30 cm tochquote:
Mini is liefquote:
Grapjequote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al heb je het nichtje nog niet gezien......
Nee weet ik het, maar jij ook nietquote:
en niet zo oud van lijf en leden als jijquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Ik was even weg maar ben er weer.
Mag ik stiekem ook even de medewerkers van de RBD vervloeken en eemh zulks?![]()
![]()
![]()
![]()
I knowquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
en niet zo oud van lijf en leden als jij![]()
quote:
Misschien zijn mijn nichtje en broertje online wel al hele dikke maatjesquote:
Helloquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Mag ik stiekem ook even de medewerkers van de RBD vervloeken en eemh zulks?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
![]()
![]()
![]()
Ja hoor....en daarna moet je toch die aanslag betalenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
![]()
![]()
![]()
Hopelijk nachtrust, en niet een ziek kindquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Slaapjes doen...je weet nooit wat de nacht brengt....
Ik ga duimen lieffie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
is een stad/dorpquote:
pzacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Incorrect, een buitenpost heeft noch stads noch dorpsrechten, 't is wat de Amerikanen nu een suburb noemenquote:
Te laat. Inmiddels jongste ook met koorts...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hopelijk nachtrust, en niet een ziek kind![]()
Slaap lekker LoLa
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
sterkte Lolaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Beterschap voor alle ziekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te laat. Inmiddels jongste ook met koorts...
Fijne nacht allemaal
Broertjequote:
Slaap lekker kanjerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Broertje![]()
Lang verhaal....![]()
Kort, ze zijn geld van mn rekening aan t halen..... Het was ooit het hoogheemraadschap Delfland. Nu de RBG en in de overgang zijn ze heel veel info kwijt geraakt.... Zonder bewijs zelf... Zie je geld maar weer eens terug te krijgen...![]()
Buitenpost ligt toch gewoon in Frieslandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Incorrect, een buitenpost heeft noch stads noch dorpsrechten, 't is wat de Amerikanen nu een suburb noemen
Ze kunnen er niets aan doen idd maar het zijn wel die medewerkers die keihard zeggen dat t ze niet boeit of een klant zn vaste lasten nog kan betalen. Als wij maar betaald worden....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Medewerkers kunnen er ook niets aan doen. Maar ik weet wel waar je op doelt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm daar ging iets niet helemaal goed, deze dan maar voor Uccie en Koen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm daar ging iets niet helemaal goed, deze dan maar voor Uccie en Koen
Verhip, nooit geweten dat het een bestaande Nederlandse plaats was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buitenpost ligt toch gewoon in Friesland
verhip, een kipquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, nooit geweten dat het een bestaande Nederlandse plaats was.
Soms ligt de oplossing dichterbij huis dan je denktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, nooit geweten dat het een bestaande Nederlandse plaats was.
Ik was vandaag nog in je gemeentequote:
Ik weet wat je bedoeld, zijn echter wel ambtenaren die betaald worden mede uit het bedrag wat ze op jou vorderen. Dus iets meer respect zou mijns inziens wel op zijn plaats zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze kunnen er niets aan doen idd maar het zijn wel die medewerkers die keihard zeggen dat t ze niet boeit of een klant zn vaste lasten nog kan betalen. Als wij maar betaald worden....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Whahahaha, bij mij in de achtertuin verneem ik netquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms ligt de oplossing dichterbij huis dan je denkt
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, bij mij in de achtertuin verneem ik net
Ga je weer soep brengen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, bij mij in de achtertuin verneem ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |