Oh, we moeten naar bedquote:
koenquote:
Laat gaat het bij mij niet worden, ik ben nu al kapotquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
leuk wakker worden is dat
wat ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar als er een West-Vleteren tussen zit, zet je die toch wel even apart voor een rustig moment, toch?
Moet je werken dan morgen?quote:
Ik heb mijn muziek altijd wel redelijk hard in de auto, dus dat merk ik niet eensquote:
oppasmuis?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je werken dan morgen?ik moet eigenlijk ook gaan slapen, mijn nichtje zit al te gapen tot en met. Dus nu eerst maar even haar bed opmaken
Vanavond niet, dan moet je nu een andere kijkenquote:
En dan ben jij met ons aan het Fok!-enquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je werken dan morgen?ik moet eigenlijk ook gaan slapen, mijn nichtje zit al te gapen tot en met. Dus nu eerst maar even haar bed opmaken
Nee, als Koen komt is het meestal bedtijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dan NCIS S05 kijken, loop 5 seizoenen achterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanavond niet, dan moet je nu een andere kijken
nichtje slaapt bij jou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgens mij kent MM die running gag welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als Koen komt is het meestal bedtijd
Jpe pid os nichtje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige gaan standje oren kapotquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn muziek altijd wel redelijk hard in de auto, dus dat merk ik niet eens
Niet weten wat een West-Vleteren 12 isquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige gaan standje oren kapot
quote:
Blijkbaar niet, gezien de vraag of ik moest werkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kent MM die running gag wel
U heeft alcohol op?quote:
Mooi, dan gaan we Savage samen kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga dan NCIS S05 kijken, loop 5 seizoenen achter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |