SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
nog meer dooddoeners?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wasdroger... Met deze wind is het zo droog
Keukenmachine ... Leer zels eens snijden ...
ouderdomquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
Maar goed ff serieus.. Hoe krijg je die 2 machines tegelijk naar de filistijnen?
Ik gebruik ze niet.. Ik heb nog wel een droger staan ... Maar die doet het al jaren niet meer sinds mn ex ooit weer eens langskwamquote:
Nee het is geen mooi weer geweest dit weekendquote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
Tis weer mooi geweest dit weekend... Slaap lekker lieve foksters hier .... Tot morgen
Dus was ik nog net op tijd voor de middagquote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Tussen 17.00 en 18.00 uur is een mooie tijd om te beginnen mensen een prettige avond te wensen.
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.quote:
Serieus?!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.
Top!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
B. heeft gewoon dus al een nieuwe baan.
Top G en Bquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Wat doet zo'n droger-app sacha?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
VUmc
1 mei beginnen.Er zal wel een last van je af zijn gevallen nu ... Nogmaals van harte BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
VUmc
1 mei beginnen.Sorry, UMC is ook wat ver weg voor jou, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.
Het is lekker om tussen 2 banen een tijdje vrij te zijn om je hoofd vrij te maken voor je nieuwe baan. En Venetie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Denk niet dat ik hetzelfde zal gaan verdienen, alhoewel het is te proberen... Maar minimum hetzelfde als toen ze me weg stuurden in 2004 + inflatie + 10% en er toch maar weer een auto bij ...quote:
morgen komt ie, dan weet ik hoe groot mijn nieuwe smartphone isquote:Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nu gedien je je droger via een App>
We horen het graag sacha... Ben benieuwd ?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen komt ie, dan weet ik hoe groot mijn nieuwe smartphone is
als ie het maar droog houdt...quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen het graag sacha... Ben benieuwd ?
Wat een geweldig nieuws!! Proficiat!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Winterbanden!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuws!! Proficiat!!!!![]()
Wij zitten inmiddels een ietsiepietsie opgeruimd in het nieuwe huis, er is nog veel te doen, maar het begin is er. Ik zal later als ik tijd en zin heb wel een paar foto's plaatsen. Ondertussen sneeuwt het hier,.... alweer!! En ik moet naar het postkantoor, maar aangezien het hier nogal heuvelachtig is lijkt me dat extreem eng
Internet doet het al zo te zien (of werk je mobiel?) Inmiddels al naar het postkantoor geweest? Hoe ver is dat trouwens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij zitten inmiddels een ietsiepietsie opgeruimd in het nieuwe huis, er is nog veel te doen, maar het begin is er. Ik zal later als ik tijd en zin heb wel een paar foto's plaatsen. Ondertussen sneeuwt het hier,.... alweer!! En ik moet naar het postkantoor, maar aangezien het hier nogal heuvelachtig is lijkt me dat extreem eng
Maar nu moest je gewoon werken en extra hard omdat de rest op training is ? Of ben je gewoon vrij? Volgens mij kan het je eigenlijk geen reet meer schelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dankTis soms nog wel even mezelf knijpen, ik zit in een soort rollercoaster @Kublerros
mijn collega's zijn vandaag voor het eerst naar zo'n training van Randstad HR.. en ja ik zou meegaan
Internet hadden ze hier al liggen, dus dat was makkelijk!! Nog sneller ook, als in het andere huis. Het postkantoor zijn we geweest inderdaad, en dat is ongeveer 7 km. De postmevrouw zei dat we ons best moeten doen om morgen de postbode op te vangen, en dan kunnen we aan hem doorgeven wie we zijn, dus voor wie hij post moet ingooien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Internet doet het al zo te zien (of werk je mobiel?) Inmiddels al naar het postkantoor geweest? Hoe ver is dat trouwens?
In een plas gooien, bedoel je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Internet hadden ze hier al liggen, dus dat was makkelijk!! Nog sneller ook, als in het andere huis. Het postkantoor zijn we geweest inderdaad, en dat is ongeveer 7 km. De postmevrouw zei dat we ons best moeten doen om morgen de postbode op te vangen, en dan kunnen we aan hem doorgeven wie we zijn, dus voor wie hij post moet ingooien.
Dat blijf ik nog mijn hele FOK! leven horen, denk ik?quote:
Alleen als de context erom schreeuwt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat blijf ik nog mijn hele FOK! leven horen, denk ik?![]()
Ik was vrij vandaagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu moest je gewoon werken en extra hard omdat de rest op training is ? Of ben je gewoon vrij? Volgens mij kan het je eigenlijk geen reet meer schelen![]()
Mijn manager uit Engeland vroeg me vandaag of ik in vaste dienst zou willen .... Ik heb ja gezegd. Eens kijken hoe lang dat duurt en wat ze bieden.
Nog even doorbikkelen!!! Hell of a job.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Internet hadden ze hier al liggen, dus dat was makkelijk!! Nog sneller ook, als in het andere huis. Het postkantoor zijn we geweest inderdaad, en dat is ongeveer 7 km. De postmevrouw zei dat we ons best moeten doen om morgen de postbode op te vangen, en dan kunnen we aan hem doorgeven wie we zijn, dus voor wie hij post moet ingooien.
Ik zit nu even pauze te houden, van weer een dag rugbrekend werk!! Oh, wat doet mijn rug zeer zeg!! Mijn halve trouwboek kan niet zoveel doen, aangezien hij nogal moeilijk looptDus het meeste komt op mij neer. Het andere huis is bijna leeg nu. Nog wat schilderijen, en de halve garage moet nog over. Hoe en wat weet ik nog niet, want ik kan geen pap meer zeggen, maar het moet er in ieder geval aanstaande maandag allemaal uit zijn.....
Verhuizen is leuk maar niet om het zelf te doen ....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog even doorbikkelen!!! Hell of a job.
En dat werd ook het einde van je getrouwde leven ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb jaren bij een verhuisbedrijf gewerkt en uit onderzoek is gebleken dat verhuizen 1 van de stressvolste periodes in je leven is.
In mijn getrouwde leven ben ik 4 keer verhuisd en toen zat ik ook nog eens met kleine kinderen, verhuizen is hell.
Dat was slechts de woonkeuken, daarna komt nog de gewone keuken, eetkamer, woonkamer, studeer/werkkamer elk 1 , filmkamer in de kelder, gamekamer, diverse toiletten en badkamers en vele slaapkamers ... Verwacht ik zo ....quote:
Ik ben met 2 foto's klaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was slechts de woonkeuken, daarna komt nog de gewone keuken, eetkamer, woonkamer, studeer/werkkamer elk 1 , filmkamer in de kelder, gamekamer, diverse toiletten en badkamers en vele slaapkamers ... Verwacht ik zo ....
Kwam ik toch aardig in de buurtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Woonkamerfoto's staan er al dus. Er is een woonkeuken, een woonkamer, een enorme hal, een gamesroom, een computerroom, een gym, 5 slaapkamers, drie badkamers, en een zolderkamer over de gehele breedte van het huis, Er is een losse garage, en geen kelder, laat staan een wijnkelder... Da's wel jammer
quote:
Nee, want ik ben nog steeds getrouwd en woon inmiddels alweer 16 jaar in dit huis, ik ben van plan om pas weer te verhuizen als mijn zoon ook op zichzelf woont, maar dat kan nog wel even duren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat werd ook het einde van je getrouwde leven ?
Ook nog een stoomcabine... Daar zou ik niet in slaap vallen als ik jouw was, maar wel lekker hoor .... En je zult het nodig hebben en verdiend .. Fijne avond ERquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
En vanavond doe ik eens helemaal niets, ik ben echt gebroken, dus ik zal waarschijnlijk over een uurtje op de bank in slaap vallen, tijdens Spartacus. Dan ga ik even genieten van de stoomcabine, en dan slapen, want morgen weer werken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog steeds getrouwd en woon inmiddels alweer 16 jaar in dit huis, ik ben van plan om pas weer te verhuizen als mijn zoon ook op zichzelf woont, maar dat kan nog wel even duren.
Mooie foto's ER
en wanneer komen de oude bewoners hun meubels halenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, ik verhuis nu dus voor de 7e keer binnen 16 jaar,
Stress?? Mjah, meer of we alles wel op tijd uit het oude huis krijgen
Oke, fotookes dan maar.
De woonkeuken. Wij vinden hem al erg gezellig, en we hebben de kookplaat nog neit gebruikt, aangezien we nu al 3 dagen op de AGA koken, ideaal ding!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de woonkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder zijn we bezig aan de computerkamer, en de gym. De slaapkamer is ook zo goed als klaar, maar ik had even geen puf om naar boven te lopen, misschien vanavond nog, als ik een beetje ben bijgekomen. De schilderijen ga ik morgen nog ophalen inhet oude huis, dus dan kunnen we eindelijk de muren ook wat aankleden.
En het sneeuwt alweer!!Gelukkig smelt het na elke sneeuwbui weer meteen.
De voortuin.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
en wanneer komen de oude bewoners hun meubels halen
Sas is pissed omdat ze bijzonder droog staatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet hoor, wat bedoel je nou?quote:
dat was een ziek grapje van mij, ik vind je meubels en interieur niet mooiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet hoor, wat bedoel je nou?
Jij weet toch dat ik getrouwd ben?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]Ok dan had ik ooit iets verkeerds opgevangen waarschijnlijk, maakt verder ook niet uit.
Als de jongste weg is ... Iets als ER?
Het is ook niet mijn stijl, maar de ruimtes zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef sacha het volgende:
dat was een ziek grapje van mij, ik vind je meubels en interieur niet mooi
Waarschijnlijk mn UI die anders denktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet toch dat ik getrouwd ben?![]()
![]()
Mijn jongste is 17 en die zie ik niet zo snel op kamers gaan of iets dergelijks, maar als ik ooit ga verhuizen wil ik graag naar een appartement, alles gelijkvloers, heerlijk!
Het wordt weer eens tijd om weer eens flink uit te waaien .... Zonder regen dan want een droger zal er wel niet te vinden zijnquote:
Oh, like I care...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat was een ziek grapje van mij, ik vind je meubels en interieur niet mooi
Waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
We gaan de kleuren nog wel veranderen
Omdat ik roze haat.quote:
Hoe weet je dat ik op 4 hoog woon?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op 4 hoog moet je dan wel weer op de lift wachten.
Kijk eens naar de kleurenquote:
Dat is typisch Iersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens naar de kleurenHet lijkt wel een peuterspeelzaal met die felle kleuren.
Ja zou ik ook zeggen ... Eerst maar eens settlen en dan komt de rest wel ... Wel doen he!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is typisch IersHoe feller hoe beter!! Ik wilde toch terug naar iets neutraler, maar dat komt wel na onze vakantie. Op ons gemakje.
O ja, is dat typisch Iers? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is typisch IersHoe feller hoe beter!! Ik wilde toch terug naar iets neutraler, maar dat komt wel na onze vakantie. Op ons gemakje.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef sacha het volgende:
ik zou alles wit schilderen, net als in de IKEA
Op een of andere manier vind ik het wel iets hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is typisch IersHoe feller hoe beter!!
Dan zou ik de gastenvleugel idd zo in de kleuren latenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het wel iets hebben.
Zeker wel, ook de buitenkant van de huizen is vaak heel fel geschilderd, pimpelpaars en mintrgoen is echt geen uitzonderingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, is dat typisch Iers? Dat wist ik niet.
Waarom? Ze mag toch haar mening hebben? Nogmaals, het boeit me niet wat anderen vinden.quote:
Ik mag dat wel, beter dan dat saaie neutrale.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ook de buitenkant van de huizen is vaak heel fel geschilderd, pimpelpaars en mintrgoen is echt geen uitzondering
Waarom niet? Het interesseert ER toch niets.quote:
Dat vind ik dan wel weer wat hebben, maar jullie wonen niet in een rijtje en zou ook zonde zijn van buiten danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ook de buitenkant van de huizen is vaak heel fel geschilderd, pimpelpaars en mintrgoen is echt geen uitzondering
[ afbeelding ]
In before de foetsie foto'squote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
Sjonge jonge, wat zijn jullie allemaal obstinaat en recalcitrant zeg. Ik heb al weer spijt van mijn openhartigheid, en ben wederom in de mening gesterkt dat het beter is om niets van je prive-leven te vertellen danwel laten zien.
Het interesseert me geen flikker of je mijn meubels al dan niet leuk of mooi vindt, dat is slechts een kwestie van smaak. Het interesseert me wel of je vervolgens constant de draak met me steekt, vooral over voorgaande posts van me.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
nou ja zeg, het interesseert je niets en dan ons obstinaat en recalcitrant noemen
Maak je niet te druk ER.. Net verhuisd en er moet gewoon nog een hoop gebeuren en er zullen nog meer dingen o de planning staan... Ik vind hey een prachtig huis en zou er zo willen wonen ...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
Sjonge jonge, wat zijn jullie allemaal obstinaat en recalcitrant zeg. Ik heb al weer spijt van mijn openhartigheid, en ben wederom in de mening gesterkt dat het beter is om niets van je prive-leven te vertellen danwel laten zien.
Waarom obstinaat en recalcitrant? Ik vind het leuk dat je je foto's met ons deelt, je hebt een mooi huis maar ik vind de kleuren nogal heftig, dat kan ik toch gewoon zeggen want dat boeit je toch niet en ik was nog wle positief over je overloop en je inloopkastquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
Dat is wel héél handig qua kleurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
kom d'r maar in Robijn, we zijn weer zo ver
We hebben een nieuwe reldelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
Verkeerd interpreteren is ook een vak hoor!! En je bent er echt een meester in, net als Sachaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom obstinaat en recalcitrant? Ik vind het leuk dat je je foto's met ons deelt, je hebt een mooi huis maar ik vind de kleuren nogal heftig, dat kan ik toch gewoon zeggen want dat boeit je toch niet en ik was nog wle positief over je overloop en je inloopkast
Dit is fokquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verkeerd interpreteren is ook een vak hoor!! En je bent er echt een meester in, net als Sacha
Nogmaals, het interesseert me geen ene zak wat je van het huis vindt, of de kleuren. Het irriteert me mateloos dat jullie gekscherend en spottend blijven terugkomen op eerdere posts van me, ondermeer over Ikea en postbodes.
De Ikea heb ik gemist en het verhaal met de postbode was lachen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
Het irriteert me mateloos dat jullie gekscherend en spottend blijven terugkomen op eerdere posts van me, ondermeer over Ikea en postbodes.
Even quoten, zodat iedereen kan zien wie er ook weer eens begon.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
Dan heb je het toch echt tegen de verkeerde, want daar heb je mij niet over gehoord. En zulke dingen gebeuren op een forum, dat is gewoon onder het mom van een geintje, daar moet je niet te zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verkeerd interpreteren is ook een vak hoor!!
Nogmaals, het interesseert me geen ene zak wat je van het huis vindt, of de kleuren. Het irriteert me mateloos dat jullie gekscherend en spottend blijven terugkomen op eerdere posts van me, ondermeer over Ikea en postbodes.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even quoten, zodat iedereen kan zien wie er ook weer eens begon.
Verder kun je wat mij betreft gewoon hartstikke doodvallen.
het is wel heel ingewikkeld dat je doet voorkomen alsof het je niets interesseert wat een ander vindt maar er wel telkens over valt wat een ander vindtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verkeerd interpreteren is ook een vak hoor!! En je bent er echt een meester in, net als Sacha
Jeetje Lies, je laat je nu wel heel erg kennen hoor, ik zou lekker naar mijn bed gaan als ik jou was, want door de vermoeidheid begin je een beetje wartaal uit te slaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*genoteerd en in viervoud gekopieerd naar desbetreffende instanties*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het nogal duidelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje Lies, je laat je nu wel heel erg kennen hoor, ik zou lekker naar mijn bed gaan als ik jou was, want door de vermoeidheid begin je een beetje wartaal uit te slaan.
Alsof ik serieus ben in dit topicquote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
het is wel heel ingewikkeld dat je doet voorkomen alsof het je niets interesseert wat een ander vindt maar er wel telkens over valt wat een ander vindt
Kun jij niet multitasken ?? Ik doe FoK , Kijk Nederland Roemenie en ook nog FRA-ESPquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
He, verdorie. Zit ik gezellig een potje voetbal te kijken en mis ik alle foto's van de slaapvertrekken en zulks van ER.
de uitspraak "Gelukkig hebben we de foto's nog" gaat nu ook niet opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
He, verdorie. Zit ik gezellig een potje voetbal te kijken en mis ik alle foto's van de slaapvertrekken en zulks van ER.
Voor heel weinig geld vaakquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Och, in het buitenland zijn ook zat kleine huisjes.
ik ben de was aan het droog blazen, voetbal aan het luisteren, Fok aan het lezen, ondernemingsplan aan het schrijven, thee aan het drinken, hond aan het aaien en mijn telefoon aan het bijwerkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun jij niet multitasken ?? Ik doe FoK , Kijk Nederland Roemenie en ook nog FRA-ESP
Noemen ze mij zuurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Och, in het buitenland zijn ook zat kleine huisjes.
Ik vroeg aan G niet aan jouw als vrouwquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben de was aan het droog blazen, voetbal aan het luisteren, Fok aan het lezen, ondernemingsplan aan het schrijven, thee aan het drinken, hond aan het aaien en mijn telefoon aan het bijwerken
die zijn ingebrand op mijn hoornvliesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
de uitspraak "Gelukkig hebben we de foto's nog" gaat nu ook niet op
Ja nou, wat was dat zuur om te zeggen, hè? Nou, nou, poeh, poeh.quote:
Ja aan het drukke waterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon jij in een gezellig klein huisje zuur?
Best welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja nou, wat was dat zuur om te zeggen, hè? Nou, nou, poeh, poeh.
Wellusquote:
Je laat je sporen ook wel achter.quote:
Ik zou voor grijs tinten gaan, met een vleugje oranjequote:
Je blijft mengenquote:
Godverquote:
Af en toe ff stoken met deze kouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef sig000 het volgende:
Ik laat de dames maar even een uurtje uitrazen.
sjoefie is een hosselaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom maar langs, doe ik het licht uit en het wordt je grijs voor de ogen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom maar langs, doe ik het licht uit en het wordt je grijs voor de ogen
WTF is ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoefie is een hosselaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een hiha-hosselaar
Het is waar, het is raar, het is waar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
We wonen in een luchtkasteel
Vlakbij een regenboog
We wonen heel, we wonen heel
Wij wonen heel heel hoog
We eten hiha hosseltaart
Met hiha hossel vla
Ja het is wel de moeite waard
Zo'n hiha-hosselaar
Wat lief, wanneer kom je het voor me zingenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoefie is een hosselaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een hiha-hosselaar
Het is waar, het is raar, het is waar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
We wonen in een luchtkasteel
Vlakbij een regenboog
We wonen heel, we wonen heel
Wij wonen heel heel hoog
We eten hiha hosseltaart
Met hiha hossel vla
Ja het is wel de moeite waard
Zo'n hiha-hosselaar
Wat rete sneu, die ken ik nietquote:
Je komt het maar een keer in het echt bekijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
Hossel poging ER plus 1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je komt het maar een keer in het echt bekijken.
mag ik dan ook mee tussen mijn plankjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uitstrooien is tot daar aan toe, je vraagt wel veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik dan ook mee tussen mijn plankjes?
Je mag wel bij mij achterop Doen we wel een Irish whiskey tourquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij achterop Doen we wel een Irish whiskey tour
Of in een kleurige vaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
En dan hossel ik je wel bij ER naar binnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!
Geen grijzequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, even een mooie urn uitzoeken, wacht even...
Maar we vliegen er wel heen he !!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!
Voor of na het schilderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom zit er een varken op de dopquote:
Vandaar die grote pot.quote:
Als ie eindelijk zijn vakantie naar Ierland planned. Whenever that may be.quote:
Vaars kan ookquote:
OK dan hebben we wel de juistequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dan weten ze dat ik er in zit [ afbeelding ]
Gunst, wat ben jij bij de pinkenquote:
Ja ik kom net de stal uitquote:
quote:
Nee ik ben zuinigquote:
Mijn hooiquote:
Heb ik dat ooit laten vallen.quote:
Die kostverloren is wel erg langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ergens in mn strooi boek gegrift ...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar weet ik 1, 2, 3, geen amtwoord op
Soms is dat ook beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar weet ik 1, 2, 3, geen amtwoord op
Uhuuhhhquote:
Ja,ja..het gaat echt wel een keer gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
Als ie eindelijk zijn vakantie naar Ierland planned. Whenever that may be.
oh ja, dat staat ook nog in de planningquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
Het word weer zomer, gaan we ook nog naar Mickey's BBQ
Krijg je een kwast en blik verf in je handen gestopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja..het gaat echt wel een keer gebeuren hoor.
nee, de zure melk vaart alleen in de nachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt de laatste boot nu aan ? De Drogermelk
Behalve die boot. Dat past vast nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon thuis laten bezorgen
Ding is waarschijnlijk nog onderweg vanuit China.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon thuis laten bezorgen
Doe mij dan maar iets zoetsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, de zure melk vaart alleen in de nacht
Als ze verstandig is doet ze dat niet. Ik ben heel onhandig met verf en kwast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
Krijg je een kwast en blik verf in je handen gestopt.
'LG is toch Korea?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ding is waarschijnlijk nog onderweg vanuit China.
De arbeiders zitten er nog inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mag jij de 1e laag doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze verstandig is doet ze dat niet. Ik ben heel onhandig met verf en kwast.
Sowieso met doe-het-zelven.
ja, een boot vol Chineesjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met zijn kwast, ja kom op dat vergat jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mag jij de 1e laag doen.
Geloof me: alles zit dan onder. Muren vloeren meubels, plafonds. Alles.quote:
Paal acht is Egmondquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas gestrand bij paal 8 Terschelling
Die inkopper wilde ik niet maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zijn kwast, ja kom op dat vergat je
Tuurlijk doe ik dat niet, dat wordt allemaal uitbesteed aan de schilder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze verstandig is doet ze dat niet. Ik ben heel onhandig met verf en kwast.
Sowieso met doe-het-zelven.
Volgens mij niet, het is de kustlijnquote:
Een Ierse?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat niet, dat wordt allemaal uitbesteed aan de schilder.
Nee, een Ier, de schilder die ik ken is een meneerquote:
Nee foutje was 38quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in het midden bij Egmond staat paal 8 ?
Dat kan nooit, van welke kant je ook begint te tellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in het midden bij Egmond staat paal 8 ?
Die meneer is toch een Ierse schilder? Heeft ie net zulke leuke kleuren als in dat straatje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, een Ier, de schilder die ik ken is een meneer
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die meneer is toch een Ierse schilder? Heeft ie net zulke leuke kleuren als in dat straatje?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikken
Dankje, jij ook!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap je de hele dag al ER ... Slaap lekker zo want ik ben zo weg![]()
M.a.w. jij vind het spuug lelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikken
Ik heb daar niets over gezegd.. Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilderquote:
Sinds wanneer heet jij Chufiquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die het wel mooi vind.
Met Ierse kleuren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilder
Ja maar jij doet ook in paarden en zo , dus je bent sowieso al apartquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die het wel mooi vind.
Met gekleurde vlekken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij doet ook in paarden en zo , dus je bent sowieso al apart
Ik ook, zuurpruim. Daarom laat ik het schilderen, zuurpruim.quote:
Alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gezegd.. Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilder
Da's minder werk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemenEcht even serieus wat kan mij dat fucking huis boeien al verft ze het knal roze
quote:
Voordeeltje, de landing is al rozequote:
Dan wil ik er een Gypsy wedding in zien als het roze wordt ..quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemenEcht even serieus wat kan mij dat fucking huis boeien al verft ze het knal roze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd praktisch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voordeeltje, de landing is al roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |