Nee, een Ier, de schilder die ik ken is een meneerquote:
Nee foutje was 38quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in het midden bij Egmond staat paal 8 ?
Dat kan nooit, van welke kant je ook begint te tellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in het midden bij Egmond staat paal 8 ?
Die meneer is toch een Ierse schilder? Heeft ie net zulke leuke kleuren als in dat straatje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, een Ier, de schilder die ik ken is een meneer
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die meneer is toch een Ierse schilder? Heeft ie net zulke leuke kleuren als in dat straatje?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikken
Dankje, jij ook!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap je de hele dag al ER ... Slaap lekker zo want ik ben zo weg![]()
M.a.w. jij vind het spuug lelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij beslist de huisbazin over de kleuren en heeft de ierse schilder het maar te slikken
Ik heb daar niets over gezegd.. Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilderquote:
Sinds wanneer heet jij Chufiquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die het wel mooi vind.
Met Ierse kleuren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilder
Ja maar jij doet ook in paarden en zo , dus je bent sowieso al apartquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die het wel mooi vind.
Met gekleurde vlekken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij doet ook in paarden en zo , dus je bent sowieso al apart
Ik ook, zuurpruim. Daarom laat ik het schilderen, zuurpruim.quote:
Alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gezegd.. Je betreed een nieuw huis en dan weet je dat er een aantal dingen moeten veranderen en daarvoor komt de Ierse schilder
Da's minder werk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemenEcht even serieus wat kan mij dat fucking huis boeien al verft ze het knal roze
quote:
Voordeeltje, de landing is al rozequote:
Dan wil ik er een Gypsy wedding in zien als het roze wordt ..quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles zo serieus nemenEcht even serieus wat kan mij dat fucking huis boeien al verft ze het knal roze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd praktisch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voordeeltje, de landing is al roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |