zo plat hosselen 40 plussers nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:06 schreef Rave_NL het volgende:
Second love!
Mijn naam is lullesmuller69!
Groetjes,
Annie & de kids.
En wat als je iemand van 40 wilt hosselen maar zelf niet in die leeftijdscategorie valt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef sacha het volgende:
[..]
zo plat hosselen 40 plussers nou ook weer niet
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooidquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
En wat als je iemand van 40 wilt hosselen maar zelf niet in die leeftijdscategorie valt?
Dat bedacht ik me ook na ik 'm enterdequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef sacha het volgende:
[..]
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooid
Met jou erbij zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig topic! Ik voorspel dat het een reeks wordt
Ben jij van het voorspel ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig topic! Ik voorspel dat het een reeks wordt
[/quote[quote]Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jou erbij zeker
Geen bezette vrouwen hosselen, chufi. Dat is sneu.quote:
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef sacha het volgende:
[..]
door deze vraag te stellen heb je je eigen glazen al in gegooid
Nee dan hoor je mij ook niet klagen, maar dan zou ze geen man in dr profiel zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.
Bij mij staat er ook man in mijn profiel maar ik heb niet zo'n icoontje voor mijn naam dus dat zegt niet veel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan hoor je mij ook niet klagen, maar dan zou ze geen man in dr profiel zetten
Jij blijft onzijdig en er staat geen man in je profiel Nog steeds nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook man in mijn profiel maar ik heb niet zo'n icoontje voor mijn naam dus dat zegt niet veel.
Als ik in mijn profiel kijk staat er toch echt man bij geslacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij blijft onzijdig en er staat geen man in je profiel Nog steeds niet
Ja nee , maar je weet nooit tochquote:
Stoor ik je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou je je wel een beetje in ... Als je niet te hosselen bent, heb je hier ook niets te zoeken
Ik vind dat jij veel te serieus reageert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat je Dees voor iets uitmaakt wat ze niet is
Ja en bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Lienekien het volgende:
Oh nee, zorg ik er eigenhandig voor dat chufi voor 'Dees' de white knight kan uithangen.
Gaat onze eerste date ff tegenvallen zeg!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nou, als IceDustbin2 een leuke meid van begin 20 is dan doe ik niet zo moeilijk.
Geen van beide dus ...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef just me het volgende:
Ben er weer na een hele drukke tijd!
Nog iets bijzonder gebeurd behalve het hosselen ?
Maar ben jij ook al tegen de 50?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]( ik zeg niks gezien mijn huidige relatie..)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef sacha het volgende:
Zeg ken jij de Hosselman,
de hosselman,
de hosselman
Zeg ken jij de hosselman,
die post in 40 pluhus
Ja ik ken de hosselman,
de hosselman,
de hosselman
Ja ik ken de hosselman,
die post in 40 pluhus
Samen kennen we de hosselman,
de hosselman,
de hosselman
Samen kennen we de hosselman,
die post in 40 pluhus
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoefie is een hosselaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een hiha-hosselaar
Het is waar, het is raar, het is waar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
We wonen in een luchtkasteel
Vlakbij een regenboog
We wonen heel, we wonen heel
Wij wonen heel heel hoog
We eten hiha hosseltaart
Met hiha hossel vla
Ja het is wel de moeite waard
Zo'n hiha-hosselaar
Dat is met slabestek de ingrediënten met de dressing mengen.quote:
Nietusquote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is met slabestek de ingrediënten met de dressing mengen.
[ afbeelding ]
'Hosselen' is gewoon een verbastering.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nietus![]()
Dat heet husselen
Chuffelen ookquote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Hosselen' is gewoon een verbastering.
Geen idee, ik verzin het ter plekkequote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Lienekien het volgende:
Is dat hip? Kun je daar tjikkies mee scoren?
Er zijn er meer.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef sorcees het volgende:
Wel 40+, niet single, sorry.
Weet nog steeds niet wat "hosselen" is.
meld.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed laten we het serieus houden![]()
Dames en Heren die single zijn kunnen zich hier melden.
Opzouten jij !!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wachten op de single vrouwen
Hier nog een.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik schrijf me in bij Dees... Op voor een eerste gesprekquote:Op donderdag 4 april 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Indien nodig wil ik wel helpen met koppelen
Ok, jij staat bovenaan de lijst.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schrijf me in bij Dees... Op voor een eerste gesprek
Deisyy gaat me een vrouw bezorgen !!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, jij staat bovenaan de lijst.
Nu nog wachten tot een vrouw zich meldt
tot nu toe alleen kneuzen, maar we zien het welquote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
R&P / Single mannen en vrouwen gevraagd voor 40+
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, what was i thinking![]()
Dit is FOK, was ik even vergeten![]()
Ik doe niet mee, maar welkom!
Ik ga er van tussen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, what was i thinking![]()
Dit is FOK, was ik even vergeten![]()
Ik doe niet mee, maar welkom!
Ik ga er van tussen
Deze dan maar weer open.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nieuw topic hier verder!
40+ / Relatieplanet 40+
Jezus, dat is wel de meest slechte openingszin die je had kunnen makenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer hosselen.
Nou kom op dames.. Zit dit weekend vol, maar volgende week ben ik weer beschikbaar.
1 weigering... Misschien nog een plekje vrij/quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel de meest slechte openingszin die je had kunnen maken
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens opquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nietus![]()
Dat heet husselen
Als je wilt stop ik mn neus er tussen ..... met de rest ... ook 020 hier btwquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens op
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je wilt stop ik mn neus er tussen ..... met de rest ... ook 020 hier btw
had ik een keer op een datingsite, gesprekje met een leuke meid , was dan wel niet m'n openingszin maar toen er geen reactie kwamquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee niet echt snotneus krijg je er van....quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens op
Waar is het topic voor mensen die niet single zijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hieroquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar is het topic voor mensen die niet single zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |