Dmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Geelman het volgende:
En, hoe was het?! Verlicht mij, waarde Speedo...
Wat bedoelde hij daarmee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 03:54 schreef b4kl4p het volgende:
Zoals opa vroeger al zei:
"Aan een kale kut moet je niet ruiken."
"zuster, ik heb weer in mijn broek geplast!' waarschijnlijk.quote:
Zou 'ie z'n Mea Culpa al hebben uitgesproken?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Is TS nog naar de dames van lichte zede geweest? Ik hoop het niet voor hem
elke dag toch? Ik stel me zo voor dat elke keer dat hij naar de supermarkt ofzo gaat, hij eigenlijk net doet of hij de gang naar Canossa maakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou 'ie z'n Mea Culpa al hebben uitgesproken?!
Vandaag biechten om elf uur. Zou ik zeggen dat ik seks voor huwelijk heb gehad of seks met prostituee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou 'ie z'n Mea Culpa al hebben uitgesproken?!
je moet zeggen dat je tempel van je lichaam ontheiligd hebt, dan weten ze genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Vandaag biechten om elf uur. Zou ik zeggen dat ik seks voor huwelijk heb gehad of seks met prostituee.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je moet zeggen dat je tempel van je lichaam ontheiligd hebt, dan weten ze genoeg.
dat heeft toch niks met je biecht te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]maar ik weet niet ik mis haar en alles.
Klopt maar weet niet als ik zeg ik heb seks gehad met een prostituee erken ik haar wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met je biecht te maken?
moet je daar trouwens een afspraak voor maken tegenwoordig, als je wil biechten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt maar weet niet als ik zeg ik heb seks gehad met een prostituee erken ik haar wel.
Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
moet je daar trouwens een afspraak voor maken tegenwoordig, als je wil biechten?
nouja, je hebt nog twee uur om een goed verhaal te verzinnen. Ik zou maar gewoon eerlijk zijn, als je daar ook al begint te liegen raak je helemaal de draad kwijt.quote:
Pfff ik mis haar verdomme. Waarom heb ik niet geluisterd naar iedereen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nouja, je hebt nog twee uur om een goed verhaal te verzinnen. Ik zou maar gewoon eerlijk zijn, als je daar ook al begint te liegen raak je helemaal de draad kwijt.
pedo muchquote:Op woensdag 13 maart 2013 03:54 schreef b4kl4p het volgende:
Zoals opa vroeger al zei:
"Aan een kale kut moet je niet ruiken."
hij zegt toch juist dat je dat niet moet doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |