oppasmuis?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je werken dan morgen?ik moet eigenlijk ook gaan slapen, mijn nichtje zit al te gapen tot en met. Dus nu eerst maar even haar bed opmaken
Vanavond niet, dan moet je nu een andere kijkenquote:
En dan ben jij met ons aan het Fok!-enquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je werken dan morgen?ik moet eigenlijk ook gaan slapen, mijn nichtje zit al te gapen tot en met. Dus nu eerst maar even haar bed opmaken
Nee, als Koen komt is het meestal bedtijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dan NCIS S05 kijken, loop 5 seizoenen achterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanavond niet, dan moet je nu een andere kijken
nichtje slaapt bij jou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgens mij kent MM die running gag welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als Koen komt is het meestal bedtijd
Jpe pid os nichtje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige gaan standje oren kapotquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn muziek altijd wel redelijk hard in de auto, dus dat merk ik niet eens
Niet weten wat een West-Vleteren 12 isquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige gaan standje oren kapot
quote:
Blijkbaar niet, gezien de vraag of ik moest werkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kent MM die running gag wel
U heeft alcohol op?quote:
Mooi, dan gaan we Savage samen kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga dan NCIS S05 kijken, loop 5 seizoenen achter![]()
Eh, kan je dat vertalen?quote:
Is een nieuw drankje, heet: Dyslexiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gezien de vraag of ik moest werken
[..]
U heeft alcohol op?
[..]
Mooi, dan gaan we Savage samen kijken
Kijk hem hosselenquote:
het spijt mequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet weten wat een West-Vleteren 12 is![]()
Zoek maar eens op West-Vleteren
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerij2.htm
Ja whahahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een nieuw drankje, heet: Dyslexiewat een klotewoord eigenlijk....heb je een aandoening, kan je het zelf niet eens spellen
Nog veel te leren over bier dusquote:
Ja in embryo houding slapen wordt datquote:
en wij dachten dat je d'r wilde hosselenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een meisje van 7 ofzo.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een meisje van 7 ofzo.
Dit valt niet in de categorie "gaten in je opvoeding" hoorquote:
hoi nichtje van MMquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die zou ik dan nu echt niet mee laten lezen op FOK!
24 is ook goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die zou ik dan nu echt niet mee laten lezen op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |