Nee man, de werklozen. GEEN GEZEIK IEDEREEN RIJK GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een kanker stukje! Ministers mogen van mij wel wat meer verdienen hoor.
Vast een werkeloze die dit deeldequote:
Zakenmanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
Johan is een voetbalman maar ook een zakenman die weet echt wel hoe hij dit moet aanpakken.
Derksen
Juve, Dortmund, madrid, PSG hoop ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
Malaga - Dortmund
Madrid - Galatasaray.
Paris SG-Barcelona
Bayern München - Juventus
Leuk voor Dortmund, Madrid dus ook door, die andere 4 wordt het iets moeilijker om de winnaar nu al te bepalen al zijn Barcelona en Bayern wel favorietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
Malaga - Dortmund
Madrid - Galatasaray.
Paris SG-Barcelona
Doe mij maar Dortmund, Madrid, Barca, Bayern. En daarna Dortmund Madrid en Bayer Barca en daarna finale Barca - Dortmundquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juve, Dortmund, madrid, PSG hoop ik.
Ik wil Barca eruit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mij maar Dortmund, Madrid, Barca, Bayern. En daarna Dortmund Madrid en Bayer Barca en daarna finale Barca - Dortmund
Barcelona niet in de volgende ronde willen hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef RensAjacied het volgende:
Malaga - Dortmund
Madrid - Galatasaray.
Paris SG- Barcelona
Ik hoop Dortmund, Madrid, PSG en Juve
Daar komt Juve niet langsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barcelona niet in de volgende ronde willen hebben.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barcelona niet in de volgende ronde willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |