Ow ja, er mag best wel even gezegt worden dat Raf het falen van GUP heeft goedgemaaktquote:
Trustequote:
GUP was weer dood nadat Miniem gedraaid hadquote:
Miniem?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GUP was weer dood nadat Miniem gedraaid had
Ondankbaar beest. Die loopt echt nog eens het risico vandaag of morgen bij mij gefileerd op het bord te liggen
quote:
quote:
komt goed muisjequote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten broertje
Laat me wel even weten wanneer Bowie binnen is hè
Noem de feiten op die ik net zei. Das genoeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reminder in foon gezet
Of het mij gaat lukken je op te peppen, weet ik nog niet... ben dan net terug van de peute
Lag niet aan hemquote:
Klinkt goed op die laatste artiesten na danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
4200 man in de grote zaal van Ahoy, bij binnenkomst overal Shanty- en visserskoren met oude zeemansliedjes. Binnen tafelgoochelaars, sneltekenaars, allerlei mensen die met hapjes rondliepen, nog meer rondlopende muzikanten... Na het welkomstwoord gingen 10 verschillende buffetten met eten uit 10 verschillende landen/regio's open (met o.a. ook buikdanseressen) terwijl Benjamin Herman en New Cool Collective op het podium speelden tijdens het eten.
Na het eten de grote opening van de feestavond, inclusief acrobaten, vuurwerk en een filmpje met Andre Kuipers. En op het podium een rits artiesten die telkens twee nummertjes deden alsof het Op Volle Toeren was. Ali B, Anita Meijer, Des'ree, Wolter Kroes, Martin de zanger van Van Dik Hout, CB Milton en Xander de Buisonje. Maar ook acapella en opera tussendoor.... RAAARRRRRRRR
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Nah niet stuk stuk, maar na sommige DJ's springt ie niet meer in de kom.
zeg me allemaal niets maar klinkt tofquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
4200 man in de grote zaal van Ahoy, bij binnenkomst overal Shanty- en visserskoren met oude zeemansliedjes. Binnen tafelgoochelaars, sneltekenaars, allerlei mensen die met hapjes rondliepen, nog meer rondlopende muzikanten... Na het welkomstwoord gingen 10 verschillende buffetten met eten uit 10 verschillende landen/regio's open (met o.a. ook buikdanseressen) terwijl Benjamin Herman en New Cool Collective op het podium speelden tijdens het eten.
Na het eten de grote opening van de feestavond, inclusief acrobaten, vuurwerk en een filmpje met Andre Kuipers. En op het podium een rits artiesten die telkens twee nummertjes deden alsof het Op Volle Toeren was. Ali B, Anita Meijer, Des'ree, Wolter Kroes, Martin de zanger van Van Dik Hout, CB Milton en Xander de Buisonje. Maar ook acapella en opera tussendoor.... RAAARRRRRRRR
Gup heeft 1000 + levensquote:Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lag niet aan hem
Was eerder deze week ook al zo dat gup dood in zijn kom lag tot een andere DJ het overnam. Daarna leefde GUP weer en hebben we hem waarschijnlijk weer overvoerd
arme Gupsterquote:Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lag niet aan hem
Was eerder deze week ook al zo dat gup dood in zijn kom lag tot een andere DJ het overnam. Daarna leefde GUP weer en hebben we hem waarschijnlijk weer overvoerd
Ik denk dat Raar het thema wasquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |