Weet ik niet, zeg maar wat onzin.. gewoon om toch zoals TS te doen.quote:
Nou wat mij zojuist in het oog springt: het is een FOK!actie, staat in de banner.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg maar wat onzin.. gewoon om toch zoals TS te doen.
Kutmensen met meerdere accounts![]()
Oh er is echt een meetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wat mij zojuist in het oog springt: het is een FOK!actie, staat in de banner.
Ja geen KLB-meet blijkbaar.quote:
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Piye jij bent een baas wat is jouw advies.
Misschien kun je wel een bonnetje vragen om te declareren bij de kerkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
voor de hoeren heb je geen kaartje nodig
Yoloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja geen KLB-meet blijkbaar.Wel een 3d film tho, dat is wel pauper.
[..]
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer.
Heb je nog tips nodig of weet je wel hoe het werkt allemaal? Je hebt nog een kleine 2 uur de tijd.. Make it count.quote:
O nee wacht, jij leeft 2 keer. Dan zou ik het niet doen.quote:
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Ben je trouwens in de bioscoop te herkennen aan je speedo?
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Ben je trouwens in de bioscoop te herkennen aan je speedo?
Is Jezus alive!??!?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij is degene die dat gigantische kruis meesleept.
snel doen. volgend jaar mogen ze pas vanaf 21 hoereren. wie wil die oude sletten dan nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Hey.
Ik ben nu in amstersam en ben langs de hoeren gelopen. Dat vond ik prettig en fijn ik viel ook wel in de smaak want ze tikte steeds naar de ruit en maakte gebaren naar mij.
Maar dit alles heeft mij zo opgegeilt dat ik naar de hoeren wil als maagd. Iets houdt me tegen maar waarom niet gewoon gaan. Ik geef mijn lot aan klb bepalen jullie maar. Overigens geen trol want ik ben bij de bioscoop vanavond met FOK. Klacht hoeren geilen mij op en nu ben ik verward
Ga je daar ook fipo blèren aan het begin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |