Klopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rutger leert stappen was koning
Sowieso is ruter geen toffe gast, maar toen kwam geenstijl en ging ie zichzelf persifleren
Derksen was er gewoon klaar mee, wat ik goed snap overigens. Die Genee is zo verschrikkelijk irritant en heeft nu 3 uitzendingen al de boel aan lopen halen, steeds weerlegt Derksen de standpunten van Genee, maar hij gaat maar door en door.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als hij vindt dat hij gelijk heeft en dat kan staven met het onderzoek van zijn medewerkers, dan moet hij dat doen. Op deze manier laat hij Gene winnen in de discussie en dat doet mij vermoeden dat Gene toch ergens een punt heeft.
Ik heb die allemaal terug gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rutger leert stappen was koning
Sowieso is ruter geen toffe gast, maar toen kwam geenstijl en ging ie zichzelf persifleren
Heldenseriequote:
Een Ajacied die Rijnmond gaat kijken, dan moet het wel een goede serie zijn toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Ajacied die Rijnmond gaat kijken, dan moet het wel een goede serie zijn toch?
? Rutger is gewoon een rotterdammer toch ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Ajacied die Rijnmond gaat kijken, dan moet het wel een goede serie zijn toch?
Hij heeft het over zich zelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
? Rutger is gewoon een rotterdammer toch ?
Maar Tjacka nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb leestyfus vandaag geloof ikquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak ouwe gabber ben je vandaag vrij?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
Dat zal allemaal wel maar waarom reageert hij dan zo raar? Dan zou ik alleen maar hard lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die Veenstra geloven.
Meest onbetrouwbare man die er is, heeft al eerder een bedrijf naar de kanker gewerkt. Zoals ik al zei Derksen heeft het zelden tot nooit feitelijk onjuist als zijn journalisten iets hebben uitgezocht.
Ken de eigenaar van de coffeshop wel. Weet ook wel vanuit welke kant die negerts komenquote:
Heb alleen nog maar gehaald bij Binnenhof en de Tulp, vriend van me haalt heel vaak bij Sky High. Van Dino's en New Balance weet ik vrijwel niets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van de coffeshop wel. Weet ook wel vanuit welke kant die negerts komen
Is het in Zwolle dan ook meteen sluiten zoals in Amsterdam bij zo'n incident?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken de eigenaar van de coffeshop wel. Weet ook wel vanuit welke kant die negerts komen
Nee, is al vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het in Zwolle dan ook meteen sluiten zoals in Amsterdam bij zo'n incident?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |