij is weer voorbij hoor
Waar spuit je ze? Ik deed ze in mijn buik, dat ging nog wel. En niet te snel spuiten. Maar je krijgt er wel mooie blauw/groen/gele plekken van, zoals Q ook al zegtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
En net zo ff de fraxiparine dr in gejast....kutspuitjes![]()
Zo zeik uurtje van mij is weer voorbij hoor
Masseren? Of wachten tot het minder wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Puala het volgende:
Vraagje, vanmiddag heb ik een injectie gehad (zoals elke 3 maand) maar ik heb er echt ontzettende last van. Hij is gezet in mijn bil (zo noemen zij dat, ik zeg gewoon love handle) maar het voelt als een giga blauwe plek en bij het lopen springen zo de tranen in mijn ogen. Wat kan je doen om dat op te lossen? Of in elk geval minder te laten worden?
Gewoon keihard in je been steken. Zo deed ik dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar spuit je ze? Ik deed ze in mijn buik, dat ging nog wel. En niet te snel spuiten. Maar je krijgt er wel mooie blauw/groen/gele plekken van, zoals Q ook al zegt
O god heel herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
Op het moment dan ja keihard zit te janken bij een serie weet je dat het een goeie serie is.... En je emotioneel incontinent bent
En maar hard hopen dat mo boven blijftquote:
quote:
Ken jij de serie 'Girls'?quote:
Laat even weten of dat leuk is. Wij kunnen volgens mij dat on demand kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken jij de serie 'Girls'?
Ik hoor er zoveel toffe dingen over dat ik het eerste seizoen heb eh... aangeschaft
Ben benieuwd.
Oh en... ONZ / User van de Dag: Greys![]()
![]()
Ja ik ga er morgen aan beginnen, ik laat het weten!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat even weten of dat leuk is. Wij kunnen volgens mij dat on demand kijken.
Ik durfde eerst niet mee te doenquote:Even je linkje aanklikken.
Het is super leuk gewordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ga er morgen aan beginnen, ik laat het weten!
[..]
Ik durfde eerst niet mee te doen![]()
Dank jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is super leuk gewordenDie TS heeft er ook wel wat tofs bijgeluld
Ik durfde eerst niet omdat ik bang was dat heel ONZ over me heen zou vallen met 'Greys WIE???'quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan hadden mijn 86 klonen en ik je eer gered hoor![]()
Nog 2 nachtjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Laysa, geniet nog ff van je laatste nachtje thuis
Oh jaquote:
Zombiefilmfan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou die beelden zo graag een keer ongeblurd zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |