quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Ik denk dat je de liefde van je leven hebt gevonden, zo denkt zij er blijkbaar al wel over...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Argo, wanneer hou je het nu eens bij één username?
Het is niet bepaald zo dat je met een andere username niet herkenbaar bent of zo ...
Hoe meer accounts hoe meer aandacht.. Ik schat je slimmer in Ccquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Argo, wanneer hou je het nu eens bij één username?
Het is niet bepaald zo dat je met een andere username niet herkenbaar bent of zo ...
Oh Argo een ban? Wat voor stouts heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.
En dat zou ingaan op 1 van de 7 zonden voor deze zwaargelovige Argo!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.
Beter wachten tot vanavond na de film dan, misschien zit er wel een kansloze FOK!ster in de zaal die zin heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Pharkus het volgende:
Sjonge, en ontmaagd worden en in een zaal met FOK!kers zitten. Het leven lacht je toe!
Nee, dit is gewoon een argeloze nieuwe user, die toevallig hetzelfde neurotische van hot naar haar/van God naar Maria Magdalena-postgedrag heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
"Mijn zak leeggeschoten en daardoor chanante situatie met FOK!ster"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter wachten tot vanavond na de film dan, misschien zit er wel een kansloze FOK!ster in de zaal die zin heeft.
Ik zeg misschien maar we weten allemaal dat er zo'n persoon tussen zal zitten.
Sorry. Ik schat mensen altijd net iets minder aandachtsgeil in. Dat was inderdaad minder slim van me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe meer accounts hoe meer aandacht.. Ik schat je slimmer in Cc
Volgens de voorwaarden van FOK!, met 50 euro per post van een kloon tijdens een ban zou dit Danny zomaar 2 ton opleveren in deze zaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een argeloze nieuwe user, die toevallig hetzelfde neurotische van hot naar haar/van God naar Maria Magdalena-postgevat heeft.
Excuus voor de verdachtmaking, nonArgo.
Ik denk dat jij hiermee weleens een extra vermelding onder aan elke pagina IN KAPITALEN zou kunnen hebben verdiend!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef Pharkus het volgende:
Volgens de voorwaarden van FOK!, met 50 euro per post van een kloon tijdens een ban zou dit Danny zomaar 2 ton opleveren in deze zaak.
Iedereen heeft wel eens even een zwak momentje. Het heeft je reputatie nog niet aangetastquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef Copycat het volgende:
Sorry. Ik schat mensen altijd net iets minder aandachtsgeil in. Dat was inderdaad minder slim van me.
Ach hier geldt het aloude spreekwoord "van een kale kip kun je niet te plukken"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hiermee weleens een extra vermelding onder aan elke pagina IN KAPITALEN zou kunnen hebben verdiend!
Of iemand aansprekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:43 schreef zovty het volgende:
Naar de hoeren?
Begin eerst maar eens met een enkele hoer, dan zien we wel weer verder.
Dat is toch ook een kloon van Argo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
Oh en doe vogeltjesdans de groetjes!
Dat zou hij willen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
Nee joh, vogeltjesdans is 40 en heeft een hele eigen persoonlijkheid en geschiedenis.
ik heb goede hoop dat de koningin er geen is. maarja, who knows.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk geen kloon van Argo?
Hoe verknipt kan je zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, vogeltjesdans is 40 en heeft een hele eigen persoonlijkheid en geschiedenis.
Ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik, denk ik dan. Of niet? Wie ben ik? Wat ben ik? WAT IS MIJN TAAK IN DIT LEVEN!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We zijn allemaal Argo, wat een deceptie..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik, denk ik dan. Of niet? Wie ben ik? Wat ben ik? WAT IS MIJN TAAK IN DIT LEVEN!
Fok! wat doe je? Ik ben in de war nu.
op welke site zit je nu weer ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Kei geile blonde gespot. Ze lachte zo lief.
Goed causaal verband.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK.
Dat is een heel enge gedachte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
die ken ik, die zuigt als een vacuumpomp. Zou d'r voor gaan hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Kei geile blonde gespot. Ze lachte zo lief.
Mag jij doen.quote:
Ik zou wel willen gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
die ken ik, die zuigt als een vacuumpomp. Zou d'r voor gaan hoor.
niemand hier houdt je tegen, jong.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou wel willen gaan eigenlijk.
zou het het waard zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niemand hier houdt je tegen, jong.
Nee natuurlijk niet, doe niet zo dom. Hierna voel je je dan alleen maar vies en gedesillusioneerd, en kan je daar weer een topic over openen.quote:
als het een slechte hoer is, moet je achteraf klagen bij de consumentenbond, dan krijg je je geld terug.quote:
je moedigt hem juist aan zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, doe niet zo dom. Hierna voel je je dan alleen maar vies en gedesillusioneerd, en kan je daar weer een topic over openen.
Zo te lezen ben jij een ervaringsdeskundige op het gebied van sex met hoerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, doe niet zo dom. Hierna voel je je dan alleen maar vies en gedesillusioneerd, en kan je daar weer een topic over openen.
Vraag anders of je haar pc kan fixen als tegenprestatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij wil geld van me lenenzijn zak is echter voller dan mijn portemonnee
Flikker op, viespeuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:03 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij een ervaringsdeskundige op het gebied van sex met hoeren
Gevoelige snaar? Ik heb wel een hoer geneukt en voelde me niet gedesillusioneerd noch vies. Geen idee wat je deze arme kerel dus zit aan te praten.quote:
Misschien kun jij TS gratis helpen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n hypergevoelig typje als onze TS.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gevoelige snaar? Ik heb wel een hoer geneukt en voelde me niet gedesillusioneerd noch vies. Geen idee wat je deze arme kerel dus zit aan te praten.
Ik ben al gelukkig getrouwd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien kun jij TS gratis helpen?
Gr gr
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n hypergevoelig typje als onze TS.
Daar zit dan wel weer wat in ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al gelukkig getrouwd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al gelukkig getrouwd.
Hou nou gewoon even op met raar doen, en ga vanavond gewoon gezellig naar de film. En kom in mei gewoon naar de meet, dan gaan we stappen en vinden we vast wel een leuk meisje voor jequote:
Dat hoeft jullie geslachtsgemeenschap toch helemaal niet in de weg te staan? Soms moet je iets voor een ander over hebben.quote:
Gewoon gaan dan, wat kan er mis gaan?quote:
ja, als je nog een uur rond blijft drentelen voor dat raam, heb je een kou te pakken. Nu beslissen dus.quote:
Mijn hormonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou gewoon even op met raar doen, en ga vanavond gewoon gezellig naar de film. En kom in mei gewoon naar de meet, dan gaan we stappen en vinden we vast wel een leuk meisje voor je
Zit nu in een café.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, als je nog een uur rond blijft drentelen voor dat raam, heb je een kou te pakken. Nu beslissen dus.
Dit:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan, wat kan er mis gaan?
Ja jezus hey, zijn dit nou je christelijke normen en waarden? Je bent toch geen slaaf van je lichaam?quote:
Jij ging op de meet toch ook een chick voor Dima regelen? Kan je Argo niet ook even wingmannen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
Rond dit tijdstip zijn de wallen toch helemaal nog niet veel soeps?
Gewoon een lijntje coke van die hoerenbil snuiven, ja toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus hey, zijn dit nou je christelijke normen en waarden? Je bent toch geen slaaf van je lichaam?![]()
Maar goed, whatever, dan moet je vooral gaan. Maar dan dus ook niet gaan lopen huilen straks als je je er naderhand minder lekker bij voelt dan je dacht, ik heb je gewaarschuwd.
Mag die niet in combi met zn medicijnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon een lijntje coke van die hoerenbil snuiven, ja toch?
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus hey, zijn dit nou je christelijke normen en waarden? Je bent toch geen slaaf van je lichaam?![]()
Maar goed, whatever, dan moet je vooral gaan. Maar dan dus ook niet gaan lopen huilen straks als je je er naderhand minder lekker bij voelt dan je dacht, ik heb je gewaarschuwd.
Ja bij raamprositutiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
zeg gewoon tegen die hoer dat je een girlfriend exerience wil. Klaar
Daarom, wat let je? Lekker naaien gewoon. Daarna zoveel zuipen dat je je niks meer weet de volgende dag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.
ah jawel joh, gewoon extra geld beloven.quote:
Krijg ik daar geen mot mee, met onze grote vriend daarboven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij ging op de meet toch ook een chick voor Dima regelen? Kan je Argo niet ook even wingmannen?
Alsof TS dat weet. Waarschijnlijk waren de schoonmaaksters de ramen aan het lappen en dacht hij dat ze naar hem zwaaidenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
Rond dit tijdstip zijn de wallen toch helemaal nog niet veel soeps?
"Ja, schatje, ik vind het leuk dat je interesse toont in mijn werk, maar je kunt toch even bellen voor je langskomt?"quote:
Snap je niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Ja, schatje, ik vind het leuk dat je interesse toont in mijn werk, maar je kunt toch even bellen voor je langskomt?"
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof TS dat weet. Waarschijnlijk waren de schoonmaaksters de ramen aan het lappen en dacht hij dat ze naar hem zwaaiden
Dan is de vraag slechts wat zieliger is: maagd zijn of een hoerenloper die slechts poenie krijgt als ie z'n portemonnee trekt zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zienquote:
Sexy toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
"Heey al die hoeren dragen hoofddoekjes."
Oh, nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zien
In ieder geval gezellige rode sfeerverlichting.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zien
Stiekem vind ik dat best erotisch ja.quote:
Gewoon ook een bigmac kopen en daarmee de bijlmer in lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
nou, schiet op, anders zit al het geld straks in drugs, begreep ik, en dan komt er niks meer van.
condooms uitspoelen moet je dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
TS heb je genoeg geld bij je anders moet je straks afwassen en mis je de film
Condooms voor hergebruik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
TS heb je genoeg geld bij je anders moet je straks afwassen en mis je de film
En dan al die aapjes die je voedsel proberen af te pakkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon ook een bigmac kopen en daarmee de bijlmer in lopen.
TS kan ook gewoon naar kerkrade gaan, daar doen ze het gratis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat. Argo een dagje uit Limburg en de beer is los
Dat weet jij dan weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
TS kan ook gewoon naar kerkrade gaan, daar doen ze het gratis.
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Kesefkesef het volgende:
En dan al die aapjes die je voedsel proberen af te pakken
quote:
Had jou toch eigenlijk niet als hoerenloper ingeschatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
maar daar versta je ze weer niet, wat tot onplezierige verrassingen kan leiden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te dom om er geld voor te vragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
Ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had jou toch eigenlijk niet als hoerenloper ingeschat
nee, ik geloof best dat hij ook inderdaad in amsterdam is hoor. je hebt toch van die telefoons tegenwoordig waarmee je op internet kan ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
En die TS reageert niet meer en hoop zo dat wij denken dat hij die hoer aan het batsen is, maar is ondertussen een zielig verhaal aan het verzinnen vanuit zijn zolderkamer in Limburg om ons FOK!'ertjes straks mee bezig te houden..
Want status: online
Ik zie het echt al voor me, hij en vogeltjesdans lekker samen FOK!ken. Als ze uberhaupt al bij elkaar zijn trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
En die TS reageert niet meer en hoop zo dat wij denken dat hij die hoer aan het batsen is, maar is ondertussen een zielig verhaal aan het verzinnen vanuit zijn zolderkamer in Limburg om ons FOK!'ertjes straks mee bezig te houden..
Want status: online
Misschien kan hij gelijk wat missie werk daar doen danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Smack10 het volgende:
Nee, dat is logisch want tienerzwangerschappen en werkeloosheid daar.
Afvoerputje van Limburg.
Nee, dat kan alleen in films hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik geloof best dat hij ook inderdaad in amsterdam is hoor. je hebt toch van die telefoons tegenwoordig waarmee je op internet kan ofzo
serieus? ik wist het wel, patsers ook allemaalquote:
Gaan ze samen naar de film in Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zie het echt al voor me, hij en vogeltjesdans lekker samen FOK!ken. Als ze uberhaupt al bij elkaar zijn trouwens
Ja, naar die FOK! meetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaan ze samen naar de film in Amsterdam?Wat een avontuur
Die uit slechts Vogeltjesdans en Argo bestaat, want meer mensen trappen daar niet in natuurlijkquote:
Ja mij hadden ze ook beet hoor. iPhone gekocht van m'n spaargeld, blijkt dat ding gewoon een overgewaardeerde iPod te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
serieus? ik wist het wel, patsers ook allemaal
Is alleen jammer dat er maar 1 persoon komt terwijl 10 accounts zich hadden aangemeld en ook zijn gekomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.
voor de hoeren heb je geen kaartje nodigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.
Waar is dat besproken dan? Linkje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat er maar 1 persoon komt terwijl 10 accounts zich hadden aangemeld en ook zijn gekomen
Weet ik niet, zeg maar wat onzin.. gewoon om toch zoals TS te doen.quote:
Nou wat mij zojuist in het oog springt: het is een FOK!actie, staat in de banner.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg maar wat onzin.. gewoon om toch zoals TS te doen.
Kutmensen met meerdere accounts![]()
Oh er is echt een meetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wat mij zojuist in het oog springt: het is een FOK!actie, staat in de banner.
Ja geen KLB-meet blijkbaar.quote:
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Piye jij bent een baas wat is jouw advies.
Misschien kun je wel een bonnetje vragen om te declareren bij de kerkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor de hoeren heb je geen kaartje nodig
Yoloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja geen KLB-meet blijkbaar.Wel een 3d film tho, dat is wel pauper.
[..]
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer.
Heb je nog tips nodig of weet je wel hoe het werkt allemaal? Je hebt nog een kleine 2 uur de tijd.. Make it count.quote:
O nee wacht, jij leeft 2 keer. Dan zou ik het niet doen.quote:
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Ben je trouwens in de bioscoop te herkennen aan je speedo?
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Ben je trouwens in de bioscoop te herkennen aan je speedo?
Is Jezus alive!??!?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.
snel doen. volgend jaar mogen ze pas vanaf 21 hoereren. wie wil die oude sletten dan nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Hey.
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Maar dit alles heeft mij zo opgegeilt dat ik naar de hoeren wil als maagd. Iets houdt me tegen maar waarom niet gewoon gaan. Ik geef mijn lot aan klb bepalen jullie maar. Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK. Klacht hoeren geilen mij op en nu ben ik verward
Ga je daar ook fipo blèren aan het begin?quote:
Ga in godsnaam naar de hoeren. Je bent toch geen chick met je "mijn eerste keer moet speciaal zijn"quote:
Zal wel kick zijn als je op de aftiteling mag posten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga je daar ook fipo blèren aan het begin?
Ben jij er ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.
Nee wel slotje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En daarna van de pooier in kwestie?
bij die film? nee hoor, ik ben gewoon thuis.quote:
Je bent wel echt een miet als je al niet een vrouw durft te versieren. En dan ook al niet naar de dames van lichte zeden durft te gaan. Kom op! Jij betaalt, zij doen het werk. En als je een lelijke neemt krijg je nog een applaus ook wanneer je weer de deur uit stapt.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij die film? nee hoor, ik ben gewoon thuis.
Nou, ik heb weleens vernomen dat een paar lolbroeken graag fipo roepen aan het begin van zo'n première tot ergernis van andere FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Zal wel kick zijn als je op de aftiteling mag posten.
"The end"
Directed by.... FIPO!!!!
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Je bent wel echt een miet als je al niet een vrouw durft te versieren. En dan ook al niet naar de dames van lichte zeden durft te gaan. Kom op! Jij betaalt, zij doen het werk. En als je een lelijke neemt krijg je nog een applaus ook wanneer je weer de deur uit stapt.
Jij dus ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.
Haha, ja. Maar het kan natuurlijk ook dat ik bij het applaus gevend publiek stond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.
Ja als je zoiets driedubbel vermeldt wordt het er een stuk geloofwaardiger op. Veel plezier vanavond Frank.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens vernomen dat een paar lolbroeken graag fipo roepen aan het begin van zo'n première tot ergernis van andere FOK!kers.
Of het waar is weet ik niet, ben er nooit geweest.
Welke FOK! meet?!quote:
Nou, ik houd absoluut niet van Disney films dus dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja als je zoiets driedubbel vermeldt wordt het er een stuk geloofwaardiger op. Veel plezier vanavond Frank.
Het taalgebruik in die films is dan ook de enige taal taal die NotYou begrijpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik houd absoluut niet van Disney films dus dat zal wel loslopen.
Wow, die zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het taalgebruik in die films is dan ook de enige taal taal die NotYou begrijpt.
Ben je nog boos?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je uurtje internet zonder begeleiding is toch alweer voorbij?
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Hey.
Maar dit alles heeft mij zo opgegeilt dat ik naar de hoeren wil als maagd. Iets houdt me tegen maar waarom niet gewoon gaan. Ik geef mijn lot aan klb bepalen jullie maar. Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK. Klacht hoeren geilen mij op en nu ben ik verward
Aan de andere kant is het wel een flinke investering. Hij is binnen 1 minuut klaar en het kost hem een hoop duiten. Op een goed gesprek zit die hoer ook niet te wachten dus dat kan hij vergeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Het vinden van een chick is niet makkelijk, en het kost veel tijd. Daarnaast kan ik mij ook geen betere ontmaagding voorstellen als bij een hoer, deze weet tenminste van aanpakken en gaat niet lopen piepen als je iets te diep stoot.
daar weet ik allemaal niks vanafquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:37 schreef Kesefkesef het volgende:
hebben vogeltjesdans en yvonne niet een eeuwige ruzie nog uit te vechten? en dan in de tussentijd gezellig naar de film...
Als hij binnen een minuut klaarkomt mag hij wel even langs de huisartsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:37 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel een flinke investering. Hij is binnen 1 minuut klaar en het kost hem een hoop duiten. Op een goed gesprek zit die hoer ook niet te wachten dus dat kan hij vergeten.
misschien is dat ook wel beterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
daar weet ik allemaal niks vanaf
Het is zijn eerste keer hè dus het is niet gek dat het dan allemaal wat korter duur. Zeker vanwege de spanning die de afgelopen jaren is opgebouwd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als hij binnen een minuut klaarkomt mag hij wel even langs de huisarts
Tsja, de keuze is aan TS. Hoe lang zal het nog duren totdat hij een chick ontmoet die ook nog eens in hem is geïnteresseerd? En hoe lang duurt het dan nog totdat je sex met haar hebt?
Werk gewoon een dagje, dan kun je al met deze verdiensten een lekkere neukbeurt krijgen die je lang niet vindt bij een normale vrouw (behalve een geile milf misschien)!
Nee hoor hoe kom je daarbij?quote:
Dat kan best, is nog steeds uit ervaring, maar aan je reactie te zien vermoed ik dat dat niet zo was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Haha, ja. Maar het kan natuurlijk ook dat ik bij het applaus gevend publiek stond.
Hoe weet jij het trouwens?
Dan moet hij ook opzoek gaan naar een dvp die een echte gfe kan geven. Ik raad hem aan even naar wat recensies te zoeken op bijv. hookers.nl.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:42 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Het is zijn eerste keer hè dus het is niet gek dat het dan allemaal wat korter duur. Zeker vanwege de spanning die de afgelopen jaren is opgebouwd.
Dat 2e is zeker waar. Hoe eerder hoe beter. Toch moet ik zeggen dat seks waar liefde bij kwam kijken ik een stuk lekkerder vond dan een hoer neuken, ook al kon die hoer het neuken en pijpen an sich een stuk beter.
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Het vinden van een chick is niet makkelijk, en het kost veel tijd. Daarnaast kan ik mij ook geen betere ontmaagding voorstellen als bij een hoer, deze weet tenminste van aanpakken en gaat niet lopen piepen als je iets te diep stoot.
quote:Ook Mariska Majoor adviseert in haar boek Als sex werken word (pagina 59) om bij doggystyle de bekken te kantelen zodat klanten niet al te diep kunnen, dan doet het minder pijn.
Ik citeer:
Er zijn mannen met een ‘afwijkende penismaat’ zoals: hele dikke, hele kromme of hele lange. Alle drie de maten kunnen erg pijnlijk zijn voor je. Begin er niet aan als je denkt dat je ze niet kunt hebben. Dat is echt geen schande! Verder is het heel belangrijk om voldoende glijmiddel te gebruiken, indien nodig je bekken iets te kantelen en de man zeer zeker niet te diep te laten gaan. Zeg er iets van als dat wel gebeurt en laat hem direct stoppen als het pijnlijk wordt. Voor sommige mannen met een ‘moeilijke maat’ is dit juist de reden om naar een prostituee te gaan. Ze hopen dat een prostituee er wel raad mee weet. Maak hem in dat geval duidelijk dat een prostituee ook maar een mens is die haar lichamelijke beperkingen kan hebben. Als je de penis niet in je wilt, kun je hem een alternatief bieden zoals een massage.
http://zondares.blogspot.nl/2013/01/sekspolitie.html
Tja, ik ben een vuile slet. Ik deed het voor het geld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor hoe kom je daarbij?
[..]
Dat kan best, is nog steeds uit ervaring, maar aan je reactie te zien vermoed ik dat dat niet zo was.
Over schrale troosten gesproken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef NotYou het volgende:
Als je de penis niet in je wilt, kun je hem een alternatief bieden zoals een massage.
Daarna gelijk door naar een lekkere.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben een vuile slet. Ik deed het voor het geld.
En neuken (ok lelijk, maar met de ogen dicht was het te doen) + ¤100,- in de pocket = Fuck it !! (letterlijk).
Misschien kan hij ook zijn benen laten verlengen om op een normale manier vrouwen te kunnen verleiden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan moet hij ook opzoek gaan naar een dvp die een echte gfe kan geven. Ik raad hem aan even naar wat recensies te zoeken op bijv. hookers.nl.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook zijn benen laten verlengen om op een normale manier vrouwen te kunnen verleiden.
quote:
Dit ja, die dwaas met zijn benen wandelt sinds zijn topic altijd het eerste in mijn gedachten wanneer iemand onsuccesvol bij de vrouwen isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook zijn benen laten verlengen om op een normale manier vrouwen te kunnen verleiden.
Zou het echt zijn of niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dit ja, die dwaas met zijn benen wandelt sinds zijn topic altijd het eerste in mijn gedachten wanneer iemand onsuccesvol bij de vrouwen is
Ik vermoed nu dat hij een trol was en een verdomd goede. Maar het is volgens mij wel echt mensen die dergelijke operaties vanwege dergelijke reden zijn ondergaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zou het echt zijn of niet?
Mijn trollsense (en goedgelovigheid) zeggen dat het een vuige troll is
Kon dit niet tijdens jullie vaste dm-momentje?quote:
Sorry voor offtopic ja. Maar ik heb nog niet besloten of ik dat moment wil inlijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kon dit niet tijdens jullie vaste dm-momentje?
Dmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Geelman het volgende:
En, hoe was het?! Verlicht mij, waarde Speedo...
Wat bedoelde hij daarmee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 03:54 schreef b4kl4p het volgende:
Zoals opa vroeger al zei:
"Aan een kale kut moet je niet ruiken."
"zuster, ik heb weer in mijn broek geplast!' waarschijnlijk.quote:
Zou 'ie z'n Mea Culpa al hebben uitgesproken?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Is TS nog naar de dames van lichte zede geweest? Ik hoop het niet voor hem
elke dag toch? Ik stel me zo voor dat elke keer dat hij naar de supermarkt ofzo gaat, hij eigenlijk net doet of hij de gang naar Canossa maakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou 'ie z'n Mea Culpa al hebben uitgesproken?!
Vandaag biechten om elf uur. Zou ik zeggen dat ik seks voor huwelijk heb gehad of seks met prostituee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou 'ie z'n Mea Culpa al hebben uitgesproken?!
je moet zeggen dat je tempel van je lichaam ontheiligd hebt, dan weten ze genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Vandaag biechten om elf uur. Zou ik zeggen dat ik seks voor huwelijk heb gehad of seks met prostituee.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je moet zeggen dat je tempel van je lichaam ontheiligd hebt, dan weten ze genoeg.
dat heeft toch niks met je biecht te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]maar ik weet niet ik mis haar en alles.
Klopt maar weet niet als ik zeg ik heb seks gehad met een prostituee erken ik haar wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met je biecht te maken?
moet je daar trouwens een afspraak voor maken tegenwoordig, als je wil biechten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt maar weet niet als ik zeg ik heb seks gehad met een prostituee erken ik haar wel.
Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
moet je daar trouwens een afspraak voor maken tegenwoordig, als je wil biechten?
nouja, je hebt nog twee uur om een goed verhaal te verzinnen. Ik zou maar gewoon eerlijk zijn, als je daar ook al begint te liegen raak je helemaal de draad kwijt.quote:
Pfff ik mis haar verdomme. Waarom heb ik niet geluisterd naar iedereen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nouja, je hebt nog twee uur om een goed verhaal te verzinnen. Ik zou maar gewoon eerlijk zijn, als je daar ook al begint te liegen raak je helemaal de draad kwijt.
pedo muchquote:Op woensdag 13 maart 2013 03:54 schreef b4kl4p het volgende:
Zoals opa vroeger al zei:
"Aan een kale kut moet je niet ruiken."
hij zegt toch juist dat je dat niet moet doen?quote:
Jawel mijn leven is een grote klaagzang.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef DorperTed. het volgende:
Word jij nou niet ontzettend moe van jezelf?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou ze er nog staan ik wil terug.
Ooohhhh, ik had je nog zo gewaarschuwd.... Ben je nu verliefd geworden op die hoer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou ze er nog staan ik wil terug.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ooohhhh, ik had je nog zo gewaarschuwd.... Ben je nu verliefd geworden op die hoer?
Ik was erbij en ik kan je serieus verzekeren van niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:36 schreef applefishstick het volgende:
[..]
maar ik hoop serieus dat dit een grap is
Je was erbij als in, je keek gezellig toe?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was erbij en ik kan je serieus verzekeren van niet.
Maar verliefd worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was erbij en ik kan je serieus verzekeren van niet.
Zeikerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Pfff ik mis haar verdomme. Waarom heb ik niet geluisterd naar iedereen.
Als in dat ik heel goed en lang met hem heb gepraat hierover, dat ik geen beslissingen voor hem heb genomen, dat we zeer intensieve rondes over de wallen hebben gemaakt om de dames meerdere malen uit te checken (hij viel eigenlijk op een ander type maar dat was een eersteklas bitch), dat ik met die DVP heb gesproken en onderhandeld en haar op het hart heb gedrukt dat ze lief voor hem moest zijn. Daarna heb ik op wacht gestaan en de tijd in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je was erbij als in, je keek gezellig toe?
Dat hebben we niet besproken. Dat is zeer ongebruikelijk ongebruikelijk.quote:
Je hebt wel gelijk. Moet maar eens gaan kijken of ik kan hosselen in maastricht of zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
ZeikerdJe bent gegroeid door de ervaring en hebt een heleboel frustraties en onzekerheden achter je gelaten. Ga daarmee verder en richt je pik op een nieuwe chick.
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel lief van jequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als in dat ik heel goed en lang met hem heb gepraat hierover, dat ik geen beslissingen voor hem heb genomen, dat we zeer intensieve rondes over de wallen hebben gemaakt om de dames meerdere malen uit te checken (hij viel eigenlijk op een ander type maar dat was een eersteklas bitch), dat ik met die DVP heb gesproken en onderhandeld en haar op het hart heb gedrukt dat ze lief voor hem moest zijn. Daarna heb ik op wacht gestaan en de tijd in de gaten gehouden.
[..]
Dat hebben we niet besproken. Dat is zeer ongebruikelijk ongebruikelijk.
Ik ben eigenlijk helemaal niet die duivel die jullie in mij zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel lief van je
Doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Moet maar eens gaan kijken of ik kan hosselen in maastricht of zo.
Hij heeft me goed bijgestaan. Alleen dat ik nu verliefd ben komt vast door dat ze zo lief was en nouja. Ik ben te gevoelig blijkbaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel lief van je
Zie wat ik heb gezegd in mijn andere topic. Je bent volgens mij niet verliefd op haar, maar op het idee van haar als vriendin. Je hebt nu een leuke ervaring gehad en dat wil je vasthouden. Alleen vergeet je dat de ervaring de hele dag was, samen op stap, Amsterdam zien, de wallen uitchecken, KFC, de film, en het auwehoeren met vele vrouwen waar ik je af en toe in betrok en waar je hopelijk van hebt geleerd dat je ook gewoon met vrouwen kan kletsen omdat er gewoon niets mis met je is, maar dat je dat alleen al die jaren hebt gedacht dat dat zo was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Moet maar eens gaan kijken of ik kan hosselen in maastricht of zo.
Volgende keer buk jij voorover ok?quote:
Beïnvloedbaar eerder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij heeft me goed bijgestaan. Alleen dat ik nu verliefd ben komt vast door dat ze zo lief was en nouja. Ik ben te gevoelig blijkbaar.
ha haquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgende keer buk jij voorover ok?
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij heeft me goed bijgestaan.
Volgens mij ben je niet verliefd op haar, maar op jouw idee van haar.quote:Alleen dat ik nu verliefd ben
Tuurlijk was ze lief, omdat jij ook geen klootzak was die haar even vol wilde raggen zoals 99% van de mannen doen.quote:komt vast door dat ze zo lief was en nouja.
Joh! Nee, echt? Zou je denken?quote:Ik ben te gevoelig blijkbaar.
Moet het allemaal laten bezinken misschien het was een grote stap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Volgens mij ben je niet verliefd op haar, maar op jouw idee van haar.
[..]
Tuurlijk was ze lief, omdat jij ook geen klootzak was die haar even vol wilde raggen zoals 99% van de mannen doen.
[..]
Joh! Nee, echt? Zou je denken?
Waardoor je wel flink bent gegroeid. Je hebt een ervaring gehad waar je erg tegenaan klotste en je hebt frustraties en onzekerheden achter je gelaten. Doe lekker rustig aan, je moet niets, je mag alles.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moet het allemaal laten bezinken misschien het was een grote stap.
Dat is waar. ik moet me nu vormen. En rukken mag niet maar Yolo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waardoor je wel flink bent gegroeid. Je hebt een ervaring gehad waar je erg tegenaan klotste en je hebt frustraties en onzekerheden achter je gelaten. Doe lekker rustig aan, je moet niets, je mag alles.
Hoe zit dat eigenlijk met rukken, mag dat dan wel als je gelovig bent?
Ik wilde een passende reactie plaatsen, maar reageren op jouw fotoboek is niet mogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Kola het volgende:
onee toch argo officieel hoerenloper geworden? waarom!
Yoro in jouw geval.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is waar. ik moet me nu vormen. En rukken mag niet maar Yolo.
Waarschijnlijk vond hij de nieuwe paus niks, dus heeft hij het geloof afgezworen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Kola het volgende:
onee toch argo officieel hoerenloper geworden? waarom!
Waarom is dat het eerste wat je wil doen? Kan je niet veel beter proberen met dat godallemachtig mooie meisje te praten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:34 schreef Confetti het volgende:
Kwam net op het station een godallemachtig mooi meisje tegen. Wou direct doorrijden naar het bordeel.
Toen keek ik op mijn bankbalans.
Misschien word je over een aantal jaar wel een echte Kees Kankerkachel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moet het allemaal laten bezinken misschien het was een grote stap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
Maar hoe was je ontmaagding TS? Ik lees niks anders dan dat ze lief is, maar hoe was je eerste keer?Argo piste in zijn broek en moest 50 euro betalen. Big happening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is zo. Misschien maar ik had geen spaanse.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien word je over een aantal jaar wel een echte Kees Kankerkachel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |