Ben ik ook geweest hoor tussen 2002 en 2006quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik postte nauwelijks, was meer een lurker toen.
Begon eigenlijk pas massaal bij XFactor te posten in 2009, daar ken ik Kally ook al van
Dream on white boy, dream on black girlquote:
Ow en de meesten hier ken kende ik niet. Een paar uit ABO, sommigen herken ik van vroeger, en een hele enkeling herken ik vanuit RLSquote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik postte nauwelijks, was meer een lurker toen.
Begon eigenlijk pas massaal bij XFactor te posten in 2009, daar ken ik Kally ook al van
ik kende er hier een paar uit KSC toen ik kwam binnenvallen hierquote:Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow en de meesten hier ken kende ik niet. Een paar uit ABO, sommigen herken ik van vroeger, en een hele enkeling herken ik vanuit RLS
Ik ken de uitzending. Ik heb dat ook voorgelegd bij mn hulp. Denk alleen dat mn hulp het goed bedoeld maar totaal niet ehm gewoon klaar. Ze is lief en vrijwillig bezig maar helpen?....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets waar ik nu pas aan denk, een tijdje terug was 'jouw' probleem in een uitzending van Radar. Kijk eens op hun website, volgens mij hebben zij ook een forum. Leg je probleem voor. Ik weet door die uitzending dat er meer mensen in jouw regio in dezelfde problemen zitten.
wat dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar keb wel iets goed te maken met je
Nooit naar vragen...gewoon het gratis bier in ontvangst nemenquote:
Eerst koffie met mijquote:
quote:
Reminder in foon gezetquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken de uitzending. Ik heb dat ook voorgelegd bij mn hulp. Denk alleen dat mn hulp het goed bedoeld maar totaal niet ehm gewoon klaar. Ze is lief en vrijwillig bezig maar helpen?....
Bel me maandag rond 12e eens. Maak me strijdvaardig en fuck me up.
Okequote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nooit naar vragen...gewoon het gratis bier in ontvangst nemen
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
Toch nog 1 potje warcraft gespeeld en gewonnen ook
Frost Wyrms
Do tellquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
OK, dat was het meest bizarre bedrijfsfeest dat ik ooit heb meegemaakt.
Vertel!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
Hoiquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoor graag waaromquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef robdriessen het volgende:
Ow ja, er mag best wel even gezegt worden dat Raf het falen van GUP heeft goedgemaaktquote:
Trustequote:
GUP was weer dood nadat Miniem gedraaid hadquote:
Miniem?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GUP was weer dood nadat Miniem gedraaid had
Ondankbaar beest. Die loopt echt nog eens het risico vandaag of morgen bij mij gefileerd op het bord te liggen
quote:
quote:
komt goed muisjequote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten broertje
Laat me wel even weten wanneer Bowie binnen is hè
Noem de feiten op die ik net zei. Das genoeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reminder in foon gezet
Of het mij gaat lukken je op te peppen, weet ik nog niet... ben dan net terug van de peute
Lag niet aan hemquote:
Klinkt goed op die laatste artiesten na danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
4200 man in de grote zaal van Ahoy, bij binnenkomst overal Shanty- en visserskoren met oude zeemansliedjes. Binnen tafelgoochelaars, sneltekenaars, allerlei mensen die met hapjes rondliepen, nog meer rondlopende muzikanten... Na het welkomstwoord gingen 10 verschillende buffetten met eten uit 10 verschillende landen/regio's open (met o.a. ook buikdanseressen) terwijl Benjamin Herman en New Cool Collective op het podium speelden tijdens het eten.
Na het eten de grote opening van de feestavond, inclusief acrobaten, vuurwerk en een filmpje met Andre Kuipers. En op het podium een rits artiesten die telkens twee nummertjes deden alsof het Op Volle Toeren was. Ali B, Anita Meijer, Des'ree, Wolter Kroes, Martin de zanger van Van Dik Hout, CB Milton en Xander de Buisonje. Maar ook acapella en opera tussendoor.... RAAARRRRRRRR
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Nah niet stuk stuk, maar na sommige DJ's springt ie niet meer in de kom.
zeg me allemaal niets maar klinkt tofquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
4200 man in de grote zaal van Ahoy, bij binnenkomst overal Shanty- en visserskoren met oude zeemansliedjes. Binnen tafelgoochelaars, sneltekenaars, allerlei mensen die met hapjes rondliepen, nog meer rondlopende muzikanten... Na het welkomstwoord gingen 10 verschillende buffetten met eten uit 10 verschillende landen/regio's open (met o.a. ook buikdanseressen) terwijl Benjamin Herman en New Cool Collective op het podium speelden tijdens het eten.
Na het eten de grote opening van de feestavond, inclusief acrobaten, vuurwerk en een filmpje met Andre Kuipers. En op het podium een rits artiesten die telkens twee nummertjes deden alsof het Op Volle Toeren was. Ali B, Anita Meijer, Des'ree, Wolter Kroes, Martin de zanger van Van Dik Hout, CB Milton en Xander de Buisonje. Maar ook acapella en opera tussendoor.... RAAARRRRRRRR
Gup heeft 1000 + levensquote:Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lag niet aan hem
Was eerder deze week ook al zo dat gup dood in zijn kom lag tot een andere DJ het overnam. Daarna leefde GUP weer en hebben we hem waarschijnlijk weer overvoerd
arme Gupsterquote:Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lag niet aan hem
Was eerder deze week ook al zo dat gup dood in zijn kom lag tot een andere DJ het overnam. Daarna leefde GUP weer en hebben we hem waarschijnlijk weer overvoerd
Ik denk dat Raar het thema wasquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
AAC+ doet het hier dan vaak ook niet, soms wel, maar als ik dan mp3 stream gaat het wel goed.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.
Ow, klinkt als een bedrijfsuitje wat ik graag had willen missenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Hoi
OK, dus als na het draaien door een DJ Gup dood is, zou het inloggen door een DJ voldoende moeten zijn om Gup weer tot leven te brengen?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo zeer aan Gup, maar meer aan Shoutcast die Gup's signaal niet door wil geven. Helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve opnieuw in en uitloggen als DJ zijnde. Of Hiryu Shoutcast laten herstarten.
Doe ik al wekelijks...hoe denk je anders dat ik er zo uitziequote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
Hmm baden in maagdenbloed, houdt je jong zeggen ze, vrijwilligers?
Ja duh, maar ik raak door mijn maagden heenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik al wekelijks...hoe denk je anders dat ik er zo uitzie
Probeer het nou eerst eens met ezelinnemelk. Dat werkte prima voor Cleopatra.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
Ja eentje vangen en opsluiten, je moet ze niet leeg laten bloeden natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik raak door mijn maagden heen
Ben al bij voorbaad gediskwalifieerdquote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Kally het volgende:
Het werkte alleen niet zo goed tegen slangengif!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer het nou eerst eens met ezelinnemelk. Dat werkte prima voor Cleopatra.
Dat hielp niet meerquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer het nou eerst eens met ezelinnemelk. Dat werkte prima voor Cleopatra.
In theorie. Gaat een DJ van de stream en komt Gup niet vanzelf terug? Dan iemand even inloggen, liedje draaien en weer uitloggen. Dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus als na het draaien door een DJ Gup dood is, zou het inloggen door een DJ voldoende moeten zijn om Gup weer tot leven te brengen?
Nee, maar dagelijks is toch een keer op danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja eentje vangen en opsluiten, je moet ze niet leeg laten bloeden natuurlijk
Moet ik je nou ook ALLES leren
Oeh even aanzetten straksquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat Raf "love like blood": ging draaien
Heb zo wel een leukequote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat Raf "love like blood": ging draaien
Nee dagelijks is toch niet nodig. Gewoon een beetje bijhouden 1x per week. Anders moet je straks met je zoon mee naar school omdat de leerplicht niet gelooft dat je zijn moeder bentquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar dagelijks is toch een keer op dan
www.bergmankliniek.nlquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hielp niet meer
De rimpels zaten er, nu zijn ze minder
Jij bent een stukkie jonger dan ik, wacht maarquote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dagelijks is toch niet nodig. Gewoon een beetje bijhouden 1x per week. Anders moet je straks met je zoon mee naar school omdat de leerplicht niet gelooft dat je zijn moeder bent
Waarom in mezelf laten snijden, als ik in een ander kan snijden?quote:
Truste Possiequote:
Heb je die vrouwen weleens gezien die daar vandaan komen, maagden slachten voor hun bloed is minder horrorquote:
Ik vond het al vreemd na de maagd verhalenquote:
Te laat, we hebben al een maagd op de post gedaan naar jequote:
was een reactie op Stuart in KSCquote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd na de maagd verhalen
Gewoon een vent die weet wat hij moet doenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah...
Een maagd met een geniaal libido lijkt me leuker dan een hoer zonder libido.
Mijn leven is wél een stuk simpeler geworden nu ik niet meer hoef te switchen tussen SC's en andere active topicsquote:
Oja echte kerels....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon een vent die weet wat hij moet doen
nee, hij nam een Strongbowquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maagd van jouw leeftijd ook of toch wat jonger?
Die zijn van de aardbodem gevaagdquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon een vent die weet wat hij moet doen
ik merk hetquote:
Beste meet ever, in Londenquote:
Truste muisquote:
Ah de ICT afdeling van mijn kantoor...quote:
Slaap lekker Robquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |