jammer ik zou jou wel willen ontmoetenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is een oproep (niet voor mij) maar voor alle single vrouwen en mannen van 40+
die andere single mannen en vrouwen willen ontmoeten.
Jullie kunnen je hier melden
40+ / 40+ hosseltopic
Het lijkt op het eerste gezicht niet erg serieus, maar dat zou het wel kunnen worden.
Alleen is maar allen, dus schroom niet en maak kennis met de vrijgezellen mannen en vrouwen!
Gewoon doen !
Dit is geen onzin, alleen serieuze kandidaten kunnen zich daar melden als ze dat willen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, maar zoek wel een man van 40
Xoxo
Dat is toevallig, ik ben een man van 40 en op zoek naar een meisje van 16.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, maar zoek wel een man van 40
Xoxo
Wil je mijn sugar daddy zijn?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik ben een man van 40 en op zoek naar een meisje van 16.
Grgr Henk
Ze is serieus.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is geen onzin, alleen serieuze kandidaten kunnen zich daar melden als ze dat willen.
Idd, waarom mag ik niet op oudere mannen vallenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ze is serieus.
Maar voor die 7,50 zakgeld per week hoor je mij niet klagen.
Alleen maar oma'squote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef FAUSTI het volgende:
Serieuze vraag zijn daar ook single moeders?
In afwachting van je bericht,
Groetjes
Fausti dei geile kuffelbeer.
Niets mis mee an sich.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, waarom mag ik niet op oudere mannen vallen
Je hebt je best gedaan .. Ik sta er al als hosselaar, maar ik kan ook serieus zijn en kom je uit Amsterdam en omgeving .. Meldt je aan !!!quote:
Zo is dat! Chuf succes! jeweetmaarnooit....quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan .. Ik sta er al als hosselaar, maar ik kan ook serieus zijn en kom je uit Amsterdam en omgeving .. Meldt je aan !!!
Ik meld me wel aan over 13 jaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is een oproep (niet voor mij) maar voor alle single vrouwen en mannen van 40+
die andere single mannen en vrouwen willen ontmoeten.
Jullie kunnen je hier melden
40+ / 40+ hosseltopic
Het lijkt op het eerste gezicht niet erg serieus, maar dat zou het wel kunnen worden.
Alleen is maar allen, dus schroom niet en maak kennis met de vrijgezellen mannen en vrouwen!
Gewoon doen !
Er is net gezegd dat er ook toyboys worden gezochtquote:
Die mogen zich wat mij betreft ook daar aanmelden, als jij liever een oudere man hebtquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn ervaring is dat veel 40+ graag een jonger blommetje of toyboy willen scoren en vice versa is daar ook wel interesse in soms. Sluit je door alleen 40+ met elkaar te laten hosselen deze mensen niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |