SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
nog meer dooddoeners?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wasdroger... Met deze wind is het zo droog
Keukenmachine ... Leer zels eens snijden ...
ouderdomquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
Maar goed ff serieus.. Hoe krijg je die 2 machines tegelijk naar de filistijnen?
Ik gebruik ze niet.. Ik heb nog wel een droger staan ... Maar die doet het al jaren niet meer sinds mn ex ooit weer eens langskwamquote:
Nee het is geen mooi weer geweest dit weekendquote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
Tis weer mooi geweest dit weekend... Slaap lekker lieve foksters hier .... Tot morgen
Dus was ik nog net op tijd voor de middagquote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Tussen 17.00 en 18.00 uur is een mooie tijd om te beginnen mensen een prettige avond te wensen.
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.quote:
Serieus?!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.
Top!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
B. heeft gewoon dus al een nieuwe baan.
Top G en Bquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Wat doet zo'n droger-app sacha?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
VUmc
1 mei beginnen.Er zal wel een last van je af zijn gevallen nu ... Nogmaals van harte BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
VUmc
1 mei beginnen.Sorry, UMC is ook wat ver weg voor jou, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.
Het is lekker om tussen 2 banen een tijdje vrij te zijn om je hoofd vrij te maken voor je nieuwe baan. En Venetie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |