Ga in godsnaam naar de hoeren. Je bent toch geen chick met je "mijn eerste keer moet speciaal zijn"quote:
Zal wel kick zijn als je op de aftiteling mag posten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga je daar ook fipo blèren aan het begin?
Ben jij er ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.
Nee wel slotje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En daarna van de pooier in kwestie?
bij die film? nee hoor, ik ben gewoon thuis.quote:
Je bent wel echt een miet als je al niet een vrouw durft te versieren. En dan ook al niet naar de dames van lichte zeden durft te gaan. Kom op! Jij betaalt, zij doen het werk. En als je een lelijke neemt krijg je nog een applaus ook wanneer je weer de deur uit stapt.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij die film? nee hoor, ik ben gewoon thuis.
Nou, ik heb weleens vernomen dat een paar lolbroeken graag fipo roepen aan het begin van zo'n première tot ergernis van andere FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Zal wel kick zijn als je op de aftiteling mag posten.
"The end"
Directed by.... FIPO!!!!
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Je bent wel echt een miet als je al niet een vrouw durft te versieren. En dan ook al niet naar de dames van lichte zeden durft te gaan. Kom op! Jij betaalt, zij doen het werk. En als je een lelijke neemt krijg je nog een applaus ook wanneer je weer de deur uit stapt.
Jij dus ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.
Haha, ja. Maar het kan natuurlijk ook dat ik bij het applaus gevend publiek stond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.
Ja als je zoiets driedubbel vermeldt wordt het er een stuk geloofwaardiger op. Veel plezier vanavond Frank.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens vernomen dat een paar lolbroeken graag fipo roepen aan het begin van zo'n première tot ergernis van andere FOK!kers.
Of het waar is weet ik niet, ben er nooit geweest.
Welke FOK! meet?!quote:
Nou, ik houd absoluut niet van Disney films dus dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja als je zoiets driedubbel vermeldt wordt het er een stuk geloofwaardiger op. Veel plezier vanavond Frank.
Het taalgebruik in die films is dan ook de enige taal taal die NotYou begrijpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik houd absoluut niet van Disney films dus dat zal wel loslopen.
Wow, die zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het taalgebruik in die films is dan ook de enige taal taal die NotYou begrijpt.
Ben je nog boos?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je uurtje internet zonder begeleiding is toch alweer voorbij?
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Hey.
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Maar dit alles heeft mij zo opgegeilt dat ik naar de hoeren wil als maagd. Iets houdt me tegen maar waarom niet gewoon gaan. Ik geef mijn lot aan klb bepalen jullie maar. Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK. Klacht hoeren geilen mij op en nu ben ik verward
Aan de andere kant is het wel een flinke investering. Hij is binnen 1 minuut klaar en het kost hem een hoop duiten. Op een goed gesprek zit die hoer ook niet te wachten dus dat kan hij vergeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Het vinden van een chick is niet makkelijk, en het kost veel tijd. Daarnaast kan ik mij ook geen betere ontmaagding voorstellen als bij een hoer, deze weet tenminste van aanpakken en gaat niet lopen piepen als je iets te diep stoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |