Ikke niequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men murdera en wt?
en uc?
en wie is steen?
Noemen ze wat zo?quote:
neuh, maar ben ook niet heel veel hier geweest hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee er staat Lola en ik hebben bij Rob gegeten.
Steen bedoelde ik of je daar onder hebt gelegen de laatste weken
Volgens mij is het overigens best gezellig daaronder....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee er staat Lola en ik hebben bij Rob gegeten.
Steen bedoelde ik of je daar onder hebt gelegen de laatste weken
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, maar ben ook niet heel veel hier geweest he
Nee als ik dat bedoel zeg ik dat welquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het overigens best gezellig daaronder....
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit stuk:
En wel snel opdrinken, anders wordt hij lelijk hè.
Matties for lifequote:
bij mij is het best gezellig ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het overigens best gezellig daaronder....
Ik heb mango sap en quiche....sorry ik blijf thuisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is het best gezellig ja.
ik heb bier en nootjes
Ik had ijsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is het best gezellig ja.
ik heb bier en nootjes
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ijs
En white chocolate chip cookies met vranberries
*kwijlquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ijs
En white chocolate chip cookies met ceanberries
op dit uur van de dag geef ik de voorkeur aan bier en netjes. maar klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mango sap en quiche....sorry ik blijf thuis
Ik houd niet van bier dus dat koop ik alleen als mijn vader langskomt en iets moet klussenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit uur van de dag geef ik de voorkeur aan bier en netjes. maar klinkt niet verkeerd
Hey lieverd, hoe gaat het met jou en kiddo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Witte chocola is niet melken witte lust ikwel mits het ergens in verwerkt zit
Ohhh, goed om te wetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Witte chocolade zou niet eens chocolade mogen heten want er zit geen cacao inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik merk geen verschilquote:
* port terugquote:
Nee, ik zit op mijn handenquote:
Strontvervelend, en kiddo ga ik zo even checkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey lieverd, hoe gaat het met jou en kiddo?
ik heb ook rode wijn, rum, whisky, wodka en verschillende non-alcoholische drankenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd niet van bier dus dat koop ik alleen als mijn vader langskomt en iets moet klussen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn handen
Ik hou me in
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Strontvervelend, en kiddo ga ik zo even checken
* Meptquote:
Namen en rugnummers?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
ik ben vandaag alle speciaalbier pakketten van meerdere verjardagen soldaat aan het maken
proostquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
ik ben vandaag alle speciaalbier pakketten van meerdere verjardagen soldaat aan het maken
2de tripel op. twijfel of ik nu over ga op delerium tremens of whiskyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
Genieten in grote matenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
Zou deze pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2de tripel op. twijfel of ik nu over ga op delerium tremens of whisky
ken veel mensen die er nog nooit van gehoord hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou deze pakken
Die heb ik echt al in geen jaren meer gedronken.
Muisje kent veel bierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben
pluspunten voor Mary
Was voor mij de traditionele afsluiter bij het eerste Belgische biercafé wat in Amsterdam geopend werdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben
pluspunten voor Mary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |