Jawel mijn leven is een grote klaagzang.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef DorperTed. het volgende:
Word jij nou niet ontzettend moe van jezelf?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou ze er nog staan ik wil terug.
Ooohhhh, ik had je nog zo gewaarschuwd.... Ben je nu verliefd geworden op die hoer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou ze er nog staan ik wil terug.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ooohhhh, ik had je nog zo gewaarschuwd.... Ben je nu verliefd geworden op die hoer?
Ik was erbij en ik kan je serieus verzekeren van niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:36 schreef applefishstick het volgende:
[..]
maar ik hoop serieus dat dit een grap is
Je was erbij als in, je keek gezellig toe?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was erbij en ik kan je serieus verzekeren van niet.
Maar verliefd worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was erbij en ik kan je serieus verzekeren van niet.
Zeikerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Pfff ik mis haar verdomme. Waarom heb ik niet geluisterd naar iedereen.
Als in dat ik heel goed en lang met hem heb gepraat hierover, dat ik geen beslissingen voor hem heb genomen, dat we zeer intensieve rondes over de wallen hebben gemaakt om de dames meerdere malen uit te checken (hij viel eigenlijk op een ander type maar dat was een eersteklas bitch), dat ik met die DVP heb gesproken en onderhandeld en haar op het hart heb gedrukt dat ze lief voor hem moest zijn. Daarna heb ik op wacht gestaan en de tijd in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je was erbij als in, je keek gezellig toe?
Dat hebben we niet besproken. Dat is zeer ongebruikelijk ongebruikelijk.quote:
Je hebt wel gelijk. Moet maar eens gaan kijken of ik kan hosselen in maastricht of zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
ZeikerdJe bent gegroeid door de ervaring en hebt een heleboel frustraties en onzekerheden achter je gelaten. Ga daarmee verder en richt je pik op een nieuwe chick.
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel lief van jequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als in dat ik heel goed en lang met hem heb gepraat hierover, dat ik geen beslissingen voor hem heb genomen, dat we zeer intensieve rondes over de wallen hebben gemaakt om de dames meerdere malen uit te checken (hij viel eigenlijk op een ander type maar dat was een eersteklas bitch), dat ik met die DVP heb gesproken en onderhandeld en haar op het hart heb gedrukt dat ze lief voor hem moest zijn. Daarna heb ik op wacht gestaan en de tijd in de gaten gehouden.
[..]
Dat hebben we niet besproken. Dat is zeer ongebruikelijk ongebruikelijk.
Ik ben eigenlijk helemaal niet die duivel die jullie in mij zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel lief van je
Doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Moet maar eens gaan kijken of ik kan hosselen in maastricht of zo.
Hij heeft me goed bijgestaan. Alleen dat ik nu verliefd ben komt vast door dat ze zo lief was en nouja. Ik ben te gevoelig blijkbaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel lief van je
Zie wat ik heb gezegd in mijn andere topic. Je bent volgens mij niet verliefd op haar, maar op het idee van haar als vriendin. Je hebt nu een leuke ervaring gehad en dat wil je vasthouden. Alleen vergeet je dat de ervaring de hele dag was, samen op stap, Amsterdam zien, de wallen uitchecken, KFC, de film, en het auwehoeren met vele vrouwen waar ik je af en toe in betrok en waar je hopelijk van hebt geleerd dat je ook gewoon met vrouwen kan kletsen omdat er gewoon niets mis met je is, maar dat je dat alleen al die jaren hebt gedacht dat dat zo was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Moet maar eens gaan kijken of ik kan hosselen in maastricht of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |