SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
nog meer dooddoeners?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wasdroger... Met deze wind is het zo droog
Keukenmachine ... Leer zels eens snijden ...
ouderdomquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
Maar goed ff serieus.. Hoe krijg je die 2 machines tegelijk naar de filistijnen?
Ik gebruik ze niet.. Ik heb nog wel een droger staan ... Maar die doet het al jaren niet meer sinds mn ex ooit weer eens langskwamquote:
Nee het is geen mooi weer geweest dit weekendquote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
Tis weer mooi geweest dit weekend... Slaap lekker lieve foksters hier .... Tot morgen
Dus was ik nog net op tijd voor de middagquote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Tussen 17.00 en 18.00 uur is een mooie tijd om te beginnen mensen een prettige avond te wensen.
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.quote:
Serieus?!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.
Top!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
B. heeft gewoon dus al een nieuwe baan.
Top G en Bquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Wat doet zo'n droger-app sacha?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Snel en gemakkelijk problemen oplossen en compatibel met de Smart Laundry App voor op je smartphone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
VUmc
1 mei beginnen.Er zal wel een last van je af zijn gevallen nu ... Nogmaals van harte BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
VUmc
1 mei beginnen.Sorry, UMC is ook wat ver weg voor jou, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n zin om even te relaxen na deze woeste tijd.
Het is lekker om tussen 2 banen een tijdje vrij te zijn om je hoofd vrij te maken voor je nieuwe baan. En Venetie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Denk niet dat ik hetzelfde zal gaan verdienen, alhoewel het is te proberen... Maar minimum hetzelfde als toen ze me weg stuurden in 2004 + inflatie + 10% en er toch maar weer een auto bij ...quote:
morgen komt ie, dan weet ik hoe groot mijn nieuwe smartphone isquote:Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nu gedien je je droger via een App>
We horen het graag sacha... Ben benieuwd ?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen komt ie, dan weet ik hoe groot mijn nieuwe smartphone is
als ie het maar droog houdt...quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen het graag sacha... Ben benieuwd ?
Wat een geweldig nieuws!! Proficiat!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef golfer het volgende:
Jaaa!!!!!
Winterbanden!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuws!! Proficiat!!!!![]()
Wij zitten inmiddels een ietsiepietsie opgeruimd in het nieuwe huis, er is nog veel te doen, maar het begin is er. Ik zal later als ik tijd en zin heb wel een paar foto's plaatsen. Ondertussen sneeuwt het hier,.... alweer!! En ik moet naar het postkantoor, maar aangezien het hier nogal heuvelachtig is lijkt me dat extreem eng
Internet doet het al zo te zien (of werk je mobiel?) Inmiddels al naar het postkantoor geweest? Hoe ver is dat trouwens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij zitten inmiddels een ietsiepietsie opgeruimd in het nieuwe huis, er is nog veel te doen, maar het begin is er. Ik zal later als ik tijd en zin heb wel een paar foto's plaatsen. Ondertussen sneeuwt het hier,.... alweer!! En ik moet naar het postkantoor, maar aangezien het hier nogal heuvelachtig is lijkt me dat extreem eng
Maar nu moest je gewoon werken en extra hard omdat de rest op training is ? Of ben je gewoon vrij? Volgens mij kan het je eigenlijk geen reet meer schelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dankTis soms nog wel even mezelf knijpen, ik zit in een soort rollercoaster @Kublerros
mijn collega's zijn vandaag voor het eerst naar zo'n training van Randstad HR.. en ja ik zou meegaan
Internet hadden ze hier al liggen, dus dat was makkelijk!! Nog sneller ook, als in het andere huis. Het postkantoor zijn we geweest inderdaad, en dat is ongeveer 7 km. De postmevrouw zei dat we ons best moeten doen om morgen de postbode op te vangen, en dan kunnen we aan hem doorgeven wie we zijn, dus voor wie hij post moet ingooien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Internet doet het al zo te zien (of werk je mobiel?) Inmiddels al naar het postkantoor geweest? Hoe ver is dat trouwens?
In een plas gooien, bedoel je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Internet hadden ze hier al liggen, dus dat was makkelijk!! Nog sneller ook, als in het andere huis. Het postkantoor zijn we geweest inderdaad, en dat is ongeveer 7 km. De postmevrouw zei dat we ons best moeten doen om morgen de postbode op te vangen, en dan kunnen we aan hem doorgeven wie we zijn, dus voor wie hij post moet ingooien.
Dat blijf ik nog mijn hele FOK! leven horen, denk ik?quote:
Alleen als de context erom schreeuwt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat blijf ik nog mijn hele FOK! leven horen, denk ik?![]()
Ik was vrij vandaagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu moest je gewoon werken en extra hard omdat de rest op training is ? Of ben je gewoon vrij? Volgens mij kan het je eigenlijk geen reet meer schelen![]()
Mijn manager uit Engeland vroeg me vandaag of ik in vaste dienst zou willen .... Ik heb ja gezegd. Eens kijken hoe lang dat duurt en wat ze bieden.
Nog even doorbikkelen!!! Hell of a job.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Internet hadden ze hier al liggen, dus dat was makkelijk!! Nog sneller ook, als in het andere huis. Het postkantoor zijn we geweest inderdaad, en dat is ongeveer 7 km. De postmevrouw zei dat we ons best moeten doen om morgen de postbode op te vangen, en dan kunnen we aan hem doorgeven wie we zijn, dus voor wie hij post moet ingooien.
Ik zit nu even pauze te houden, van weer een dag rugbrekend werk!! Oh, wat doet mijn rug zeer zeg!! Mijn halve trouwboek kan niet zoveel doen, aangezien hij nogal moeilijk looptDus het meeste komt op mij neer. Het andere huis is bijna leeg nu. Nog wat schilderijen, en de halve garage moet nog over. Hoe en wat weet ik nog niet, want ik kan geen pap meer zeggen, maar het moet er in ieder geval aanstaande maandag allemaal uit zijn.....
Verhuizen is leuk maar niet om het zelf te doen ....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog even doorbikkelen!!! Hell of a job.
En dat werd ook het einde van je getrouwde leven ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb jaren bij een verhuisbedrijf gewerkt en uit onderzoek is gebleken dat verhuizen 1 van de stressvolste periodes in je leven is.
In mijn getrouwde leven ben ik 4 keer verhuisd en toen zat ik ook nog eens met kleine kinderen, verhuizen is hell.
Dat was slechts de woonkeuken, daarna komt nog de gewone keuken, eetkamer, woonkamer, studeer/werkkamer elk 1 , filmkamer in de kelder, gamekamer, diverse toiletten en badkamers en vele slaapkamers ... Verwacht ik zo ....quote:
Ik ben met 2 foto's klaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was slechts de woonkeuken, daarna komt nog de gewone keuken, eetkamer, woonkamer, studeer/werkkamer elk 1 , filmkamer in de kelder, gamekamer, diverse toiletten en badkamers en vele slaapkamers ... Verwacht ik zo ....
Kwam ik toch aardig in de buurtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Woonkamerfoto's staan er al dus. Er is een woonkeuken, een woonkamer, een enorme hal, een gamesroom, een computerroom, een gym, 5 slaapkamers, drie badkamers, en een zolderkamer over de gehele breedte van het huis, Er is een losse garage, en geen kelder, laat staan een wijnkelder... Da's wel jammer
quote:
Nee, want ik ben nog steeds getrouwd en woon inmiddels alweer 16 jaar in dit huis, ik ben van plan om pas weer te verhuizen als mijn zoon ook op zichzelf woont, maar dat kan nog wel even duren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat werd ook het einde van je getrouwde leven ?
Ook nog een stoomcabine... Daar zou ik niet in slaap vallen als ik jouw was, maar wel lekker hoor .... En je zult het nodig hebben en verdiend .. Fijne avond ERquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
En vanavond doe ik eens helemaal niets, ik ben echt gebroken, dus ik zal waarschijnlijk over een uurtje op de bank in slaap vallen, tijdens Spartacus. Dan ga ik even genieten van de stoomcabine, en dan slapen, want morgen weer werken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog steeds getrouwd en woon inmiddels alweer 16 jaar in dit huis, ik ben van plan om pas weer te verhuizen als mijn zoon ook op zichzelf woont, maar dat kan nog wel even duren.
Mooie foto's ER
en wanneer komen de oude bewoners hun meubels halenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, ik verhuis nu dus voor de 7e keer binnen 16 jaar,
Stress?? Mjah, meer of we alles wel op tijd uit het oude huis krijgen
Oke, fotookes dan maar.
De woonkeuken. Wij vinden hem al erg gezellig, en we hebben de kookplaat nog neit gebruikt, aangezien we nu al 3 dagen op de AGA koken, ideaal ding!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de woonkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder zijn we bezig aan de computerkamer, en de gym. De slaapkamer is ook zo goed als klaar, maar ik had even geen puf om naar boven te lopen, misschien vanavond nog, als ik een beetje ben bijgekomen. De schilderijen ga ik morgen nog ophalen inhet oude huis, dus dan kunnen we eindelijk de muren ook wat aankleden.
En het sneeuwt alweer!!Gelukkig smelt het na elke sneeuwbui weer meteen.
De voortuin.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
en wanneer komen de oude bewoners hun meubels halen
Sas is pissed omdat ze bijzonder droog staatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |