SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
nietesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef Viro het volgende: Warcraft 3 aan het spelen met broertje en neefje
![]()
Wat een zeik boeken hebben ze, recepten wtfquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om verder te spelen na 1,5 uur. Ben nu aan het nietsnutten in het spel
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een zeik boeken hebben ze, recepten wtf
Ik hou het wel op horror boekenquote:
quote:
Ga je scherenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga straks een film opzetten, verveel mij de pleuris
Ik ben al cum laude geslaagd inmiddelsquote:
Permante Educatiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je scheren
Welke film?
[..]
Ik ben al cum laude geslaagd inmiddels
Ik kan het niet helpen, het boeit mequote:
Nee het spreekt voor je, je wilt toch op de hoogte zijn van de nieuwe techniekenquote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het spreekt voor je, je wilt toch op de hoogte zijn van de nieuwe technieken
Is niet slim nu te scheren, huid raakt dan geïrriteerd. Ik scheer morgenochtend welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je scheren
Welke film?
[..]
Ik ben al cum laude geslaagd inmiddels
Ah Benicioquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet slim nu te scheren, huid raakt dan geïrriteerd. Ik scheer morgenochtend wel
Denk Savages
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zo daar schrok ik me even de pleuris
Headset deed raar en toen ie weer normaal deed stond het volume een beetje te hoog
Ow, trommelvliezen nog heel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Headset deed raar en toen ie weer normaal deed stond het volume een beetje te hoog
In de auto ook zo leuk, dan staat de radio nog keihard van een goed nummer, en dan om 6 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
leuk wakker worden is datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
In de auto ook zo leuk, dan staat de radio nog keihard van een goed nummer, en dan om 6 uur 's ochtends
Oh, we moeten naar bedquote:
koenquote:
Laat gaat het bij mij niet worden, ik ben nu al kapotquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
leuk wakker worden is dat
wat ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar als er een West-Vleteren tussen zit, zet je die toch wel even apart voor een rustig moment, toch?
Moet je werken dan morgen?quote:
Ik heb mijn muziek altijd wel redelijk hard in de auto, dus dat merk ik niet eensquote:
oppasmuis?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je werken dan morgen?ik moet eigenlijk ook gaan slapen, mijn nichtje zit al te gapen tot en met. Dus nu eerst maar even haar bed opmaken
Vanavond niet, dan moet je nu een andere kijkenquote:
En dan ben jij met ons aan het Fok!-enquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je werken dan morgen?ik moet eigenlijk ook gaan slapen, mijn nichtje zit al te gapen tot en met. Dus nu eerst maar even haar bed opmaken
Nee, als Koen komt is het meestal bedtijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dan NCIS S05 kijken, loop 5 seizoenen achterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanavond niet, dan moet je nu een andere kijken
nichtje slaapt bij jou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgens mij kent MM die running gag welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als Koen komt is het meestal bedtijd
Jpe pid os nichtje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige gaan standje oren kapotquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn muziek altijd wel redelijk hard in de auto, dus dat merk ik niet eens
Niet weten wat een West-Vleteren 12 isquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige gaan standje oren kapot
quote:
Blijkbaar niet, gezien de vraag of ik moest werkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kent MM die running gag wel
U heeft alcohol op?quote:
Mooi, dan gaan we Savage samen kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga dan NCIS S05 kijken, loop 5 seizoenen achter![]()
Eh, kan je dat vertalen?quote:
Is een nieuw drankje, heet: Dyslexiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gezien de vraag of ik moest werken
[..]
U heeft alcohol op?
[..]
Mooi, dan gaan we Savage samen kijken
Kijk hem hosselenquote:
het spijt mequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet weten wat een West-Vleteren 12 is![]()
Zoek maar eens op West-Vleteren
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerij2.htm
Ja whahahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een nieuw drankje, heet: Dyslexiewat een klotewoord eigenlijk....heb je een aandoening, kan je het zelf niet eens spellen
Nog veel te leren over bier dusquote:
Ja in embryo houding slapen wordt datquote:
en wij dachten dat je d'r wilde hosselenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een meisje van 7 ofzo.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een meisje van 7 ofzo.
Dit valt niet in de categorie "gaten in je opvoeding" hoorquote:
hoi nichtje van MMquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die zou ik dan nu echt niet mee laten lezen op FOK!
24 is ook goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die zou ik dan nu echt niet mee laten lezen op FOK!
Niet? Ik krijg het idee dat je een mongooltje bent als je dat niet weet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit valt niet in de categorie "gaten in je opvoeding" hoor
ik slaap tegen mary mouse aan en die leert me alles.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in embryo houding slapen wordt dat
Ucciequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit valt niet in de categorie "gaten in je opvoeding" hoor
Als je wat niet weet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik krijg het idee dat je een mongooltje bent als je dat niet weet.
Nee kennis van alcoholica valt daar niet onder....behalve als minimaal 20% van je familie alcoholist isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik krijg het idee dat je een mongooltje bent als je dat niet weet.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik slaap tegen mary mouse aan en die leert me alles.
Dealquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gezien de vraag of ik moest werken
[..]
U heeft alcohol op?
[..]
Mooi, dan gaan we Savage samen kijken
Als het maar smaakt, meer boeit me niet, ik heb andere interessesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee kennis van alcoholica valt daar niet onder....behalve als minimaal 20% van je familie alcoholist is
quote:
quote:
Ze vindt broertje wel liefquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoi nichtje van MM
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat net zoals met je studieboek onder je kussen slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan we samen niet alles wetenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat net zoals met je studieboek onder je kussen slapen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..
[..]
Ze vindt broertje wel lief
We have a winnerquote:
jupquote:
Ik geef mijn nichtje ook geen ongelijkquote:
Al heb je het nichtje nog niet gezien......quote:
Vraag of ze je wil meetenquote:
Nog heel jong van geest hoorquote:
You think?quote:
30 cm tochquote:
Mini is liefquote:
Grapjequote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al heb je het nichtje nog niet gezien......
Nee weet ik het, maar jij ook nietquote:
en niet zo oud van lijf en leden als jijquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Ik was even weg maar ben er weer.
Mag ik stiekem ook even de medewerkers van de RBD vervloeken en eemh zulks?![]()
![]()
![]()
![]()
I knowquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
en niet zo oud van lijf en leden als jij![]()
quote:
Misschien zijn mijn nichtje en broertje online wel al hele dikke maatjesquote:
Helloquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Mag ik stiekem ook even de medewerkers van de RBD vervloeken en eemh zulks?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
![]()
![]()
![]()
Ja hoor....en daarna moet je toch die aanslag betalenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
![]()
![]()
![]()
Hopelijk nachtrust, en niet een ziek kindquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Slaapjes doen...je weet nooit wat de nacht brengt....
Ik ga duimen lieffie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
is een stad/dorpquote:
pzacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Incorrect, een buitenpost heeft noch stads noch dorpsrechten, 't is wat de Amerikanen nu een suburb noemenquote:
Te laat. Inmiddels jongste ook met koorts...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hopelijk nachtrust, en niet een ziek kind![]()
Slaap lekker LoLa
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
sterkte Lolaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Beterschap voor alle ziekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te laat. Inmiddels jongste ook met koorts...
Fijne nacht allemaal
Broertjequote:
Slaap lekker kanjerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Broertje![]()
Lang verhaal....![]()
Kort, ze zijn geld van mn rekening aan t halen..... Het was ooit het hoogheemraadschap Delfland. Nu de RBG en in de overgang zijn ze heel veel info kwijt geraakt.... Zonder bewijs zelf... Zie je geld maar weer eens terug te krijgen...![]()
Buitenpost ligt toch gewoon in Frieslandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Incorrect, een buitenpost heeft noch stads noch dorpsrechten, 't is wat de Amerikanen nu een suburb noemen
Ze kunnen er niets aan doen idd maar het zijn wel die medewerkers die keihard zeggen dat t ze niet boeit of een klant zn vaste lasten nog kan betalen. Als wij maar betaald worden....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Medewerkers kunnen er ook niets aan doen. Maar ik weet wel waar je op doelt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm daar ging iets niet helemaal goed, deze dan maar voor Uccie en Koen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm daar ging iets niet helemaal goed, deze dan maar voor Uccie en Koen
Verhip, nooit geweten dat het een bestaande Nederlandse plaats was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buitenpost ligt toch gewoon in Friesland
verhip, een kipquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, nooit geweten dat het een bestaande Nederlandse plaats was.
Soms ligt de oplossing dichterbij huis dan je denktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, nooit geweten dat het een bestaande Nederlandse plaats was.
Ik was vandaag nog in je gemeentequote:
Ik weet wat je bedoeld, zijn echter wel ambtenaren die betaald worden mede uit het bedrag wat ze op jou vorderen. Dus iets meer respect zou mijns inziens wel op zijn plaats zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze kunnen er niets aan doen idd maar het zijn wel die medewerkers die keihard zeggen dat t ze niet boeit of een klant zn vaste lasten nog kan betalen. Als wij maar betaald worden....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Whahahaha, bij mij in de achtertuin verneem ik netquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms ligt de oplossing dichterbij huis dan je denkt
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, bij mij in de achtertuin verneem ik net
Ga je weer soep brengen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, bij mij in de achtertuin verneem ik net
quote:
Ik heb wel tieten, geen bierquote:
Dat is t m dus juist. Ik zit in de bijstand en heb recht op vrijstelling. Zo had ik dat volgens mij dus ook. Mja ik kan geen papieren vinden waar dat op staat. Op een brief van hun uit 2011, waar in staat, vorig jaar had u vrijstelling maar gezien uw bankrekening heeft u daar dit jaar geen recht op. Vervolgens sturen ze een brief dat ik gesommeerd word dat ik 2010 moet betalen anders gaan ze mn scooter voorderen....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor....en daarna moet je toch die aanslag betalen
En ik denk direct Scanman....quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, zijn echter wel ambtenaren die betaald worden mede uit het bedrag wat ze op jou vorderen. Dus iets meer respect zou mijns inziens wel op zijn plaats zijn.Dat realiseren de meeste mensen wel hoor, alleen zitten er gewoon een paar enorm bureaucratische regelneukers tussen met de flexibiliteit en het inlevingsvermogen van een loden deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder geen frustraties ofzo
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ga echt muten nuquote:
Neem anders even contact op met de gemeente, die zouden je denk ik wel verder moeten kunnen helpen. Daar heb je neem ik aan een contactpersoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is t m dus juist. Ik zit in de bijstand en heb recht op vrijstelling. Zo had ik dat volgens mij dus ook. Mja ik kan geen papieren vinden waar dat op staat. Op een brief van hun uit 2011, waar in staat, vorig jaar had u vrijstelling maar gezien uw bankrekening heeft u daar dit jaar geen recht op. Vervolgens sturen ze een brief dat ik gesommeerd word dat ik 2010 moet betalen anders gaan ze mn scooter voorderen....![]()
Ik weet t niet hoor maar volgens mij klopt er iets niet bij hun.
Geloof het nietquote:
Nee ik moest bij iemand zijnquote:
was in de tijd van BB een forse tietenposterquote:Op zondag 17 maart 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geloof het niet
Had die niet een permban?
Ik ben daar simpel in. Als je betaald wordt door de overheid ben je dienstbaar voor de gemeendschap, en ik heb ook heel watquote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat realiseren de meeste mensen wel hoor, alleen zitten er gewoon een paar enorm bureaucratische regelneukers tussen met de flexibiliteit en het inlevingsvermogen van een loden deur.
Maar verder geen frustraties ofzo
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, zijn echter wel ambtenaren die betaald worden mede uit het bedrag wat ze op jou vorderen. Dus iets meer respect zou mijns inziens wel op zijn plaats zijn.Iets meer respect? Dat is het begin ja. Ik heb recht op vrijstelling maar omdat ik al jaren niet betaald heb ben ik vanuit t begin meteen paria en crimineel bij dat volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, jah, die had zocht ook altijd de douche uit in de hoop een tiet te kunnen cappenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was in de tijd van BB een forse tietenposter
Volmondig EENSCH !!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef Kally het volgende:
So slide over here, en give me a moment.
Goed dat was de leuke muziek weer, dit is krasmuziek
Ik weet hetquote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iets meer respect? Dat is het begin ja. Ik heb recht op vrijstelling maar omdat ik al jaren niet betaald heb ben ik vanuit t begin meteen paria en crimineel bij dat volk.
ik heb in die tijd mijn account aangemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, jah, die had zocht ook altijd de douche uit in de hoop een tiet te kunnen cappen
zolang dit nummer duurt wel jaquote:
Heb ik al en zo ook hulp van humanitas maar het helpt op t moment nog niets.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neem anders even contact op met de gemeente, die zouden je denk ik wel verder moeten kunnen helpen. Daar heb je neem ik aan een contactpersoon.
Zo is ie wel grappig..quote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Hehe, doe dan verzoekjes dan zit je veilig
hey jij, je weet toch wat ik gezegd heb?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ohoohoh...
Kan je morgenavond?
Ah dan ben ik wss ook fucked up moe...
Hmm...
Even in je PoHi gekeken. Had jou niet als een BB poster aangezien. Maarquote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb in die tijd mijn account aangemaakt
Meuk is niet ergquote:
ik weet niet manquote:Op zondag 17 maart 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ohoohoh...
Kan je morgenavond?
Ah dan ben ik wss ook fucked up moe...
Hmm...
Iets waar ik nu pas aan denk, een tijdje terug was 'jouw' probleem in een uitzending van Radar. Kijk eens op hun website, volgens mij hebben zij ook een forum. Leg je probleem voor. Ik weet door die uitzending dat er meer mensen in jouw regio in dezelfde problemen zitten.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik al en zo ook hulp van humanitas maar het helpt op t moment nog niets.
Ik denk dat een rechtszaak meer effect heeft. Dat is iig wel waar het op uit gaat draaien. Ik wil mn geld terug en zij zeggen dat ik gewoon pech heb.
ik postte nauwelijks, was meer een lurker toen.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even in je PoHi gekeken. Had jou niet als een BB poster aangezien. Maarwas nog wel de Scanman tijd. Poste toen zelf heel weinig zat zoveel in het buitenland dat ik het moest doen met de opgenomen uitzendingen
Thxquote:Op zondag 17 maart 2013 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet niet manik ben nu uit mn dakkie en aan het bieren met matties en je bent welkom
Michealquote:
Ben ik ook geweest hoor tussen 2002 en 2006quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik postte nauwelijks, was meer een lurker toen.
Begon eigenlijk pas massaal bij XFactor te posten in 2009, daar ken ik Kally ook al van
Dream on white boy, dream on black girlquote:
Ow en de meesten hier ken kende ik niet. Een paar uit ABO, sommigen herken ik van vroeger, en een hele enkeling herken ik vanuit RLSquote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik postte nauwelijks, was meer een lurker toen.
Begon eigenlijk pas massaal bij XFactor te posten in 2009, daar ken ik Kally ook al van
ik kende er hier een paar uit KSC toen ik kwam binnenvallen hierquote:Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow en de meesten hier ken kende ik niet. Een paar uit ABO, sommigen herken ik van vroeger, en een hele enkeling herken ik vanuit RLS
Ik ken de uitzending. Ik heb dat ook voorgelegd bij mn hulp. Denk alleen dat mn hulp het goed bedoeld maar totaal niet ehm gewoon klaar. Ze is lief en vrijwillig bezig maar helpen?....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets waar ik nu pas aan denk, een tijdje terug was 'jouw' probleem in een uitzending van Radar. Kijk eens op hun website, volgens mij hebben zij ook een forum. Leg je probleem voor. Ik weet door die uitzending dat er meer mensen in jouw regio in dezelfde problemen zitten.
wat dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar keb wel iets goed te maken met je
Nooit naar vragen...gewoon het gratis bier in ontvangst nemenquote:
Eerst koffie met mijquote:
quote:
Reminder in foon gezetquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken de uitzending. Ik heb dat ook voorgelegd bij mn hulp. Denk alleen dat mn hulp het goed bedoeld maar totaal niet ehm gewoon klaar. Ze is lief en vrijwillig bezig maar helpen?....
Bel me maandag rond 12e eens. Maak me strijdvaardig en fuck me up.
Okequote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nooit naar vragen...gewoon het gratis bier in ontvangst nemen
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
Toch nog 1 potje warcraft gespeeld en gewonnen ook
Frost Wyrms
Do tellquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
OK, dat was het meest bizarre bedrijfsfeest dat ik ooit heb meegemaakt.
Vertel!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
Hoiquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoor graag waaromquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
Ow ja, er mag best wel even gezegt worden dat Raf het falen van GUP heeft goedgemaaktquote:
Trustequote:
GUP was weer dood nadat Miniem gedraaid hadquote:
Miniem?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GUP was weer dood nadat Miniem gedraaid had
Ondankbaar beest. Die loopt echt nog eens het risico vandaag of morgen bij mij gefileerd op het bord te liggen
quote:
quote:
komt goed muisjequote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten broertje
Laat me wel even weten wanneer Bowie binnen is hè
Noem de feiten op die ik net zei. Das genoeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reminder in foon gezet
Of het mij gaat lukken je op te peppen, weet ik nog niet... ben dan net terug van de peute
Lag niet aan hemquote:
Klinkt goed op die laatste artiesten na danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
4200 man in de grote zaal van Ahoy, bij binnenkomst overal Shanty- en visserskoren met oude zeemansliedjes. Binnen tafelgoochelaars, sneltekenaars, allerlei mensen die met hapjes rondliepen, nog meer rondlopende muzikanten... Na het welkomstwoord gingen 10 verschillende buffetten met eten uit 10 verschillende landen/regio's open (met o.a. ook buikdanseressen) terwijl Benjamin Herman en New Cool Collective op het podium speelden tijdens het eten.
Na het eten de grote opening van de feestavond, inclusief acrobaten, vuurwerk en een filmpje met Andre Kuipers. En op het podium een rits artiesten die telkens twee nummertjes deden alsof het Op Volle Toeren was. Ali B, Anita Meijer, Des'ree, Wolter Kroes, Martin de zanger van Van Dik Hout, CB Milton en Xander de Buisonje. Maar ook acapella en opera tussendoor.... RAAARRRRRRRR
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Nah niet stuk stuk, maar na sommige DJ's springt ie niet meer in de kom.
zeg me allemaal niets maar klinkt tofquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
4200 man in de grote zaal van Ahoy, bij binnenkomst overal Shanty- en visserskoren met oude zeemansliedjes. Binnen tafelgoochelaars, sneltekenaars, allerlei mensen die met hapjes rondliepen, nog meer rondlopende muzikanten... Na het welkomstwoord gingen 10 verschillende buffetten met eten uit 10 verschillende landen/regio's open (met o.a. ook buikdanseressen) terwijl Benjamin Herman en New Cool Collective op het podium speelden tijdens het eten.
Na het eten de grote opening van de feestavond, inclusief acrobaten, vuurwerk en een filmpje met Andre Kuipers. En op het podium een rits artiesten die telkens twee nummertjes deden alsof het Op Volle Toeren was. Ali B, Anita Meijer, Des'ree, Wolter Kroes, Martin de zanger van Van Dik Hout, CB Milton en Xander de Buisonje. Maar ook acapella en opera tussendoor.... RAAARRRRRRRR
Gup heeft 1000 + levensquote:Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lag niet aan hem
Was eerder deze week ook al zo dat gup dood in zijn kom lag tot een andere DJ het overnam. Daarna leefde GUP weer en hebben we hem waarschijnlijk weer overvoerd
arme Gupsterquote:Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lag niet aan hem
Was eerder deze week ook al zo dat gup dood in zijn kom lag tot een andere DJ het overnam. Daarna leefde GUP weer en hebben we hem waarschijnlijk weer overvoerd
Ik denk dat Raar het thema wasquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
AAC+ doet het hier dan vaak ook niet, soms wel, maar als ik dan mp3 stream gaat het wel goed.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.
Ow, klinkt als een bedrijfsuitje wat ik graag had willen missenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
OK, dus als na het draaien door een DJ Gup dood is, zou het inloggen door een DJ voldoende moeten zijn om Gup weer tot leven te brengen?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.
Doe ik al wekelijks...hoe denk je anders dat ik er zo uitziequote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
Hmm baden in maagdenbloed, houdt je jong zeggen ze, vrijwilligers?
Ja duh, maar ik raak door mijn maagden heenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik al wekelijks...hoe denk je anders dat ik er zo uitzie
Probeer het nou eerst eens met ezelinnemelk. Dat werkte prima voor Cleopatra.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
Ja eentje vangen en opsluiten, je moet ze niet leeg laten bloeden natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik raak door mijn maagden heen
Ben al bij voorbaad gediskwalifieerdquote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
Het werkte alleen niet zo goed tegen slangengif!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer het nou eerst eens met ezelinnemelk. Dat werkte prima voor Cleopatra.
Dat hielp niet meerquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer het nou eerst eens met ezelinnemelk. Dat werkte prima voor Cleopatra.
In theorie. Gaat een DJ van de stream en komt Gup niet vanzelf terug? Dan iemand even inloggen, liedje draaien en weer uitloggen. Dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus als na het draaien door een DJ Gup dood is, zou het inloggen door een DJ voldoende moeten zijn om Gup weer tot leven te brengen?
Nee, maar dagelijks is toch een keer op danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja eentje vangen en opsluiten, je moet ze niet leeg laten bloeden natuurlijk
Moet ik je nou ook ALLES leren
Oeh even aanzetten straksquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat Raf "love like blood": ging draaien
Heb zo wel een leukequote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat Raf "love like blood": ging draaien
Nee dagelijks is toch niet nodig. Gewoon een beetje bijhouden 1x per week. Anders moet je straks met je zoon mee naar school omdat de leerplicht niet gelooft dat je zijn moeder bentquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar dagelijks is toch een keer op dan
www.bergmankliniek.nlquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hielp niet meer
De rimpels zaten er, nu zijn ze minder
Jij bent een stukkie jonger dan ik, wacht maarquote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dagelijks is toch niet nodig. Gewoon een beetje bijhouden 1x per week. Anders moet je straks met je zoon mee naar school omdat de leerplicht niet gelooft dat je zijn moeder bent
Waarom in mezelf laten snijden, als ik in een ander kan snijden?quote:
Truste Possiequote:
Heb je die vrouwen weleens gezien die daar vandaan komen, maagden slachten voor hun bloed is minder horrorquote:
Ik vond het al vreemd na de maagd verhalenquote:
Te laat, we hebben al een maagd op de post gedaan naar jequote:
was een reactie op Stuart in KSCquote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd na de maagd verhalen
Gewoon een vent die weet wat hij moet doenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah...
Een maagd met een geniaal libido lijkt me leuker dan een hoer zonder libido.
Mijn leven is wél een stuk simpeler geworden nu ik niet meer hoef te switchen tussen SC's en andere active topicsquote:
Oja echte kerels....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon een vent die weet wat hij moet doen
nee, hij nam een Strongbowquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maagd van jouw leeftijd ook of toch wat jonger?
Die zijn van de aardbodem gevaagdquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon een vent die weet wat hij moet doen
ik merk hetquote:
Beste meet ever, in Londenquote:
Truste muisquote:
Ah de ICT afdeling van mijn kantoor...quote:
Slaap lekker Robquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|