Wat rete sneu, die ken ik nietquote:
Je komt het maar een keer in het echt bekijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
He, verdorie. Zit ik gezellig een potje voetbal te kijken en mis ik alle foto's van de slaapvertrekken en zulks van ER.
Hossel poging ER plus 1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je komt het maar een keer in het echt bekijken.
mag ik dan ook mee tussen mijn plankjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uitstrooien is tot daar aan toe, je vraagt wel veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik dan ook mee tussen mijn plankjes?
Je mag wel bij mij achterop Doen we wel een Irish whiskey tourquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij achterop Doen we wel een Irish whiskey tour
Of in een kleurige vaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
En dan hossel ik je wel bij ER naar binnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!
Geen grijzequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, even een mooie urn uitzoeken, wacht even...
Maar we vliegen er wel heen he !!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
achterop? tussen mijn plankjes? ja, gezellig!
Voor of na het schilderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom zit er een varken op de dopquote:
Vandaar die grote pot.quote:
Als ie eindelijk zijn vakantie naar Ierland planned. Whenever that may be.quote:
Vaars kan ookquote:
OK dan hebben we wel de juistequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dan weten ze dat ik er in zit [ afbeelding ]
Gunst, wat ben jij bij de pinkenquote:
Ja ik kom net de stal uitquote:
quote:
Nee ik ben zuinigquote:
Mijn hooiquote:
Heb ik dat ooit laten vallen.quote:
Die kostverloren is wel erg langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ergens in mn strooi boek gegrift ...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar weet ik 1, 2, 3, geen amtwoord op
Soms is dat ook beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar weet ik 1, 2, 3, geen amtwoord op
Uhuuhhhquote:
Ja,ja..het gaat echt wel een keer gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
Als ie eindelijk zijn vakantie naar Ierland planned. Whenever that may be.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |