Krijg ik daar geen mot mee, met onze grote vriend daarboven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij ging op de meet toch ook een chick voor Dima regelen? Kan je Argo niet ook even wingmannen?
Alsof TS dat weet. Waarschijnlijk waren de schoonmaaksters de ramen aan het lappen en dacht hij dat ze naar hem zwaaidenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
Rond dit tijdstip zijn de wallen toch helemaal nog niet veel soeps?
"Ja, schatje, ik vind het leuk dat je interesse toont in mijn werk, maar je kunt toch even bellen voor je langskomt?"quote:
Snap je niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Ja, schatje, ik vind het leuk dat je interesse toont in mijn werk, maar je kunt toch even bellen voor je langskomt?"
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof TS dat weet. Waarschijnlijk waren de schoonmaaksters de ramen aan het lappen en dacht hij dat ze naar hem zwaaiden
Dan is de vraag slechts wat zieliger is: maagd zijn of een hoerenloper die slechts poenie krijgt als ie z'n portemonnee trekt zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit klopt onze lieve heer zal dit liever niet hebben. Verdomme ik raak altijd in strijd met mezelf. Het liefst zou ik ook niet gaan maar het bier geeft me moed. Ik voel me gewoon de zielige maagd en een meisje slachtte zo lief.
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zienquote:
Sexy toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
"Heey al die hoeren dragen hoofddoekjes."
Oh, nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zien
In ieder geval gezellige rode sfeerverlichting.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeerde me voor te stellen hoe een girlfriend experience bij een raamhoertje er uit zou zien
Stiekem vind ik dat best erotisch ja.quote:
Gewoon ook een bigmac kopen en daarmee de bijlmer in lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
nou, schiet op, anders zit al het geld straks in drugs, begreep ik, en dan komt er niks meer van.
condooms uitspoelen moet je dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
TS heb je genoeg geld bij je anders moet je straks afwassen en mis je de film
Condooms voor hergebruik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
TS heb je genoeg geld bij je anders moet je straks afwassen en mis je de film
En dan al die aapjes die je voedsel proberen af te pakkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon ook een bigmac kopen en daarmee de bijlmer in lopen.
TS kan ook gewoon naar kerkrade gaan, daar doen ze het gratis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jaja, het is allemaal wat. Argo een dagje uit Limburg en de beer is los
Dat weet jij dan weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
TS kan ook gewoon naar kerkrade gaan, daar doen ze het gratis.
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Kesefkesef het volgende:
En dan al die aapjes die je voedsel proberen af te pakken
quote:
Had jou toch eigenlijk niet als hoerenloper ingeschatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
maar daar versta je ze weer niet, wat tot onplezierige verrassingen kan leiden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te dom om er geld voor te vragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het gratis wordt weggegeven is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
Ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had jou toch eigenlijk niet als hoerenloper ingeschat
nee, ik geloof best dat hij ook inderdaad in amsterdam is hoor. je hebt toch van die telefoons tegenwoordig waarmee je op internet kan ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
En die TS reageert niet meer en hoop zo dat wij denken dat hij die hoer aan het batsen is, maar is ondertussen een zielig verhaal aan het verzinnen vanuit zijn zolderkamer in Limburg om ons FOK!'ertjes straks mee bezig te houden..
Want status: online
Ik zie het echt al voor me, hij en vogeltjesdans lekker samen FOK!ken. Als ze uberhaupt al bij elkaar zijn trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
En die TS reageert niet meer en hoop zo dat wij denken dat hij die hoer aan het batsen is, maar is ondertussen een zielig verhaal aan het verzinnen vanuit zijn zolderkamer in Limburg om ons FOK!'ertjes straks mee bezig te houden..
Want status: online
Misschien kan hij gelijk wat missie werk daar doen danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Smack10 het volgende:
Nee, dat is logisch want tienerzwangerschappen en werkeloosheid daar.
Afvoerputje van Limburg.
Nee, dat kan alleen in films hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik geloof best dat hij ook inderdaad in amsterdam is hoor. je hebt toch van die telefoons tegenwoordig waarmee je op internet kan ofzo
serieus? ik wist het wel, patsers ook allemaalquote:
Gaan ze samen naar de film in Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zie het echt al voor me, hij en vogeltjesdans lekker samen FOK!ken. Als ze uberhaupt al bij elkaar zijn trouwens
Ja, naar die FOK! meetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaan ze samen naar de film in Amsterdam?Wat een avontuur
Die uit slechts Vogeltjesdans en Argo bestaat, want meer mensen trappen daar niet in natuurlijkquote:
Ja mij hadden ze ook beet hoor. iPhone gekocht van m'n spaargeld, blijkt dat ding gewoon een overgewaardeerde iPod te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
serieus? ik wist het wel, patsers ook allemaal
Is alleen jammer dat er maar 1 persoon komt terwijl 10 accounts zich hadden aangemeld en ook zijn gekomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.
voor de hoeren heb je geen kaartje nodigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers want geen kaartje.
Waar is dat besproken dan? Linkje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat er maar 1 persoon komt terwijl 10 accounts zich hadden aangemeld en ook zijn gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |