Krijg ik daar geen mot mee, met onze grote vriend daarboven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij ging op de meet toch ook een chick voor Dima regelen? Kan je Argo niet ook even wingmannen?
Alsof TS dat weet. Waarschijnlijk waren de schoonmaaksters de ramen aan het lappen en dacht hij dat ze naar hem zwaaidenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
Rond dit tijdstip zijn de wallen toch helemaal nog niet veel soeps?
"Ja, schatje, ik vind het leuk dat je interesse toont in mijn werk, maar je kunt toch even bellen voor je langskomt?"quote:
Snap je niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Ja, schatje, ik vind het leuk dat je interesse toont in mijn werk, maar je kunt toch even bellen voor je langskomt?"
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof TS dat weet. Waarschijnlijk waren de schoonmaaksters de ramen aan het lappen en dacht hij dat ze naar hem zwaaiden
Dan is de vraag slechts wat zieliger is: maagd zijn of een hoerenloper die slechts poenie krijgt als ie z'n portemonnee trekt zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zienquote:
Sexy toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
"Heey al die hoeren dragen hoofddoekjes."
Oh, nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zien
In ieder geval gezellige rode sfeerverlichting.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zien
Stiekem vind ik dat best erotisch ja.quote:
Gewoon ook een bigmac kopen en daarmee de bijlmer in lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
nou, schiet op, anders zit al het geld straks in drugs, begreep ik, en dan komt er niks meer van.
condooms uitspoelen moet je dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
TS heb je genoeg geld bij je anders moet je straks afwassen en mis je de film
Condooms voor hergebruik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
TS heb je genoeg geld bij je anders moet je straks afwassen en mis je de film
En dan al die aapjes die je voedsel proberen af te pakkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon ook een bigmac kopen en daarmee de bijlmer in lopen.
TS kan ook gewoon naar kerkrade gaan, daar doen ze het gratis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat. Argo een dagje uit Limburg en de beer is los
Dat weet jij dan weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
TS kan ook gewoon naar kerkrade gaan, daar doen ze het gratis.
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Kesefkesef het volgende:
En dan al die aapjes die je voedsel proberen af te pakken
quote:
Had jou toch eigenlijk niet als hoerenloper ingeschatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
maar daar versta je ze weer niet, wat tot onplezierige verrassingen kan leiden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te dom om er geld voor te vragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
Ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had jou toch eigenlijk niet als hoerenloper ingeschat
nee, ik geloof best dat hij ook inderdaad in amsterdam is hoor. je hebt toch van die telefoons tegenwoordig waarmee je op internet kan ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
En die TS reageert niet meer en hoop zo dat wij denken dat hij die hoer aan het batsen is, maar is ondertussen een zielig verhaal aan het verzinnen vanuit zijn zolderkamer in Limburg om ons FOK!'ertjes straks mee bezig te houden..
Want status: online
Ik zie het echt al voor me, hij en vogeltjesdans lekker samen FOK!ken. Als ze uberhaupt al bij elkaar zijn trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
En die TS reageert niet meer en hoop zo dat wij denken dat hij die hoer aan het batsen is, maar is ondertussen een zielig verhaal aan het verzinnen vanuit zijn zolderkamer in Limburg om ons FOK!'ertjes straks mee bezig te houden..
Want status: online
Misschien kan hij gelijk wat missie werk daar doen danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Smack10 het volgende:
Nee, dat is logisch want tienerzwangerschappen en werkeloosheid daar.
Afvoerputje van Limburg.
Nee, dat kan alleen in films hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik geloof best dat hij ook inderdaad in amsterdam is hoor. je hebt toch van die telefoons tegenwoordig waarmee je op internet kan ofzo
serieus? ik wist het wel, patsers ook allemaalquote:
Gaan ze samen naar de film in Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zie het echt al voor me, hij en vogeltjesdans lekker samen FOK!ken. Als ze uberhaupt al bij elkaar zijn trouwens
Ja, naar die FOK! meetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaan ze samen naar de film in Amsterdam?Wat een avontuur
Die uit slechts Vogeltjesdans en Argo bestaat, want meer mensen trappen daar niet in natuurlijkquote:
Ja mij hadden ze ook beet hoor. iPhone gekocht van m'n spaargeld, blijkt dat ding gewoon een overgewaardeerde iPod te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
serieus? ik wist het wel, patsers ook allemaal
Is alleen jammer dat er maar 1 persoon komt terwijl 10 accounts zich hadden aangemeld en ook zijn gekomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.
voor de hoeren heb je geen kaartje nodigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.
Waar is dat besproken dan? Linkje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat er maar 1 persoon komt terwijl 10 accounts zich hadden aangemeld en ook zijn gekomen
Weet ik niet, zeg maar wat onzin.. gewoon om toch zoals TS te doen.quote:
Nou wat mij zojuist in het oog springt: het is een FOK!actie, staat in de banner.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg maar wat onzin.. gewoon om toch zoals TS te doen.
Kutmensen met meerdere accounts![]()
Oh er is echt een meetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wat mij zojuist in het oog springt: het is een FOK!actie, staat in de banner.
Ja geen KLB-meet blijkbaar.quote:
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Piye jij bent een baas wat is jouw advies.
Misschien kun je wel een bonnetje vragen om te declareren bij de kerkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor de hoeren heb je geen kaartje nodig
Yoloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja geen KLB-meet blijkbaar.Wel een 3d film tho, dat is wel pauper.
[..]
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer.
Heb je nog tips nodig of weet je wel hoe het werkt allemaal? Je hebt nog een kleine 2 uur de tijd.. Make it count.quote:
O nee wacht, jij leeft 2 keer. Dan zou ik het niet doen.quote:
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Ben je trouwens in de bioscoop te herkennen aan je speedo?
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Ben je trouwens in de bioscoop te herkennen aan je speedo?
Is Jezus alive!??!?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.
snel doen. volgend jaar mogen ze pas vanaf 21 hoereren. wie wil die oude sletten dan nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Hey.
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Maar dit alles heeft mij zo opgegeilt dat ik naar de hoeren wil als maagd. Iets houdt me tegen maar waarom niet gewoon gaan. Ik geef mijn lot aan klb bepalen jullie maar. Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK. Klacht hoeren geilen mij op en nu ben ik verward
Ga je daar ook fipo blèren aan het begin?quote:
Ga in godsnaam naar de hoeren. Je bent toch geen chick met je "mijn eerste keer moet speciaal zijn"quote:
Zal wel kick zijn als je op de aftiteling mag posten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga je daar ook fipo blèren aan het begin?
Ben jij er ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.
Nee wel slotje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En daarna van de pooier in kwestie?
bij die film? nee hoor, ik ben gewoon thuis.quote:
Je bent wel echt een miet als je al niet een vrouw durft te versieren. En dan ook al niet naar de dames van lichte zeden durft te gaan. Kom op! Jij betaalt, zij doen het werk. En als je een lelijke neemt krijg je nog een applaus ook wanneer je weer de deur uit stapt.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij die film? nee hoor, ik ben gewoon thuis.
Nou, ik heb weleens vernomen dat een paar lolbroeken graag fipo roepen aan het begin van zo'n première tot ergernis van andere FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Zal wel kick zijn als je op de aftiteling mag posten.
"The end"
Directed by.... FIPO!!!!
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Je bent wel echt een miet als je al niet een vrouw durft te versieren. En dan ook al niet naar de dames van lichte zeden durft te gaan. Kom op! Jij betaalt, zij doen het werk. En als je een lelijke neemt krijg je nog een applaus ook wanneer je weer de deur uit stapt.
Jij dus ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.
Haha, ja. Maar het kan natuurlijk ook dat ik bij het applaus gevend publiek stond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is nou echt zoiets dat je alleen uit ervaring kan weten.
Ja als je zoiets driedubbel vermeldt wordt het er een stuk geloofwaardiger op. Veel plezier vanavond Frank.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens vernomen dat een paar lolbroeken graag fipo roepen aan het begin van zo'n première tot ergernis van andere FOK!kers.
Of het waar is weet ik niet, ben er nooit geweest.
Welke FOK! meet?!quote:
Nou, ik houd absoluut niet van Disney films dus dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja als je zoiets driedubbel vermeldt wordt het er een stuk geloofwaardiger op. Veel plezier vanavond Frank.
Het taalgebruik in die films is dan ook de enige taal taal die NotYou begrijpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik houd absoluut niet van Disney films dus dat zal wel loslopen.
Wow, die zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het taalgebruik in die films is dan ook de enige taal taal die NotYou begrijpt.
Ben je nog boos?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je uurtje internet zonder begeleiding is toch alweer voorbij?
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Hey.
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Maar dit alles heeft mij zo opgegeilt dat ik naar de hoeren wil als maagd. Iets houdt me tegen maar waarom niet gewoon gaan. Ik geef mijn lot aan klb bepalen jullie maar. Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK. Klacht hoeren geilen mij op en nu ben ik verward
Aan de andere kant is het wel een flinke investering. Hij is binnen 1 minuut klaar en het kost hem een hoop duiten. Op een goed gesprek zit die hoer ook niet te wachten dus dat kan hij vergeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Het vinden van een chick is niet makkelijk, en het kost veel tijd. Daarnaast kan ik mij ook geen betere ontmaagding voorstellen als bij een hoer, deze weet tenminste van aanpakken en gaat niet lopen piepen als je iets te diep stoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |