Kan ook. Maar we zullen nooit de waarheid weten aangezien hij mij negeert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Of hij is zijn grote voorbeeld.
Wat een kansloze mongoolquote:
Ja, ik ben jordiiiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfde username, kan geen toeval zijn.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ook. Maar we zullen nooit de waarheid weten aangezien hij mij negeert.
Uh ik heb het over j0rdiiiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ik ben jordiii
[..]Kreeg een klant over de vloer
dan kan ik niet gaan zitten fokken
It's on.twitter:sashaofficial twitterde op donderdag 14-03-2013 om 15:58:40Great advice for young producers. Without a silly hat no one will listen to you @deadmau5 reageer retweet
hihi narcist he, doe je alles op je richtenquote:
vanavond ?quote:
Zucht, mediageil mannetje is het toch ookquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag vrijgenomen, ja toch? Niet dan? Watteniet!
4 uurtjes vrij nemen kan gewoon.
Hij liet zich wel erg kennen hoor. Bijzonder kinderachtig. Zelf komt hij altijd met allerlei onzinverhalen, komt Gene een keer met een bron, loopt hij weg.quote:
hoi adquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij liet zich wel erg kennen hoor. Bijzonder kinderachtig. Zelf komt hij altijd met allerlei onzinverhalen, komt Gene een keer met een bron, loopt hij weg.
Genee die heeft alleen als bron meneer Veenstra waar alles overgaat. Derksen heeft 2 onderzoeksjournalisten erop afgestuurd die in 14 dagen meerdere mensen hebben gesproken en hele rapporten hebben doorgelezen. Denk je nou echt dat hij feitelijke onjuistheden heeft?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij liet zich wel erg kennen hoor. Bijzonder kinderachtig. Zelf komt hij altijd met allerlei onzinverhalen, komt Gene een keer met een bron, loopt hij weg.
Genee heeft geen bron, want hij heeft Veenstra als bron. Die Veenstra heeft gelogen over het feit dat Knipping hem geen wederhoor zou hebben gegeven, wat wel zo bleek te zijn. Totaal onbetrouwbaar die man. Ik heb sterk het idee dat Genee wat documentjes zijn voorgehouden, zodat Genee het in de media op kon nemen voor Veenstra, aangezien niemand dat deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Als in die papiertjes daadwerkelijk staat wat Gene zegt, dan vind ik dat wel degelijk een bron.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Genee heeft geen bron, want hij heeft Veenstra als bron. Die Veenstra heeft gelogen over het feit dat Knipping hem geen wederhoor zou hebben gegeven, wat wel zo bleek te zijn. Totaal onbetrouwbaar die man. Ik heb sterk het idee dat Genee wat documentjes zijn voorgehouden, zodat Genee het in de media op kon nemen voor Veenstra, aangezien niemand dat deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |