Wat rete sneu, die ken ik nietquote:
Je komt het maar een keer in het echt bekijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
He, verdorie. Zit ik gezellig een potje voetbal te kijken en mis ik alle foto's van de slaapvertrekken en zulks van ER.
Hossel poging ER plus 1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je komt het maar een keer in het echt bekijken.
mag ik dan ook mee tussen mijn plankjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uitstrooien is tot daar aan toe, je vraagt wel veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik dan ook mee tussen mijn plankjes?
Je mag wel bij mij achterop Doen we wel een Irish whiskey tourquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij achterop Doen we wel een Irish whiskey tour
Of in een kleurige vaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
En dan hossel ik je wel bij ER naar binnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!
Geen grijzequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, even een mooie urn uitzoeken, wacht even...
Maar we vliegen er wel heen he !!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!
Voor of na het schilderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom zit er een varken op de dopquote:
Vandaar die grote pot.quote:
Als ie eindelijk zijn vakantie naar Ierland planned. Whenever that may be.quote:
Vaars kan ookquote:
OK dan hebben we wel de juistequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dan weten ze dat ik er in zit [ afbeelding ]
Gunst, wat ben jij bij de pinkenquote:
Ja ik kom net de stal uitquote:
quote:
Nee ik ben zuinigquote:
Mijn hooiquote:
Heb ik dat ooit laten vallen.quote:
Die kostverloren is wel erg langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ergens in mn strooi boek gegrift ...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar weet ik 1, 2, 3, geen amtwoord op
Soms is dat ook beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar weet ik 1, 2, 3, geen amtwoord op
Uhuuhhhquote:
Ja,ja..het gaat echt wel een keer gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
Als ie eindelijk zijn vakantie naar Ierland planned. Whenever that may be.
oh ja, dat staat ook nog in de planningquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
Het word weer zomer, gaan we ook nog naar Mickey's BBQ
Krijg je een kwast en blik verf in je handen gestopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja..het gaat echt wel een keer gebeuren hoor.
nee, de zure melk vaart alleen in de nachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt de laatste boot nu aan ? De Drogermelk
Behalve die boot. Dat past vast nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon thuis laten bezorgen
Ding is waarschijnlijk nog onderweg vanuit China.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon thuis laten bezorgen
Doe mij dan maar iets zoetsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, de zure melk vaart alleen in de nacht
Als ze verstandig is doet ze dat niet. Ik ben heel onhandig met verf en kwast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
Krijg je een kwast en blik verf in je handen gestopt.
'LG is toch Korea?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ding is waarschijnlijk nog onderweg vanuit China.
De arbeiders zitten er nog inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mag jij de 1e laag doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze verstandig is doet ze dat niet. Ik ben heel onhandig met verf en kwast.
Sowieso met doe-het-zelven.
ja, een boot vol Chineesjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met zijn kwast, ja kom op dat vergat jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mag jij de 1e laag doen.
Geloof me: alles zit dan onder. Muren vloeren meubels, plafonds. Alles.quote:
Paal acht is Egmondquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas gestrand bij paal 8 Terschelling
Die inkopper wilde ik niet maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zijn kwast, ja kom op dat vergat je
Tuurlijk doe ik dat niet, dat wordt allemaal uitbesteed aan de schilder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze verstandig is doet ze dat niet. Ik ben heel onhandig met verf en kwast.
Sowieso met doe-het-zelven.
Volgens mij niet, het is de kustlijnquote:
Een Ierse?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat niet, dat wordt allemaal uitbesteed aan de schilder.
Nee, een Ier, de schilder die ik ken is een meneerquote:
Nee foutje was 38quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in het midden bij Egmond staat paal 8 ?
Dat kan nooit, van welke kant je ook begint te tellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in het midden bij Egmond staat paal 8 ?
Die meneer is toch een Ierse schilder? Heeft ie net zulke leuke kleuren als in dat straatje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, een Ier, de schilder die ik ken is een meneer
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die meneer is toch een Ierse schilder? Heeft ie net zulke leuke kleuren als in dat straatje?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikken
Dankje, jij ook!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap je de hele dag al ER ... Slaap lekker zo want ik ben zo weg![]()
M.a.w. jij vind het spuug lelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikken
Ik heb daar niets over gezegd.. Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilderquote:
Sinds wanneer heet jij Chufiquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die het wel mooi vind.
Met Ierse kleuren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilder
Ja maar jij doet ook in paarden en zo , dus je bent sowieso al apartquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die het wel mooi vind.
Met gekleurde vlekken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij doet ook in paarden en zo , dus je bent sowieso al apart
Ik ook, zuurpruim. Daarom laat ik het schilderen, zuurpruim.quote:
Alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gezegd.. Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilder
Da's minder werk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemenEcht even serieus wat kan mij dat fucking huis boeien al verft ze het knal roze
quote:
Voordeeltje, de landing is al rozequote:
Dan wil ik er een Gypsy wedding in zien als het roze wordt ..quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemenEcht even serieus wat kan mij dat fucking huis boeien al verft ze het knal roze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd praktisch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voordeeltje, de landing is al roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |