Correct.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk misbruik in je link. Iets totaal anders dan eens een biertje drinken natuurlijk.
Doorvragen he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het verhaal begon met het niet drinken van bier. Hij vertelt pas 10 reacties geleden dat hij semi-depressief is. Je punt slaat als een tang op een varken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doorvragen he.
Je doet toch WO? Stukje zelfonderzoek zou onderdeel moeten uitmaken van je opleiding.
Weltrusten. Jammer he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ook slapen. De enige manier om Aldo-MC te laten balen: gewoon niet meer reageren.
Je staat ook op mijn shitlijst. Iemand die uit het niets met kanker gaat schelden is te infantiel van geest om verder nog aandacht te geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ook slapen. De enige manier om Aldo-MC te laten balen: gewoon niet meer reageren.
Wtf luister je danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zulke lekkere muziek op staanZelf gemixt enzo
Heeeeeeeerlijk
Lekker hardcore mixje wel hoorquote:
Mijn god zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja nu gaat het losBegin klonk als een verkrachte sound van wat je voor een film hoort
Jep. Alles altijd live. Bewerk nooit na, dat vind ik gay.quote:
Zeker, hou je taai ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laters Kapi, het was weer een prima avond!
Gek hoorrrrrrquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Alles altijd live. Bewerk nooit na, dat vind ik gay.
Ik ben amateur DJ en vind het altijd wel prima.
Dominator Anthem ik meen 2010 of 2011quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gek hoorrrrrr![]()
Welk nummer hoor je op 2:16?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |