Balance is streng qua leeftijd en ook qua rookverbod bijvoorbeeld. Is gewoon een goede shop. Sky komt veel tuig en Tulp is wack. Binnenhof haalde ik eerst ook altijd, chille shop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar gehaald bij Binnenhof en de Tulp, vriend van me haalt heel vaak bij Sky High. Van Dino's en New Balance weet ik vrijwel niets.
quote:
Daar is tenslotte niet meer dan een hartslag voor vereistquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal haar wel doen daar niet van.
Zit wel erg veel plastic inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon puur om het feit dat je bekende popster hebt geneukt. Zo tussen haar dikke reet steken...quote:
zou*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik niet. Wat daar allemaal al in is geweest, dat bijt door je condoom heen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor het verhaal, zeggen we danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon puur om het feit dat je bekende popster hebt geneukt. Zo tussen haar dikke reet steken...![]()
Ik heb ook wel eens een bekende popster geneukt. Ofja, helaas werd ze pas daarna bekend. Telt het dan ook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon puur om het feit dat je bekende popster hebt geneukt. Zo tussen haar dikke reet steken...![]()
Als je pics hebt welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een bekende popster geneukt. Ofja, helaas werd ze pas daarna bekend. Telt het dan ook?
Ook geen polaroids?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Sorry. Was voor het mobiele telefoon tijdperk.
Ben jij zo oud dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:31 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nou, ze was 18 destijds. Een 18-jarige Bonnie zou iedereen hier dolgraag de kamer rondneuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |