quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Ik denk dat je de liefde van je leven hebt gevonden, zo denkt zij er blijkbaar al wel over...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Argo, wanneer hou je het nu eens bij één username?
Het is niet bepaald zo dat je met een andere username niet herkenbaar bent of zo ...
Hoe meer accounts hoe meer aandacht.. Ik schat je slimmer in Ccquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Argo, wanneer hou je het nu eens bij één username?
Het is niet bepaald zo dat je met een andere username niet herkenbaar bent of zo ...
Oh Argo een ban? Wat voor stouts heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.
En dat zou ingaan op 1 van de 7 zonden voor deze zwaargelovige Argo!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het schijnt dat Argo een ban te pakken heeft, deze TS is natuurlijk niet Argo die kloont tijdens een ban. Dat zou echt niet mogen.
Beter wachten tot vanavond na de film dan, misschien zit er wel een kansloze FOK!ster in de zaal die zin heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Pharkus het volgende:
Sjonge, en ontmaagd worden en in een zaal met FOK!kers zitten. Het leven lacht je toe!
Nee, dit is gewoon een argeloze nieuwe user, die toevallig hetzelfde neurotische van hot naar haar/van God naar Maria Magdalena-postgedrag heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |