Ach is ook niet zomaar op te lossen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zonde voor jezelf.
Dit. Echt JR. Je bent 20 je hoort nu echt lekker te bloeien in het leven en de basis te leggen voor een mooie toekomst. Later kan je niet meer gekke dingen doen enzo. En ook de gekke dingen bepalen wie je bent als persoonlijkheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zonde voor jezelf.
Ik heb een broer die me telkens drugs wou voeren. Misschien is kapiteintje wel mijn broer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja iemand adviseren om aan de drank te gaan. Echt een stralend voorbeeld ben jij
Oh jawel hoor, vraag maar aan c_a.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Echt JR. Je bent 20 je hoort nu echt lekker te bloeien in het leven en de basis te leggen voor een mooie toekomst. Later kan je niet meer gekke dingen doen enzo. En ook de gekke dingen bepalen wie je bent als persoonlijkheid
Dat is het moraal helemaal niet pikkebaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een broer die me telkens drugs wou voeren. Misschien is kapiteintje wel mijn broer?
Als hij dat nou gewoon op zijn manier wil doen? Ik ga ook graag los maar waarmo moet hij ook zo worden alsof je zonder drugs en hoeren geen mooi leven kan hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Echt JR. Je bent 20 je hoort nu echt lekker te bloeien in het leven en de basis te leggen voor een mooie toekomst. Later kan je niet meer gekke dingen doen enzo. En ook de gekke dingen bepalen wie je bent als persoonlijkheid
19. Maar dat ben ik wel met je eens. Maar een beginnetje maken is niet zo makkelijk. Eigenlijk ben ik al vanaf de basisschool depressiefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik reageerde op zijn opmerkingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is het moraal helemaal niet pikkebaas.
hij is een mongool man zijn wijf is bij hem weg gelopen omdat hij iets denkt te zijn wat die niet isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een broer die me telkens drugs wou voeren. Misschien is kapiteintje wel mijn broer?
Nee, dat is m'n fucking punt juist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is ook niet zomaar op te lossen natuurlijk.
Klopt, ik vond de eerste stap naar een psycholoog ook echt klote, maar ben zo onwijs blij dat ik het gedaan hebquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
19. Maar dat ben ik wel met je eens. Maar een beginnetje maken is niet zo makkelijk. Eigenlijk ben ik al vanaf de basisschool depressiefIk vind het zelfs lekker worden dat depressieve gevoel
Ja misschien heb je me ook wel overtuigdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is m'n fucking punt juist.
Ga gewoon weg, als je denkt dat ik in dit soort opzichtige trolls trap heb je echt de verkeerde voor je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja iemand adviseren om aan de drank te gaan. Echt een stralend voorbeeld ben jij
Vanuit depressiviteit komt vaak creativiteit dat zie je bij de meest geniale mensen in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
19. Maar dat ben ik wel met je eens. Maar een beginnetje maken is niet zo makkelijk. Eigenlijk ben ik al vanaf de basisschool depressiefIk vind het zelfs lekker worden dat depressieve gevoel
Laters Rens!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers ik moet er over 4 uur alweer uit! Ik zeg groeten!
Die psychologen praatjes vind ik echt niks. Allemaal zo doorzichtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, ik vond de eerste stap naar een psycholoog ook echt klote, maar ben zo onwijs blij dat ik het gedaan hebIk had een hoop fucked up shit meegemaakt en kon daar niet echt over praten met vrienden of andere.
Via psycholoog gewoon goede stappen gezet en ik sta gewoon heerlijk in het leven, voel me prachtig, mensen vinden me tof, noem het maar op!
Zet die moeilijke stap en je bent je leven lang blij dat je dat heb gedaan!
Doeiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers ik moet er over 4 uur alweer uit! Ik zeg groeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |