Witte chocolade zou niet eens chocolade mogen heten want er zit geen cacao inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Witte chocola is niet melken witte lust ikwel mits het ergens in verwerkt zit
Ik merk geen verschilquote:
* port terugquote:
Nee, ik zit op mijn handenquote:
Strontvervelend, en kiddo ga ik zo even checkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey lieverd, hoe gaat het met jou en kiddo?
ik heb ook rode wijn, rum, whisky, wodka en verschillende non-alcoholische drankenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd niet van bier dus dat koop ik alleen als mijn vader langskomt en iets moet klussen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn handen
Ik hou me in
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Strontvervelend, en kiddo ga ik zo even checken
* Meptquote:
Namen en rugnummers?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
ik ben vandaag alle speciaalbier pakketten van meerdere verjardagen soldaat aan het maken
proostquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
ik ben vandaag alle speciaalbier pakketten van meerdere verjardagen soldaat aan het maken
2de tripel op. twijfel of ik nu over ga op delerium tremens of whiskyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
Genieten in grote matenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
Zou deze pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2de tripel op. twijfel of ik nu over ga op delerium tremens of whisky
ken veel mensen die er nog nooit van gehoord hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou deze pakken
Die heb ik echt al in geen jaren meer gedronken.
Muisje kent veel bierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben
pluspunten voor Mary
Was voor mij de traditionele afsluiter bij het eerste Belgische biercafé wat in Amsterdam geopend werdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben
pluspunten voor Mary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |