zo plat hosselen 40 plussers nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:06 schreef Rave_NL het volgende:
Second love!
Mijn naam is lullesmuller69!
Groetjes,
Annie & de kids.
En wat als je iemand van 40 wilt hosselen maar zelf niet in die leeftijdscategorie valt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef sacha het volgende:
[..]
zo plat hosselen 40 plussers nou ook weer niet
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooidquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
En wat als je iemand van 40 wilt hosselen maar zelf niet in die leeftijdscategorie valt?
Dat bedacht ik me ook na ik 'm enterdequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef sacha het volgende:
[..]
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooid
Met jou erbij zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig topic! Ik voorspel dat het een reeks wordt
Ben jij van het voorspel ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig topic! Ik voorspel dat het een reeks wordt
[/quote[quote]Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jou erbij zeker
Geen bezette vrouwen hosselen, chufi. Dat is sneu.quote:
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef sacha het volgende:
[..]
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooid
Nee dan hoor je mij ook niet klagen, maar dan zou ze geen man in dr profiel zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.
Bij mij staat er ook man in mijn profiel maar ik heb niet zo'n icoontje voor mijn naam dus dat zegt niet veel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan hoor je mij ook niet klagen, maar dan zou ze geen man in dr profiel zetten
Jij blijft onzijdig en er staat geen man in je profiel Nog steeds nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook man in mijn profiel maar ik heb niet zo'n icoontje voor mijn naam dus dat zegt niet veel.
Als ik in mijn profiel kijk staat er toch echt man bij geslacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij blijft onzijdig en er staat geen man in je profiel Nog steeds niet
Ja nee , maar je weet nooit tochquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |