quote:
Ik heb wel tieten, geen bierquote:
Dat is t m dus juist. Ik zit in de bijstand en heb recht op vrijstelling. Zo had ik dat volgens mij dus ook. Mja ik kan geen papieren vinden waar dat op staat. Op een brief van hun uit 2011, waar in staat, vorig jaar had u vrijstelling maar gezien uw bankrekening heeft u daar dit jaar geen recht op. Vervolgens sturen ze een brief dat ik gesommeerd word dat ik 2010 moet betalen anders gaan ze mn scooter voorderen....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor....en daarna moet je toch die aanslag betalen
En ik denk direct Scanman....quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, zijn echter wel ambtenaren die betaald worden mede uit het bedrag wat ze op jou vorderen. Dus iets meer respect zou mijns inziens wel op zijn plaats zijn.Dat realiseren de meeste mensen wel hoor, alleen zitten er gewoon een paar enorm bureaucratische regelneukers tussen met de flexibiliteit en het inlevingsvermogen van een loden deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder geen frustraties ofzo
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ga echt muten nuquote:
Neem anders even contact op met de gemeente, die zouden je denk ik wel verder moeten kunnen helpen. Daar heb je neem ik aan een contactpersoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is t m dus juist. Ik zit in de bijstand en heb recht op vrijstelling. Zo had ik dat volgens mij dus ook. Mja ik kan geen papieren vinden waar dat op staat. Op een brief van hun uit 2011, waar in staat, vorig jaar had u vrijstelling maar gezien uw bankrekening heeft u daar dit jaar geen recht op. Vervolgens sturen ze een brief dat ik gesommeerd word dat ik 2010 moet betalen anders gaan ze mn scooter voorderen....![]()
Ik weet t niet hoor maar volgens mij klopt er iets niet bij hun.
Geloof het nietquote:
Nee ik moest bij iemand zijnquote:
was in de tijd van BB een forse tietenposterquote:Op zondag 17 maart 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geloof het niet
Had die niet een permban?
Ik ben daar simpel in. Als je betaald wordt door de overheid ben je dienstbaar voor de gemeendschap, en ik heb ook heel watquote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat realiseren de meeste mensen wel hoor, alleen zitten er gewoon een paar enorm bureaucratische regelneukers tussen met de flexibiliteit en het inlevingsvermogen van een loden deur.
Maar verder geen frustraties ofzo
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, zijn echter wel ambtenaren die betaald worden mede uit het bedrag wat ze op jou vorderen. Dus iets meer respect zou mijns inziens wel op zijn plaats zijn.Iets meer respect? Dat is het begin ja. Ik heb recht op vrijstelling maar omdat ik al jaren niet betaald heb ben ik vanuit t begin meteen paria en crimineel bij dat volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, jah, die had zocht ook altijd de douche uit in de hoop een tiet te kunnen cappenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was in de tijd van BB een forse tietenposter
Volmondig EENSCH !!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef Kally het volgende:
So slide over here, en give me a moment.
Goed dat was de leuke muziek weer, dit is krasmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |