quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet mijn alcohol wel te waarderen
Ben ik nu raar dat ik aan?...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Kally het volgende:
1st century dream
Ready to please
Free from disease
She's waiting on her knees
Hallo, mijn naam is Gianni, en ik heb een probleemquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Dit topic is soms ook echt een mislukte AA meeting
Neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik nu raar dat ik aan?...
Humm
dan ga je de kelder inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is Gianni, en ik heb een probleem
ik moet de kelder in voor bier
Broertjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan ga je de kelder in
KT, in je mand jijquote:
Ik wou dat ik een kelder had voor bier en wijn en wishkyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is Gianni, en ik heb een probleem
ik moet de kelder in voor bier
Ik 1 extra om de lichamen te bergen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kelder had voor bier en wijn en wishky
Als je ze in stukken hakt kun je makkelijker stapelenquote:
I knowquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je ze in stukken hakt kun je makkelijker stapelen
dat schijn ik te zíjnquote:
En altijd KOMO-zakken, die eigen merk van de Appie gaan te snel stukquote:
Dat is oh zo makkelijk, collega van me heeft 2 varkensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Tanden en haar weghalen en voeren aan de varkens.
Ja maar varkens in de kelder valt zo opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Tanden en haar weghalen en voeren aan de varkens.
Broertje heb je die commercial al voorbij zien komen van ?? weet niet meer wat/wie/hoe, met sound-and-vision van Bowie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat schijn ik te zíjn
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
En altijd KOMO-zakken, die eigen merk van de Appie gaan te snel stuk
Niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertje heb je die commercial al voorbij zien komen van ?? weet niet meer wat/wie/hoe, met sound-and-vision van Bowie?
Dat weet toch iedere vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |