zo plat hosselen 40 plussers nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:06 schreef Rave_NL het volgende:
Second love!
Mijn naam is lullesmuller69!
Groetjes,
Annie & de kids.
En wat als je iemand van 40 wilt hosselen maar zelf niet in die leeftijdscategorie valt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef sacha het volgende:
[..]
zo plat hosselen 40 plussers nou ook weer niet
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooidquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
En wat als je iemand van 40 wilt hosselen maar zelf niet in die leeftijdscategorie valt?
Dat bedacht ik me ook na ik 'm enterdequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef sacha het volgende:
[..]
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooid
Met jou erbij zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig topic! Ik voorspel dat het een reeks wordt
Ben jij van het voorspel ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig topic! Ik voorspel dat het een reeks wordt
[/quote[quote]Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jou erbij zeker
Geen bezette vrouwen hosselen, chufi. Dat is sneu.quote:
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef sacha het volgende:
[..]
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooid
Nee dan hoor je mij ook niet klagen, maar dan zou ze geen man in dr profiel zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.
Bij mij staat er ook man in mijn profiel maar ik heb niet zo'n icoontje voor mijn naam dus dat zegt niet veel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan hoor je mij ook niet klagen, maar dan zou ze geen man in dr profiel zetten
Jij blijft onzijdig en er staat geen man in je profiel Nog steeds nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook man in mijn profiel maar ik heb niet zo'n icoontje voor mijn naam dus dat zegt niet veel.
Als ik in mijn profiel kijk staat er toch echt man bij geslacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij blijft onzijdig en er staat geen man in je profiel Nog steeds niet
Ja nee , maar je weet nooit tochquote:
Stoor ik je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou je je wel een beetje in ... Als je niet te hosselen bent, heb je hier ook niets te zoeken
Ik vind dat jij veel te serieus reageert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat je Dees voor iets uitmaakt wat ze niet is
Ja en bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Lienekien het volgende:
Oh nee, zorg ik er eigenhandig voor dat chufi voor 'Dees' de white knight kan uithangen.
Gaat onze eerste date ff tegenvallen zeg!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.
Geen van beide dus ...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef just me het volgende:
Ben er weer na een hele drukke tijd!
Nog iets bijzonder gebeurd behalve het hosselen ?
Maar ben jij ook al tegen de 50?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]( ik zeg niks gezien mijn huidige relatie..)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef sacha het volgende:
Zeg ken jij de Hosselman,
de hosselman,
de hosselman
Zeg ken jij de hosselman,
die post in 40 pluhus
Ja ik ken de hosselman,
de hosselman,
de hosselman
Ja ik ken de hosselman,
die post in 40 pluhus
Samen kennen we de hosselman,
de hosselman,
de hosselman
Samen kennen we de hosselman,
die post in 40 pluhus
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoefie is een hosselaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een hiha-hosselaar
Het is waar, het is raar, het is waar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
We wonen in een luchtkasteel
Vlakbij een regenboog
We wonen heel, we wonen heel
Wij wonen heel heel hoog
We eten hiha hosseltaart
Met hiha hossel vla
Ja het is wel de moeite waard
Zo'n hiha-hosselaar
Dat is met slabestek de ingrediënten met de dressing mengen.quote:
Nietusquote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is met slabestek de ingrediënten met de dressing mengen.
[ afbeelding ]
'Hosselen' is gewoon een verbastering.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nietus![]()
Dat heet husselen
Chuffelen ookquote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Hosselen' is gewoon een verbastering.
Geen idee, ik verzin het ter plekkequote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Lienekien het volgende:
Is dat hip? Kun je daar tjikkies mee scoren?
Er zijn er meer.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef sorcees het volgende:
Wel 40+, niet single, sorry.
Weet nog steeds niet wat "hosselen" is.
meld.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed laten we het serieus houden![]()
Dames en Heren die single zijn kunnen zich hier melden.
Opzouten jij !!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wachten op de single vrouwen
Hier nog een.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik schrijf me in bij Dees... Op voor een eerste gesprekquote:Op donderdag 4 april 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Indien nodig wil ik wel helpen met koppelen
Ok, jij staat bovenaan de lijst.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schrijf me in bij Dees... Op voor een eerste gesprek
Deisyy gaat me een vrouw bezorgen !!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, jij staat bovenaan de lijst.
Nu nog wachten tot een vrouw zich meldt
tot nu toe alleen kneuzen, maar we zien het welquote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
R&P / Single mannen en vrouwen gevraagd voor 40+
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, what was i thinking![]()
Dit is FOK, was ik even vergeten![]()
Ik doe niet mee, maar welkom!
Ik ga er van tussen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, what was i thinking![]()
Dit is FOK, was ik even vergeten![]()
Ik doe niet mee, maar welkom!
Ik ga er van tussen
Deze dan maar weer open.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nieuw topic hier verder!
40+ / Relatieplanet 40+
Jezus, dat is wel de meest slechte openingszin die je had kunnen makenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer hosselen.
Nou kom op dames.. Zit dit weekend vol, maar volgende week ben ik weer beschikbaar.
1 weigering... Misschien nog een plekje vrij/quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel de meest slechte openingszin die je had kunnen maken
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens opquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nietus![]()
Dat heet husselen
Als je wilt stop ik mn neus er tussen ..... met de rest ... ook 020 hier btwquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens op
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je wilt stop ik mn neus er tussen ..... met de rest ... ook 020 hier btw
had ik een keer op een datingsite, gesprekje met een leuke meid , was dan wel niet m'n openingszin maar toen er geen reactie kwamquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee niet echt snotneus krijg je er van....quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens op
Waar is het topic voor mensen die niet single zijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hieroquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar is het topic voor mensen die niet single zijn?
Kom je hier hosselen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Herbertus64 het volgende:
Ik kom uit 1964. Toch wel leuk dat er meerdere mensen van mijn leeftijd actief zijn op deze site.
Dat je een leuk maisje zoekt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef Herbertus64 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij daarmee?
Ik ken dat woord niet...
ken jij de Hosselman niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef Herbertus64 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij daarmee?
Ik ken dat woord niet...
Tx! Lief van je.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hiero![]()
40+ / [40+ SC #189] We zijn weer terug bij af.
Je kunt aan de slag gaan en helpen met het zoeken naar een passende match voor mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Indien nodig wil ik wel helpen met koppelen
Kingstown, dat aanbod heb ik al anderhalf jaar geleden gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt aan de slag gaan en helpen met het zoeken naar een passende match voor mij.
Doel: Langdurige FOK!-relatie aangaan waarbij de insteek is dat we samen leuke topics gaan maken om het 40+ forum wat op te fleuren. Meestal heb ik genoeg geniale ideeën, maar door allerlei omstandigheden (lees: laks, geen zin meer, teveel moeite, nieuw idee) verzand dat vaak en komt er niets van terecht. Mag ook voor andere subfora zijn btw. als de ideeën daar beter passen.
Zoals in elke goede relatie moet je elkaar aanvullen en interesse hebben in datgene wat het gezamenlijke doel is, dus in dit geval is leeftijd, uiterlijk, afkomst e.d. totaal onbelangrijk, maar zoek ik wel iemand die het leuk vindt om samen ideeën uit te werken/bedenken, het leuk vindt om dingen op te zoeken en over het hele forum te surfen, te sherlocken, stukjes te schrijven en iemand die weet wanneer ze me een schop onder de kont moet geven. Timing is belangrijk, want als het te vaak gebeurt en/of op het verkeerde moment, dan is de relatie ook snel voorbij.![]()
Ik hou van aparte ideeën bedenken, ook als ze moeilijk uitvoerbaar zijn, brainstormen en niet al te gecompliceerd doen....dat doe ik wel en 1 daarvan binnen een relatie is meer dan genoeg.Enige Paint/fotosjop kennis is een pré, maar geen must. Het moet geen dagelijkse kost zijn, maar het is vooral de bedoeling om zo af en toe een echt leuk topic/idee te bedenken en vooral om het ook een keer goed uit te gaan werken.
Ik zal er alvast op wijzen dat ik zelf de neiging heb om af en toe buiten de randjes te kleuren, dus iemand die weet wanneer ze me op de vingers moet tikken of wat in te dammen is zeer welkom. Niet te truttig, maar wel weten dat sommige dingen die in mijn hoofd erg leuk zijn, soms voor onnodige problemen kunnen zorgen![]()
Ow ja....enig contact irl maken is absoluut niet de bedoeling, dus vrouwen met een relatie zijn ook geen bezwaar.
Als je nog aanvullende info nodig hebt, dan hoor ik het graag en anders ga ik ervan uit dat je meteen voor me op zoek gaat.
Gezien de aard van het topic had ik mijn advertentie dusdanig geformuleerd dat het een verkapte hosselpoging naar jou toe was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Kingstown, dat aanbod heb ik al anderhalf jaar geleden gedaan![]()
Maar ik heb je verzoek met veel belangstelling gelezen en zou mezelf bijna in deze relatie willen storten, maar ik ben bang dat mijn creativiteit me in de steek zal laten, dus ga ik eens om me heen kijken of ik een geschikte kandidaat kan vinden.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:04 schreef sacha het volgende:
Heb je enorm de behoefte aan rollebollen in het zand?
Wil je overladen worden met complimenten?
Kun je het niet laten zoveel mogelijk kusjes te posten?
Word je al opgewonden van een usericon?
Leef je hier dan uit, succes gegarandeerd!
als je nu een man bent onder de 40 en een vrouw zoek van boven ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben je 40+ en single, stel jezelf hier voor.
Wie weet vindt jij hier een nieuwe liefde.
Ben je een vrouw die liever een man van 40+ verkiest boven een jongere man dan
zal dat hier ook vast wel lukken.
Veel succes allemaal
Je kunt het altijd proberen ... Je weet maar nooit.....quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je nu een man bent onder de 40 en een vrouw zoek van boven ?
diskrieminasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
je zoekt een vrouw van boven, de buurvrouw bedoel je ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je nu een man bent onder de 40 en een vrouw zoek van boven ?
diskrieminasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En dan woont ie al in het penthouse.... Weinig bovenbuuvjes te vinden daarquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:33 schreef just me het volgende:
[..]
je zoekt een vrouw van boven, de buurvrouw bedoel je ?
Jij bent uitgeslapenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan woont ie al in het penthouse.... Weinig bovenbuuvjes te vinden daar
nah mijn buurvrouw is mijn type niet echt en boven heb ik de lucht, en om nu nakend op het dak mijn lans te poetsen vind ook weer net iets te ver gaanquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:33 schreef just me het volgende:
[..]
je zoekt een vrouw van boven, de buurvrouw bedoel je ?
Over de rand van de dakgoot bedoel jequote:Op zaterdag 1 november 2014 17:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah mijn buurvrouw is mijn type niet echt en boven heb ik de lucht, en om nu nakend op het dak mijn lans te poetsen vind ook weer net iets te ver gaan
wat zoek je, een lerares Nederlands?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef chufi het volgende:
Zou het nog de moeite waarde zijn om weer eens poging te wagen !?
Altijd handig, kan ze me af en toe nog wat bij brengen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:07 schreef sacha het volgende:
[..]
wat zoek je, een lerares Nederlands?
als je flauwvalt van haar buitengewone schoonheidquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd handig, kan ze me af en toe nog wat bij brengen.
Ben benieuwd...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als je flauwvalt van haar buitengewone schoonheid
want?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas is nu dr meest sexiest outfit met bril aan het zoeken..
Dus jij bent nu gehosseld aan Sas? Wow... Sterktequote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan lijkt ze nog meer op een onderwijzeres Nederlands natuurlijk .....
Eigenlijk hossel ik nu via via Fok in Colombia...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij bent nu gehosseld aan Sas? Wow... Sterkte
Mijn Sas, wat doe jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij bent nu gehosseld aan Sas? Wow... Sterkte
Sas is gehosseld volgens Mickey, of hebben ze het weer over jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |