quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
We kregen op een gegeven moment een heus verbod van de baas![]()
dat zijn hele vervelende pijntjes....kan je er nu even geen diclofenac voor in nemen of mag jij die niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Qwea het volgende:
meh, ik heb al voor de 2de keer deze week last van mijn pols. Kan hem amper bewegen en als ik hem beweeg doet het gruwelijk pijn. En er zit aan de zijkant een plekje, als ik daar druk dan kan ik het triggeren
Kan niet eens auto rijden
Morgen maar ff HA ofzo. Eerst fysio er maar eens naar laten kijken om 09u.
Mag ik niet. Heb ook geen diclo trouwensquote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn hele vervelende pijntjes....kan je er nu even geen diclofenac voor in nemen of mag jij die niet?
Of, of, of, of, JAWEL, teveel gevingerd!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt teveel radslagen en handstandjes gedaan denk ik
Ik hoop dat je lekker kan slapen...trusten Qtjequote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik niet. Heb ook geen diclo trouwens
Wel ibu, neem ik alleen als het echt echt echt nodig is. Maar goed, als ik hem niet beweeg heb ik geen lastEn ik ga nu slapen, dus ik beweeg hem niet heb ik besloten
Thnx babe, jij ook alvast weltrusten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lekker kan slapen...trusten Qtje
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Q![]()
Ik wacht nog ff, ben nog beetje hyper geloof ik
Hoe oud was jij toen?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit weet ik ook nog![]()
Upside down and dizzy does it make me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |