quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Ik denk dat je de liefde van je leven hebt gevonden, zo denkt zij er blijkbaar al wel over...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Argo, wanneer hou je het nu eens bij één username?
Het is niet bepaald zo dat je met een andere username niet herkenbaar bent of zo ...
Hoe meer accounts hoe meer aandacht.. Ik schat je slimmer in Ccquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Argo, wanneer hou je het nu eens bij één username?
Het is niet bepaald zo dat je met een andere username niet herkenbaar bent of zo ...
Oh Argo een ban? Wat voor stouts heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.
En dat zou ingaan op 1 van de 7 zonden voor deze zwaargelovige Argo!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.
Beter wachten tot vanavond na de film dan, misschien zit er wel een kansloze FOK!ster in de zaal die zin heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Pharkus het volgende:
Sjonge, en ontmaagd worden en in een zaal met FOK!kers zitten. Het leven lacht je toe!
Nee, dit is gewoon een argeloze nieuwe user, die toevallig hetzelfde neurotische van hot naar haar/van God naar Maria Magdalena-postgedrag heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
"Mijn zak leeggeschoten en daardoor chanante situatie met FOK!ster"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter wachten tot vanavond na de film dan, misschien zit er wel een kansloze FOK!ster in de zaal die zin heeft.
Ik zeg misschien maar we weten allemaal dat er zo'n persoon tussen zal zitten.
Sorry. Ik schat mensen altijd net iets minder aandachtsgeil in. Dat was inderdaad minder slim van me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe meer accounts hoe meer aandacht.. Ik schat je slimmer in Cc
Volgens de voorwaarden van FOK!, met 50 euro per post van een kloon tijdens een ban zou dit Danny zomaar 2 ton opleveren in deze zaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een argeloze nieuwe user, die toevallig hetzelfde neurotische van hot naar haar/van God naar Maria Magdalena-postgevat heeft.
Excuus voor de verdachtmaking, nonArgo.
Ik denk dat jij hiermee weleens een extra vermelding onder aan elke pagina IN KAPITALEN zou kunnen hebben verdiend!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef Pharkus het volgende:
Volgens de voorwaarden van FOK!, met 50 euro per post van een kloon tijdens een ban zou dit Danny zomaar 2 ton opleveren in deze zaak.
Iedereen heeft wel eens even een zwak momentje. Het heeft je reputatie nog niet aangetastquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef Copycat het volgende:
Sorry. Ik schat mensen altijd net iets minder aandachtsgeil in. Dat was inderdaad minder slim van me.
Ach hier geldt het aloude spreekwoord "van een kale kip kun je niet te plukken"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hiermee weleens een extra vermelding onder aan elke pagina IN KAPITALEN zou kunnen hebben verdiend!
Of iemand aansprekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:43 schreef zovty het volgende:
Naar de hoeren?
Begin eerst maar eens met een enkele hoer, dan zien we wel weer verder.
Dat is toch ook een kloon van Argo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
Oh en doe vogeltjesdans de groetjes!
Dat zou hij willen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
Nee joh, vogeltjesdans is 40 en heeft een hele eigen persoonlijkheid en geschiedenis.
ik heb goede hoop dat de koningin er geen is. maarja, who knows.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk geen kloon van Argo?
Hoe verknipt kan je zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, vogeltjesdans is 40 en heeft een hele eigen persoonlijkheid en geschiedenis.
Ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik, denk ik dan. Of niet? Wie ben ik? Wat ben ik? WAT IS MIJN TAAK IN DIT LEVEN!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We zijn allemaal Argo, wat een deceptie..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik, denk ik dan. Of niet? Wie ben ik? Wat ben ik? WAT IS MIJN TAAK IN DIT LEVEN!
Fok! wat doe je? Ik ben in de war nu.
op welke site zit je nu weer ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Kei geile blonde gespot. Ze lachte zo lief.
Goed causaal verband.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK.
Dat is een heel enge gedachte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
die ken ik, die zuigt als een vacuumpomp. Zou d'r voor gaan hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Kei geile blonde gespot. Ze lachte zo lief.
Mag jij doen.quote:
Ik zou wel willen gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
die ken ik, die zuigt als een vacuumpomp. Zou d'r voor gaan hoor.
niemand hier houdt je tegen, jong.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou wel willen gaan eigenlijk.
zou het het waard zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niemand hier houdt je tegen, jong.
Nee natuurlijk niet, doe niet zo dom. Hierna voel je je dan alleen maar vies en gedesillusioneerd, en kan je daar weer een topic over openen.quote:
als het een slechte hoer is, moet je achteraf klagen bij de consumentenbond, dan krijg je je geld terug.quote:
je moedigt hem juist aan zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, doe niet zo dom. Hierna voel je je dan alleen maar vies en gedesillusioneerd, en kan je daar weer een topic over openen.
Zo te lezen ben jij een ervaringsdeskundige op het gebied van sex met hoerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, doe niet zo dom. Hierna voel je je dan alleen maar vies en gedesillusioneerd, en kan je daar weer een topic over openen.
Vraag anders of je haar pc kan fixen als tegenprestatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij wil geld van me lenenzijn zak is echter voller dan mijn portemonnee
Flikker op, viespeuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:03 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij een ervaringsdeskundige op het gebied van sex met hoeren
Gevoelige snaar? Ik heb wel een hoer geneukt en voelde me niet gedesillusioneerd noch vies. Geen idee wat je deze arme kerel dus zit aan te praten.quote:
Misschien kun jij TS gratis helpen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n hypergevoelig typje als onze TS.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gevoelige snaar? Ik heb wel een hoer geneukt en voelde me niet gedesillusioneerd noch vies. Geen idee wat je deze arme kerel dus zit aan te praten.
Ik ben al gelukkig getrouwd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien kun jij TS gratis helpen?
Gr gr
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n hypergevoelig typje als onze TS.
Daar zit dan wel weer wat in ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al gelukkig getrouwd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al gelukkig getrouwd.
Hou nou gewoon even op met raar doen, en ga vanavond gewoon gezellig naar de film. En kom in mei gewoon naar de meet, dan gaan we stappen en vinden we vast wel een leuk meisje voor jequote:
Dat hoeft jullie geslachtsgemeenschap toch helemaal niet in de weg te staan? Soms moet je iets voor een ander over hebben.quote:
Gewoon gaan dan, wat kan er mis gaan?quote:
ja, als je nog een uur rond blijft drentelen voor dat raam, heb je een kou te pakken. Nu beslissen dus.quote:
Mijn hormonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou gewoon even op met raar doen, en ga vanavond gewoon gezellig naar de film. En kom in mei gewoon naar de meet, dan gaan we stappen en vinden we vast wel een leuk meisje voor je
Zit nu in een café.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, als je nog een uur rond blijft drentelen voor dat raam, heb je een kou te pakken. Nu beslissen dus.
Dit:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan, wat kan er mis gaan?
Ja jezus hey, zijn dit nou je christelijke normen en waarden? Je bent toch geen slaaf van je lichaam?quote:
Jij ging op de meet toch ook een chick voor Dima regelen? Kan je Argo niet ook even wingmannen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
Rond dit tijdstip zijn de wallen toch helemaal nog niet veel soeps?
Gewoon een lijntje coke van die hoerenbil snuiven, ja toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus hey, zijn dit nou je christelijke normen en waarden? Je bent toch geen slaaf van je lichaam?![]()
Maar goed, whatever, dan moet je vooral gaan. Maar dan dus ook niet gaan lopen huilen straks als je je er naderhand minder lekker bij voelt dan je dacht, ik heb je gewaarschuwd.
Mag die niet in combi met zn medicijnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon een lijntje coke van die hoerenbil snuiven, ja toch?
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus hey, zijn dit nou je christelijke normen en waarden? Je bent toch geen slaaf van je lichaam?![]()
Maar goed, whatever, dan moet je vooral gaan. Maar dan dus ook niet gaan lopen huilen straks als je je er naderhand minder lekker bij voelt dan je dacht, ik heb je gewaarschuwd.
Ja bij raamprositutiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
zeg gewoon tegen die hoer dat je een girlfriend exerience wil. Klaar
Daarom, wat let je? Lekker naaien gewoon. Daarna zoveel zuipen dat je je niks meer weet de volgende dag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.
ah jawel joh, gewoon extra geld beloven.quote:
Krijg ik daar geen mot mee, met onze grote vriend daarboven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij ging op de meet toch ook een chick voor Dima regelen? Kan je Argo niet ook even wingmannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |