Ik weet hetquote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iets meer respect? Dat is het begin ja. Ik heb recht op vrijstelling maar omdat ik al jaren niet betaald heb ben ik vanuit t begin meteen paria en crimineel bij dat volk.
ik heb in die tijd mijn account aangemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, jah, die had zocht ook altijd de douche uit in de hoop een tiet te kunnen cappen
zolang dit nummer duurt wel jaquote:
Heb ik al en zo ook hulp van humanitas maar het helpt op t moment nog niets.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neem anders even contact op met de gemeente, die zouden je denk ik wel verder moeten kunnen helpen. Daar heb je neem ik aan een contactpersoon.
Zo is ie wel grappig..quote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Hehe, doe dan verzoekjes dan zit je veilig
hey jij, je weet toch wat ik gezegd heb?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ohoohoh...
Kan je morgenavond?
Ah dan ben ik wss ook fucked up moe...
Hmm...
Even in je PoHi gekeken. Had jou niet als een BB poster aangezien. Maarquote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb in die tijd mijn account aangemaakt
Meuk is niet ergquote:
ik weet niet manquote:Op zondag 17 maart 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ohoohoh...
Kan je morgenavond?
Ah dan ben ik wss ook fucked up moe...
Hmm...
Iets waar ik nu pas aan denk, een tijdje terug was 'jouw' probleem in een uitzending van Radar. Kijk eens op hun website, volgens mij hebben zij ook een forum. Leg je probleem voor. Ik weet door die uitzending dat er meer mensen in jouw regio in dezelfde problemen zitten.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik al en zo ook hulp van humanitas maar het helpt op t moment nog niets.
Ik denk dat een rechtszaak meer effect heeft. Dat is iig wel waar het op uit gaat draaien. Ik wil mn geld terug en zij zeggen dat ik gewoon pech heb.
ik postte nauwelijks, was meer een lurker toen.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even in je PoHi gekeken. Had jou niet als een BB poster aangezien. Maarwas nog wel de Scanman tijd. Poste toen zelf heel weinig zat zoveel in het buitenland dat ik het moest doen met de opgenomen uitzendingen
Thxquote:Op zondag 17 maart 2013 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet niet manik ben nu uit mn dakkie en aan het bieren met matties en je bent welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |