Anders de zak fortifien met gaffertape.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet toch iedere vrouw
Alleen mannen blijven zo 'minder slim'
whisky staat niet in de kelder. die heeft zn eigen plank in de woonkamerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kelder had voor bier en wijn en wishky
Ik heb mijn eigen muziekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt wel geluid.... hmmm even mijn ICT-hersencellen aanzetten
Iedere vrouw weet hoe je lijken moet ruimen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet toch iedere vrouw
Alleen mannen blijven zo 'minder slim'
Dezequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...
Dat die beren smeren kondenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Zag 2 beren broodje smeren oooh het was een wonderrrr
Was dat een schrijver?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat die beren smeren konden
(Oh, 't zijn er nog twee, dus gelukkig zijn we er nog geen kwijt = Godfried Bomans)
En blijf dan gelijk even draaienquote:
had ik nog niet gezienquote:
quote:
Volgens mij heeft hij het opnieuw ingezongen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
had ik nog niet gezien
Hoe gaat het met de patient, is hij nog te reanimeren of is het terminaalquote:
Hij doet het weer hierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de patient, is hij nog te reanimeren of is het terminaal
Thrift shop....hoorde gisteren een NL-versiequote:
quote:
Speel zequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef Viro het volgende:
Warcraft 3 aan het spelen met broertje en neefje
zou kunnen of het is een remixequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het opnieuw ingezongen.
Wel winnen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef Viro het volgende:
Warcraft 3 aan het spelen met broertje en neefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |