En voor PSV toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ad.
33 jaar.
Onwaarschijnlijk rijk.
Waarom is dat interessantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:41 schreef RensAjacied het volgende:
En over elk ogenblik Johan op VIradio.
Vooral voor Barca. Maar in Nederland voor PSV. Al hoop ik dat ze dit jaar goed op hun gat gaan.quote:
Ik vond het wel goed gevonden. Zeker omdat de spreker ook een God-complex heeft, waarmee hij eigenlijk zegt dat Louis het met zijn moeder heeft gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
'Alleen Louis van Gaal kan zoiets zeggen. Zijn probleem is dat Louis God niet is, maar de vader van God. Voordat de wereld bestond, was Louis er al.
Ruzie tussen Derksen en Genee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
nee serieus, is er iets ofzo? Las net ook al iets erover
Hoeness heeft een god complex?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed gevonden. Zeker omdat de spreker ook een God-complex heeft, waarmee hij eigenlijk zegt dat Louis het met zijn moeder heeft gedaan.
Dat zegt hij niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen wilt niet meer in VI komen maar hij moet omdat het in zijn contract staat
Dat mag hij toch ook wel zijn, vind hem niet arrogantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal overtuigd van zichzelf ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |