SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldo_MC
De_kromme
PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115& Zelf even de datums invoeren voor welke periode je wilt.
Als het je even te veel wordt, klik hier
De OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 02:57:06 ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je wat daar een goede hulp bij is?Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens terechte TT![]()
WE COULD HAVE HAD IT ALLLLLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Probleem is vooral dat je helemaal niks wil jr.
JR luister naar deze diepe tekst man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
gastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef Aldo-MC het volgende:
vVn die mense die je midden in de nacht wel even vertellen hoe je je leven moet invullen
Als die man nou geen alcohol wil drinken dan wat
Jawel, ik wil dat Ajax kampioen wordtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee, niet die dikke weerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
WE COULD HAVE HAD IT ALLLLL
ROLLINNGG IN THE DEEEPPPP
Het gaat niet om de alcohol, maar om zijn instelling in het leven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef Aldo-MC het volgende:
vVn die mense die je midden in de nacht wel even vertellen hoe je je leven moet invullen
Begrijpend lezen is lastig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Altijd nog beter dan mensen die midden in de nacht vanachter hun bureautje energie gaan steken in anderen op een fucking internet forum irriteren. Treuriger dan dat worden ze niet gemaakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Jij mag r hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adele? Die is toch best doenbaar?
Ach dan moet je motivatie hebben vanuit jezelf. Dat heb ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het gaat niet om de alcohol, maar om zijn instelling in het leven.
Gewoon leven met onvolkomenheden die prima zijn te verhelpen en je daardoor een 1000 miljoenmiljard beter leven leidt is gewoon een beetje vreemd op z'n zachtst gezegd
BAM dit dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het gaat niet om de alcohol, maar om zijn instelling in het leven.
Gewoon leven met onvolkomenheden die prima zijn te verhelpen en je daardoor een 1000 miljoenmiljard beter leven leidt is gewoon een beetje vreemd op z'n zachtst gezegd
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mensen die midden in de nacht vanachter hun bureautje energie gaan steken in anderen op een fucking internet forum irriteren. Treuriger dan dat worden ze niet gemaakt.
Dan waren ze nu nog samen geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat als haar vriend haar nooit verlaten had.
En had ze niet die liedjes gemaakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan waren ze nu nog samen geweest.
Ach is ook niet zomaar op te lossen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zonde voor jezelf.
Dit. Echt JR. Je bent 20 je hoort nu echt lekker te bloeien in het leven en de basis te leggen voor een mooie toekomst. Later kan je niet meer gekke dingen doen enzo. En ook de gekke dingen bepalen wie je bent als persoonlijkheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zonde voor jezelf.
Ik heb een broer die me telkens drugs wou voeren. Misschien is kapiteintje wel mijn broer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja iemand adviseren om aan de drank te gaan. Echt een stralend voorbeeld ben jij
Oh jawel hoor, vraag maar aan c_a.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Echt JR. Je bent 20 je hoort nu echt lekker te bloeien in het leven en de basis te leggen voor een mooie toekomst. Later kan je niet meer gekke dingen doen enzo. En ook de gekke dingen bepalen wie je bent als persoonlijkheid
Dat is het moraal helemaal niet pikkebaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een broer die me telkens drugs wou voeren. Misschien is kapiteintje wel mijn broer?
Als hij dat nou gewoon op zijn manier wil doen? Ik ga ook graag los maar waarmo moet hij ook zo worden alsof je zonder drugs en hoeren geen mooi leven kan hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Echt JR. Je bent 20 je hoort nu echt lekker te bloeien in het leven en de basis te leggen voor een mooie toekomst. Later kan je niet meer gekke dingen doen enzo. En ook de gekke dingen bepalen wie je bent als persoonlijkheid
19. Maar dat ben ik wel met je eens. Maar een beginnetje maken is niet zo makkelijk. Eigenlijk ben ik al vanaf de basisschool depressiefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik reageerde op zijn opmerkingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is het moraal helemaal niet pikkebaas.
hij is een mongool man zijn wijf is bij hem weg gelopen omdat hij iets denkt te zijn wat die niet isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een broer die me telkens drugs wou voeren. Misschien is kapiteintje wel mijn broer?
Nee, dat is m'n fucking punt juist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is ook niet zomaar op te lossen natuurlijk.
Klopt, ik vond de eerste stap naar een psycholoog ook echt klote, maar ben zo onwijs blij dat ik het gedaan hebquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
19. Maar dat ben ik wel met je eens. Maar een beginnetje maken is niet zo makkelijk. Eigenlijk ben ik al vanaf de basisschool depressiefIk vind het zelfs lekker worden dat depressieve gevoel
Ja misschien heb je me ook wel overtuigdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is m'n fucking punt juist.
Ga gewoon weg, als je denkt dat ik in dit soort opzichtige trolls trap heb je echt de verkeerde voor je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja iemand adviseren om aan de drank te gaan. Echt een stralend voorbeeld ben jij
Vanuit depressiviteit komt vaak creativiteit dat zie je bij de meest geniale mensen in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
19. Maar dat ben ik wel met je eens. Maar een beginnetje maken is niet zo makkelijk. Eigenlijk ben ik al vanaf de basisschool depressiefIk vind het zelfs lekker worden dat depressieve gevoel
Laters Rens!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers ik moet er over 4 uur alweer uit! Ik zeg groeten!
Die psychologen praatjes vind ik echt niks. Allemaal zo doorzichtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, ik vond de eerste stap naar een psycholoog ook echt klote, maar ben zo onwijs blij dat ik het gedaan hebIk had een hoop fucked up shit meegemaakt en kon daar niet echt over praten met vrienden of andere.
Via psycholoog gewoon goede stappen gezet en ik sta gewoon heerlijk in het leven, voel me prachtig, mensen vinden me tof, noem het maar op!
Zet die moeilijke stap en je bent je leven lang blij dat je dat heb gedaan!
Doeiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers ik moet er over 4 uur alweer uit! Ik zeg groeten!
Ik ga ook niet aan de drank of drugs. Dat was ik sowieso niet van plan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vanuit depressiviteit komt vaak creativiteit dat zie je bij de meest geniale mensen in de geschiedenis.
En drank maakt alleen maar depressiever als je daar dus al last van heb moet je helemaal niet aan de shit gaan dan werk je jezelf alleen maar verder in de problemen.
haha jij begint uit het niets met schelden laffe hond dat je er bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, als je denkt dat ik in dit soort opzichtige trolls trap heb je echt de verkeerde voor je.
Wat een kolder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vanuit depressiviteit komt vaak creativiteit dat zie je bij de meest geniale mensen in de geschiedenis.
En drank maakt alleen maar depressiever als je daar dus al last van heb moet je helemaal niet aan de shit gaan dan werk je jezelf alleen maar verder in de problemen.
Ik heb nergens gezegd dat ik je drugs wil voeren. Ik bekritiseer alleen je levenshouding appel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die psychologen praatjes vind ik echt niks. Allemaal zo doorzichtig.
Dat was dan ook niet serieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik je drugs wil voeren. Ik bekritiseer alleen je levenshouding appel.
Ga eerst eens lezen wat we zeiden voor je met reacties komt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als hij dat nou gewoon op zijn manier wil doen? Ik ga ook graag los maar waarmo moet hij ook zo worden alsof je zonder drugs en hoeren geen mooi leven kan hebben
Ik moest hier om lachen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik je drugs wil voeren. Ik bekritiseer alleen je levenshouding appel.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsweb(...)al-van-een-depressiequote:
Ja idd man ga vooral lekker drinkenquote:Onderzoek wijst uit dat bijna een derde van de mensen met een zware depressie eveneens met een serieus alcoholprobleem worstelen.
Toch nog moeten lachen vanavond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
hij is een mongool man zijn wijf is bij hem weg gelopen omdat hij iets denkt te zijn wat die niet isniet luisteren gewoon je eigen plan trekken in die leventje
Is ook logisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsweb(...)al-van-een-depressie
Is serieus onderzocht
Heb je betere bronnen? Dus met onderzoeken erbij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is serieus onderzocht
Kon je voor de rest niet lachen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch nog moeten lachen vanavond.
Kan iemand deze man even bij Persona Non Grata zetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
haha jij begint uit het niets met schelden laffe hond dat je er bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand deze man even bij Persona Non Grata zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Staat toch duidelijk misbruik in je link. Iets totaal anders dan eens een biertje drinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is serieus onderzocht
[..]
Ja idd man ga vooral lekker drinkensukkels hier
Laat die gozer lekker joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk misbruik in je link. Iets totaal anders dan eens een biertje drinken natuurlijk.
Het verhaal begon met het niet drinken van bier. Hij vertelt pas 10 reacties geleden dat hij semi-depressief is. Je punt slaat als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is serieus onderzocht
[..]
Ja idd man ga vooral lekker drinkensukkels hier
Correct.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk misbruik in je link. Iets totaal anders dan eens een biertje drinken natuurlijk.
Doorvragen he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het verhaal begon met het niet drinken van bier. Hij vertelt pas 10 reacties geleden dat hij semi-depressief is. Je punt slaat als een tang op een varken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doorvragen he.
Je doet toch WO? Stukje zelfonderzoek zou onderdeel moeten uitmaken van je opleiding.
Weltrusten. Jammer he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ook slapen. De enige manier om Aldo-MC te laten balen: gewoon niet meer reageren.
Je staat ook op mijn shitlijst. Iemand die uit het niets met kanker gaat schelden is te infantiel van geest om verder nog aandacht te geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ook slapen. De enige manier om Aldo-MC te laten balen: gewoon niet meer reageren.
Wtf luister je danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zulke lekkere muziek op staanZelf gemixt enzo
Heeeeeeeerlijk
Lekker hardcore mixje wel hoorquote:
Mijn god zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja nu gaat het losBegin klonk als een verkrachte sound van wat je voor een film hoort
Jep. Alles altijd live. Bewerk nooit na, dat vind ik gay.quote:
Zeker, hou je taai ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laters Kapi, het was weer een prima avond!
Gek hoorrrrrrquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Alles altijd live. Bewerk nooit na, dat vind ik gay.
Ik ben amateur DJ en vind het altijd wel prima.
Dominator Anthem ik meen 2010 of 2011quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gek hoorrrrrr![]()
Welk nummer hoor je op 2:16?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een liev meisje
[ afbeelding ]
Wat ze daar nou moetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een liev meisje
[ afbeelding ]
Hopelijk vrijdag wel topweer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morge
[ afbeelding ]
11 graden come at me bro
Was hij ook bij de OZ premiere?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:33 schreef onlogisch het volgende:
Mogguh.
Volgens mij is Caland een marktkoopman geworden
Ik hoorde net een interview op de radio. Beste markt van Nederland staat in Emmen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was hij ook bij de OZ premiere?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde net een interview op de radio. Beste markt van Nederland staat in Emmen.
Op de vraag hoelang een marktkoopman daar al stond antwoordde ie :
Och, zeker 40-45 jaar.
[..]
Ik hoorde net een interview op de radio. Beste markt van Nederland staat in Emmen.
Och, zeker 40-45 jaar.
[..]
Och, zeker 40-45 jaar.
[..]
Och, zeker 40-45 jaar.
quote:
Wat een eikel. 5 minuten over zijn volgespoten Bieber-haar.quote:
Dat jij de vijf minuten al haalde ...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Wat een eikel. 5 minuten over zijn volgespoten Bieber-haar.
Of hij is zijn grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfde username, kan geen toeval zijn.
Kan ook. Maar we zullen nooit de waarheid weten aangezien hij mij negeert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Of hij is zijn grote voorbeeld.
Wat een kansloze mongoolquote:
Ja, ik ben jordiiiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfde username, kan geen toeval zijn.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ook. Maar we zullen nooit de waarheid weten aangezien hij mij negeert.
Uh ik heb het over j0rdiiiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik ben jordiii
[..]Kreeg een klant over de vloer
dan kan ik niet gaan zitten fokken
It's on.twitter:sashaofficial twitterde op donderdag 14-03-2013 om 15:58:40Great advice for young producers. Without a silly hat no one will listen to you @deadmau5 reageer retweet
hihi narcist he, doe je alles op je richtenquote:
vanavond ?quote:
Zucht, mediageil mannetje is het toch ookquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag vrijgenomen, ja toch? Niet dan? Watteniet!
4 uurtjes vrij nemen kan gewoon.
Hij liet zich wel erg kennen hoor. Bijzonder kinderachtig. Zelf komt hij altijd met allerlei onzinverhalen, komt Gene een keer met een bron, loopt hij weg.quote:
hoi adquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij liet zich wel erg kennen hoor. Bijzonder kinderachtig. Zelf komt hij altijd met allerlei onzinverhalen, komt Gene een keer met een bron, loopt hij weg.
Genee die heeft alleen als bron meneer Veenstra waar alles overgaat. Derksen heeft 2 onderzoeksjournalisten erop afgestuurd die in 14 dagen meerdere mensen hebben gesproken en hele rapporten hebben doorgelezen. Denk je nou echt dat hij feitelijke onjuistheden heeft?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij liet zich wel erg kennen hoor. Bijzonder kinderachtig. Zelf komt hij altijd met allerlei onzinverhalen, komt Gene een keer met een bron, loopt hij weg.
Genee heeft geen bron, want hij heeft Veenstra als bron. Die Veenstra heeft gelogen over het feit dat Knipping hem geen wederhoor zou hebben gegeven, wat wel zo bleek te zijn. Totaal onbetrouwbaar die man. Ik heb sterk het idee dat Genee wat documentjes zijn voorgehouden, zodat Genee het in de media op kon nemen voor Veenstra, aangezien niemand dat deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Als in die papiertjes daadwerkelijk staat wat Gene zegt, dan vind ik dat wel degelijk een bron.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Genee heeft geen bron, want hij heeft Veenstra als bron. Die Veenstra heeft gelogen over het feit dat Knipping hem geen wederhoor zou hebben gegeven, wat wel zo bleek te zijn. Totaal onbetrouwbaar die man. Ik heb sterk het idee dat Genee wat documentjes zijn voorgehouden, zodat Genee het in de media op kon nemen voor Veenstra, aangezien niemand dat deed.
Volgens derksen 600quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Veenstra had ook tegen Genee gezegd dat er tien sponsors waren vertrokken, terwijl dat er volgens Omrop Fryslan ruim 400 waren
Maar Veenstra heeft over meerdere dingen gelogen, ook tegen Genee. Dus dat maakt hem totaal onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Als in die papiertjes daadwerkelijk staat wat Gene zegt, dan vind ik dat wel degelijk een bron.
Maar dat zegt niet dat die documenten niet kloppen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Veenstra heeft over meerdere dingen gelogen, ook tegen Genee. Dus dat maakt hem totaal onbetrouwbaar.
Maar hij is wel onbetrouwbaar, dus wie zegt dat dat wel de juiste documenten waren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Maar dat zegt niet dat die documenten niet kloppen?
Dan nog veel veel erger. Vergelijk het eerder met Cruijff/Riemer vs Ten Have/Veenstraquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef Tjacka het volgende:
Veenstra is gewoon een soort Van de Boog.
Veenstra heeft binnen Heerenveen heel veel kapot gemaakt. Heerenveen was een rustige club met verstandige mensen aan het roer. Meneertje Veenstra komt daar langs en het is chaos.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die Veenstra geloven.
Meest onbetrouwbare man die er is, heeft al eerder een bedrijf naar de kanker gewerkt. Zoals ik al zei Derksen heeft het zelden tot nooit feitelijk onjuist als zijn journalisten iets hebben uitgezocht.
Zelfs als dat zo is, dan nog is het kinderachtig dat Snorremans wegloopt. Als hij het gelijk aan zijn zijde heeft, dan kan hij die discussie van leernicht-in-ontkenning Gene toch wel winnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
Meest onbetrouwbare man die er is, heeft al eerder een bedrijf naar de kanker gewerkt. Zoals ik al zei Derksen heeft het zelden tot nooit feitelijk onjuist als zijn journalisten iets hebben uitgezocht.
En verder vind ik Riemer van der Velde wel een instituut van Heerenveen, daar ga je gewoon niet zo onfatsoenlijk mee om. Die man heeft zo verschrikkelijk veel voor Heerenveen betekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan nog veel veel erger. Vergelijk het eerder met Cruijff/Riemer vs Ten Have/Veenstra
Is bijzonder onprofessioneel, maar ik ben er bijna zeker van dat Derksen daar vanavond ook zijn excuses voor aanbiedt en zegt dat het onprofessioneel was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, dan nog is het kinderachtig dat Snorremans wegloopt. Als hij het gelijk aan zijn zijde heeft, dan kan hij die discussie van leernicht-in-ontkenning Gene toch wel winnen.
Mwa, Ten Have deed niet eens meer zijn best om zich leuk voor te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan nog veel veel erger. Vergelijk het eerder met Cruijff/Riemer vs Ten Have/Veenstra
Hij geeft niet snel fouten toe, tenzij hij weet dat het hem geld kost als hij het niet doet. En dat zou in dit geval wel eens zo kunnen zijn, dus zijn excuses niet onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is bijzonder onprofessioneel, maar ik ben er bijna zeker van dat Derksen daar vanavond ook zijn excuses voor aanbiedt en zegt dat het onprofessioneel was.
Was daarvoor met Yme Kuiper ook niet heel veel beter maar de man die naast me in het stadion zit zijn zoon werkte al eerder onder Veenstra. Schijnt een heel veel dictatoriale trekjes dat helpt in het voetbalwereldje niet als je zelf niet uit het voetbal komt maar uit het ijshockey. Die man moet lekker van Heerenveen afblijven en oprotten. Tuurlijk kan Riemer van der Velde zich er niet eeuwig meer mee bemoeien, maar als hij ziet dat de club die hij groot heeft gemaakt kapot wordt gemaakt door een zo'n gladjanus dan mag hij er wat vinden vind ik!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veenstra heeft binnen Heerenveen heel veel kapot gemaakt. Heerenveen was een rustige club met verstandige mensen aan het roer. Meneertje Veenstra komt daar langs en het is chaos.
Dat vind ik trouwens wel heel erg goed van Derksen, dat hij voor zijn personeel opkomt. Genee loopt eigenlijk gewoon te zeggen dat Knipping, van Duren en Freek Jansen er geen ene kanker van kunnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was daarvoor met Yme Kuiper ook niet heel veel beter maar de man die naast me in het stadion zit zijn zoon werkte al eerder onder Veenstra. Schijnt een heel veel dictatoriale trekjes dat helpt in het voetbalwereldje niet als je zelf niet uit het voetbal komt maar uit het ijshockey. Die man moet lekker van Heerenveen afblijven en oprotten. Tuurlijk kan Riemer van der Velde zich er niet eeuwig meer mee bemoeien, maar als hij ziet dat de club die hij groot heeft gemaakt kapot wordt gemaakt door een zo'n gladjanus dan mag hij er wat vinden vind ik!
Genee zuigt veel te hard, Derksen krijg je alleen echt kwaad als je aan zijn redacteuren komt want die beschermt hij met heel zijn leven. Daarom lijkt hij me ook een strenge maar toffe baas!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens wel heel erg goed van Derksen, dat hij voor zijn personeel opkomt. Genee loopt eigenlijk gewoon te zeggen dat Knipping, van Duren en Freek Jansen er geen ene kanker van kunnen.
twitter:Rutger_zelf twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 10:14:08Derksen heeft gelijk. Een verhaal stuk checken over de rug van collega's is nooit grappig. #Gênee reageer retweet
Het is goed dat hij voor ze opkomt in eerste instantie. Maar door weg te lopen uit de discussie laat hij ze eigenlijk ook weer net zo hard vallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens wel heel erg goed van Derksen, dat hij voor zijn personeel opkomt. Genee loopt eigenlijk gewoon te zeggen dat Knipping, van Duren en Freek Jansen er geen ene kanker van kunnen.
Genee mag zich nog eerder journalist noemen dan die Rutger, met z'n journalistiekdiploma van het Windesheimquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:Rutger_zelf twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 10:14:08Derksen heeft gelijk. Een verhaal stuk checken over de rug van collega's is nooit grappig. #Gênee reageer retweet
Weglopen was niet slim, maar hij laat ze niet vallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:03 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het is goed dat hij voor ze opkomt in eerste instantie. Maar door weg te lopen uit de discussie laat hij ze eigenlijk ook weer net zo hard vallen.
rutger leert stappen was koningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Genee mag zich nog eerder journalist noemen dan die Rutger, met z'n journalistiekdiploma van het Windesheim
Ik vind van wel. Als hij vindt dat hij gelijk heeft en dat kan staven met het onderzoek van zijn medewerkers, dan moet hij dat doen. Op deze manier laat hij Gene winnen in de discussie en dat doet mij vermoeden dat Gene toch ergens een punt heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weglopen was niet slim, maar hij laat ze niet vallen.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rutger leert stappen was koning
Sowieso is ruter geen toffe gast, maar toen kwam geenstijl en ging ie zichzelf persifleren
Derksen was er gewoon klaar mee, wat ik goed snap overigens. Die Genee is zo verschrikkelijk irritant en heeft nu 3 uitzendingen al de boel aan lopen halen, steeds weerlegt Derksen de standpunten van Genee, maar hij gaat maar door en door.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als hij vindt dat hij gelijk heeft en dat kan staven met het onderzoek van zijn medewerkers, dan moet hij dat doen. Op deze manier laat hij Gene winnen in de discussie en dat doet mij vermoeden dat Gene toch ergens een punt heeft.
Ik heb die allemaal terug gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rutger leert stappen was koning
Sowieso is ruter geen toffe gast, maar toen kwam geenstijl en ging ie zichzelf persifleren
Heldenseriequote:
Een Ajacied die Rijnmond gaat kijken, dan moet het wel een goede serie zijn toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Ajacied die Rijnmond gaat kijken, dan moet het wel een goede serie zijn toch?
? Rutger is gewoon een rotterdammer toch ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Ajacied die Rijnmond gaat kijken, dan moet het wel een goede serie zijn toch?
Hij heeft het over zich zelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
? Rutger is gewoon een rotterdammer toch ?
Maar Tjacka nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb leestyfus vandaag geloof ikquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak ouwe gabber ben je vandaag vrij?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
Dat zal allemaal wel maar waarom reageert hij dan zo raar? Dan zou ik alleen maar hard lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ken de eigenaar van de coffeshop wel. Weet ook wel vanuit welke kant die negerts komenquote:
Heb alleen nog maar gehaald bij Binnenhof en de Tulp, vriend van me haalt heel vaak bij Sky High. Van Dino's en New Balance weet ik vrijwel niets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van de coffeshop wel. Weet ook wel vanuit welke kant die negerts komen
Is het in Zwolle dan ook meteen sluiten zoals in Amsterdam bij zo'n incident?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van de coffeshop wel. Weet ook wel vanuit welke kant die negerts komen
Nee, is al vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het in Zwolle dan ook meteen sluiten zoals in Amsterdam bij zo'n incident?
Balance is streng qua leeftijd en ook qua rookverbod bijvoorbeeld. Is gewoon een goede shop. Sky komt veel tuig en Tulp is wack. Binnenhof haalde ik eerst ook altijd, chille shop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar gehaald bij Binnenhof en de Tulp, vriend van me haalt heel vaak bij Sky High. Van Dino's en New Balance weet ik vrijwel niets.
quote:
Daar is tenslotte niet meer dan een hartslag voor vereistquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal haar wel doen daar niet van.
Zit wel erg veel plastic inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon puur om het feit dat je bekende popster hebt geneukt. Zo tussen haar dikke reet steken...quote:
zou*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik niet. Wat daar allemaal al in is geweest, dat bijt door je condoom heen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor het verhaal, zeggen we danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon puur om het feit dat je bekende popster hebt geneukt. Zo tussen haar dikke reet steken...![]()
Ik heb ook wel eens een bekende popster geneukt. Ofja, helaas werd ze pas daarna bekend. Telt het dan ook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon puur om het feit dat je bekende popster hebt geneukt. Zo tussen haar dikke reet steken...![]()
Als je pics hebt welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een bekende popster geneukt. Ofja, helaas werd ze pas daarna bekend. Telt het dan ook?
Ook geen polaroids?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Sorry. Was voor het mobiele telefoon tijdperk.
Ben jij zo oud dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:31 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nou, ze was 18 destijds. Een 18-jarige Bonnie zou iedereen hier dolgraag de kamer rondneuken.
En voor PSV toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ad.
33 jaar.
Onwaarschijnlijk rijk.
Waarom is dat interessantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:41 schreef RensAjacied het volgende:
En over elk ogenblik Johan op VIradio.
Vooral voor Barca. Maar in Nederland voor PSV. Al hoop ik dat ze dit jaar goed op hun gat gaan.quote:
Ik vond het wel goed gevonden. Zeker omdat de spreker ook een God-complex heeft, waarmee hij eigenlijk zegt dat Louis het met zijn moeder heeft gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
'Alleen Louis van Gaal kan zoiets zeggen. Zijn probleem is dat Louis God niet is, maar de vader van God. Voordat de wereld bestond, was Louis er al.
Ruzie tussen Derksen en Genee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
nee serieus, is er iets ofzo? Las net ook al iets erover
Hoeness heeft een god complex?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed gevonden. Zeker omdat de spreker ook een God-complex heeft, waarmee hij eigenlijk zegt dat Louis het met zijn moeder heeft gedaan.
Dat zegt hij niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen wilt niet meer in VI komen maar hij moet omdat het in zijn contract staat
Dat mag hij toch ook wel zijn, vind hem niet arrogantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal overtuigd van zichzelf ja.
Het zijn kleuters ook hèquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan. Hij zegt dat hij zich niet weg laat jagen door Genee.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."
Oh
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er niet van gediend dat Wilfred Genee in 2 minuten een journalistiek product van de tafel veegt. Zijn journalistieke stukjes bestaan uit 1 telefoontje van meneer Veenstra. Hij is de sprekende pop van Veenstra, hij beschadigd Voetbal International waar hij nog presentator van is. Het probleem is dat hij nergens van weet, de wereld draait niet om meneer Genee. Ik kan niet alles zeggen, meneer Genee ratelt weer het verhaal op en heeft geen enig kennis van zaken. Ik kan niet helemaal de achterste van mijn tong laten zien omdat het ongepast zal zijn. Genee wilt constant over de rug van VI redacteuren scoren. Hij heeft geen idee hoe hij het merk VI waar hij ook onderdeel van uitmaakt beschadigd met zijn gebrabbel.
Heb mee lopen typen. Johan gaat los!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word er helemaal gek van! Ik heb een verantwoordelijkheid richting mijn redacteuren en laat hem niet afzeiken door de pedante Genee. Ik wil van het RTL directie horen dat Genee stopt met het beschadigen van VI. Als RTL die garantie niet kan geven ga ik er niet meer zitten, dan kan het programma natuurlijk ook geen Voetbal International meer heten. Want wij willen niet beschadigd worden door zo'n pedant mannetje. Ik heb nog nooit een uitzending gemist, in principe zit ik er gewoon want dat staat in mijn contract. Ik ben gisteren gewoon naar huis gegaan, nee ik had geen behoefte aan zo'n nababbel met Genee.
Goh dat wist iedereen in Friesland al. Die Veenstra heeft totaal geen steun.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Advocaat van Veenstra heeft dus VI benaderd om te schikken. Lijkt mij het bewijs dat Derksen het gewoon bij het rechte eind heeft.
Wat zijn ze toch snel in Friesland.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goh dat wist iedereen in Friesland al. Die Veenstra heeft totaal geen steun.
Ik ga zo ook maar even warme kaasbroodjes halen bij de supermarkt.quote:
Juist dan is het toch niet slim van Derksen om te schikken? Laat het dan voorkomen en je gelijk halen zodat je dat lekker breed, tijdens VI en aan die kwal van een Genee, uit kan metenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Advocaat van Veenstra heeft dus VI benaderd om te schikken. Lijkt mij het bewijs dat Derksen het gewoon bij het rechte eind heeft.
Johan heeft geen baat bij een rechtszaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist dan is het toch niet slim van Derksen om te schikken? Laat het dan voorkomen en je gelijk halen zodat je dat lekker breed, tijdens VI en aan die kwal van een Genee, uit kan meten
Precies. Dat lijkt mij ook. Schikken is een zwaktebod. Altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist dan is het toch niet slim van Derksen om te schikken? Laat het dan voorkomen en je gelijk halen zodat je dat lekker breed, tijdens VI en aan die kwal van een Genee, uit kan meten
Die zal koste wat het kost zijn gelijk willen halen, zeker na gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan heeft geen baat bij een rechtszaak.
Vind het zo wel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een kanker stukje! Ministers mogen van mij wel wat meer verdienen hoor.
Nee man, de werklozen. GEEN GEZEIK IEDEREEN RIJK GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een kanker stukje! Ministers mogen van mij wel wat meer verdienen hoor.
Vast een werkeloze die dit deeldequote:
Zakenmanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
Johan is een voetbalman maar ook een zakenman die weet echt wel hoe hij dit moet aanpakken.
Derksen
Juve, Dortmund, madrid, PSG hoop ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
Malaga - Dortmund
Madrid - Galatasaray.
Paris SG-Barcelona
Bayern München - Juventus
Leuk voor Dortmund, Madrid dus ook door, die andere 4 wordt het iets moeilijker om de winnaar nu al te bepalen al zijn Barcelona en Bayern wel favorietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
Malaga - Dortmund
Madrid - Galatasaray.
Paris SG-Barcelona
Doe mij maar Dortmund, Madrid, Barca, Bayern. En daarna Dortmund Madrid en Bayer Barca en daarna finale Barca - Dortmundquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juve, Dortmund, madrid, PSG hoop ik.
Ik wil Barca eruit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mij maar Dortmund, Madrid, Barca, Bayern. En daarna Dortmund Madrid en Bayer Barca en daarna finale Barca - Dortmund
Barcelona niet in de volgende ronde willen hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef RensAjacied het volgende:
Malaga - Dortmund
Madrid - Galatasaray.
Paris SG- Barcelona
Ik hoop Dortmund, Madrid, PSG en Juve
Daar komt Juve niet langsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barcelona niet in de volgende ronde willen hebben.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barcelona niet in de volgende ronde willen hebben.
Wel leuk toch Dortmund - Juvequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof Juve een leukere ploeg is om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |